corwin plaza

ruovir

Aivan loistava ostari. Ja ihan ostarin kupeessa ülloin utcan puolella gyros niminen kebab kioski. Pitakebab x 2 vain 1400 florinttia (4.5€). Maku mikä mainioin. Asumme corvin sun resort apartments. Aivan loistava asunto. Hyvät sängyt , loistava varustus. Paljon kaikkea ympärillä ja ytimeen jaksaa kävellä tai ottaapi metron . Asema ihan vieressä. Lidl naapurissa. Kivenheiton päässä rakennustyömaan vieressä makee baari GRUND. Puuhiiligrillillä tehtyjä hamppareita alk 1700 florinttia (5 €) riippuu kurssista. Budapest loistava matkakohde. Ainoa miinus hoponhopoff bussien tyrkyttäjät.

3

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TomiB

Samalla hinnalla olisi saanut kolmen ruoan lounaankin. Ja jäänyt vielä rahaakin taskuunkin. Olen käynyt formuloissakin. tiedän varmasti

• Hetijegy

Tulimme Budapestistä viime viikolla. Hankimme heti lentoasemalta 7 vrk ( Budapest-hetijegy) matkakortit, (a 4950ft) jota käytimme todella paljon. Metroliikenne on hyvin sujuvaa vaivatonta, yhdistettynä bussi ja raitiovaunuliikenteeseen. Keskustassa on tällä hetkellä menossa raitio/bussiliikenteen osalta joitakin peruskorjausta, siitä on ilmoituksia paikanpäällä.
      Corwin Plaza ja Mammut 1&2 ostoskeskukset toimivat, mutta myös hieman Budapestin keskustan ulkopuolella pienissä liikkeissä teki onnistuneita ostoksia. Tässä tapauksessa lähinnä tuliaisia lastenvaatteiden osalta.
      On tietysti valitettavaa Suomen kenkäkauppiaiden kannalta, että kenkien (8 paria) hankinta osoitteeksi tuli Unkari. Hinnan ja laadun yhtälössä hyvin kallis Suomemme jäi pahasti jälkeen kenkämarkkinoilla.
      Budapestissä parina aamuna lähdimme ulos ajoimme metrolla meille tuntemattomaan kaupunginosaan, ostimme konditorioista vastaleivotut paistokset ja takeaway kahvit, jotka menimme syömään puistonpenkille. Aamun ilma oli ihan siedettävä, ilman pisaraakaan vettä. Siitä se päivä lähti liikkeelle. Kahden ihmisen aamupala käteen annetun kuitin todistamana maksoi 640 ft. Hotellin aamupalan hinta oli 3000 ft. Euroiksi muutettuna 500 forinttia (ft) on n 1.80€.
      Budapestissä oli paljon koettavaa, ihmiset olivat ystävällisiä. Nyt paikkoina jäivät vahvasti mieleen Gellert, House of Terror ja Szentendre. Kaikki eri syistä.
      Suomalaiset kysyvät usein oluen hintaa. Tässä minun vastaukseni viime viikon huhtikuu -15
      pohjalta: kaupassa 0,5 l tölkki Arany Aszok lager olutta 219-225 ft ja ulkoilmakahvilassa pitkän katukävelyn päätteeksi tarjoilijan meille (2) tuomat 1760 ft sis kuitissa tarjoilupalkkion.
      Oli hyvä loma.

• TomiB

Kalliit oluet joitte 1760 Huf . Yleensä ovat 340 Huf,kpl, sis.tarjoilupalkkion.
        Minä tiedän , olen käynyt formuloissakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe