gta iV:n lagi

auttakaaolkaakiltti

Moi, mistä johtuu että kun avaan IV:n koneella (steamissa) (win8) niin sääämättömillä grafiikoilla se toimii,mutta ne on ihan kauheet ne grafiikat. Sitten kun yrittää nostaa niin se toimii muuten mutta ruudusta häviää kaikki maisemat ja talot ja kadut. Näkyy ainoastaan autoja ja ihmisiä ja jotain penkkejä. Se peli ei mitenkään töki mutta tosiaa ympäristö katoaa. Ja siis ite hahmo näkyy myös. Harmi kun muuten tykkäsin, muttase on aika kauhea niillä grafiikoilla, jotka mulla oli kun pelin käynnistin. Osaisko joku joka tietäis enemmän ku miä ni auttaa :( Olisin todella kiitollinen.

Ps. Onko mun kone vaan liian tehoton, sekin on nääs mahollista kun ei kait oo mikää pelikone.:(

3

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ergdfthbn

En tiedä mitä grafiikka säätöjä pelissä on mutta kokeile ottaa reunanpehmennys mahdollisimman alas tai kokonaan pois ja sama juttu varjojen kanssa.

• 123123131231

Koitin ni se parani sillee et sit pystyy pelaa mut esim rakennukset tulee vast ku on tarpeeks lähel niit.

• 12313212312312312

kertokkee ihmees jos tiiätte..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe