Tämä tapahtui monta vuotta sitten. Minä ja kaverini olimme malemmat 2-luokalla eli 8-vuotiaita. Liikuntatunnin jälkeen olimme kahdestaan pukuhuoneessa. Olin lähdössä pois huoneesta kunnes kaverini käski minut takaisin. Hän katsoi kivettyneenä suihkuhuoneen oviaukolle. Itse katsoin sinne ja näin JOTAIN. Siellä seisoi tumma hahmo. Sanoimme: "Moi". Ei vastausta. Pelottavinta tuossa oli se, että kun käännyimme hänestä poispäin kutsuaksemme jonkun, mutta sekunnin kuluttua käännyttyämme takaisin hahmo oli kadonnut. Sen jälkeen välitunnilla kerroimme hahmosta kaikille. Pelästyin kun yksi tyttö kertoi nähneensä täysin saman hahmon.
Asia jäi unholaan moneksi vuodeksi, mutta viime vuonna kuulin taas juttua tummasta miehestä. Voi olla että se on vain joku syrjäytynyt ihminen, mutta silti kun näin se silloin, se ei ollenkaan tuntunut ihmiseltä. Se hengitti todella oudolla tavalla, en osaa selittää.
Tämä kuulostaa kaukaa haetulta, mutta on täyttä totta.
Tässä kummitustarina
ghoststory
2
<50
Vastaukset
- sitäkökysymys
Jos kokemuksenne on todellinen, niin rakennuksessa pitää joku demoni majaansa. Onko paikalla tapahtunut joskus rikos, jota ei ole selvitetty.
- nighmaredragon
toi on stalker se katto ei tee mitään muuta se ilmestyy outoihin paikkoihin oon ite nähny tuollasen omasssa makuuhuoneess ku olin 2-3-4v se oli koko vuode yöt siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748