Mitenköhän vaihdetaan 1.6 dci 2012 etuparkkivalot (helposti)? Kolo on niin ahdas, että ei mahdu käsi vääntämään lukitusta auki. Jollain työkalulla, mutta millaisella?
Kiitokset etukäteen vastauksista!
Qashqai etuparkkivalojen vaihtaminen
7
6375
Vastaukset
- mondeoooo
Oliskos tos mallis liikkuva umpio, kun foordeissakin on sellanen? Vai onko kinkki tehny kepposen?
- Mutterikutteri
Osta, jollei jo ole, pitkäleukaiset ja leveäkärkiset pihdit. Niillä saat auki. En nyt muista, kumpaan suuntaan käännetään, mutta ehkä neljänneskierros mutterin aukeamissuuntaan.
- allunpiirre
Mulla allu ja siinä ajovalonpolttimena on H7. Kuskin puolella sen verran ahdas ja syvä kolo että pitkäkärkisillä pihdeillä voi polttimon onkia pois ja laittaa uuden tilalle kun ei oma lapanen sinne mahdu, siinä on myös akku vähän tiellä. Pihtejä tarvii myös kun niitä pidikejousia askartelee. Tavalliset tongit ovat avuksi myös parkkivaloja vaihdellessa, ovat sen verran tiukassa vaikka ovat "helposti" saatavilla (verrattuna noihin lyhyisiin ajovaloihin).
- QQquukka
Lopulta selvisi kun vähän aikaa pähkäilin. Sähköjohtoliitinmötikkä ensin pois vetämällä ja sitten hylsyn ( jatkovarsi) avulla kääntämällä eri suuntaan kun mitä ohjekirjassa neuvotaan. Oli muuten yllättävän tiukassa. Kääntämissuuntavinkin onneksi löysin aiemmin Googlella.
- Anonyymi
takaparkkivalon vaihto
- Anonyymi
Kiitos panoksestasi 2015 juttuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos panoksestasi 2015 juttuun.
Meinaat että 2012 mallisten nissanien valot on muuttuneet kahdeksassa vuodessa toisenlaisiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738