Hei.
Voisiko joku ystävällinen katsoa minullekin? Mieheni ja minä olimme jonkin aikaa asumuserossa. Meillä on pieni vauva. Mieheni tuli kyllä takaisin kotiin, mutta minulla ei ole nyt yhtään luottamusta häneen. Mietin koko ajan oliko / onko hänellä toinen nainen. On tapahtunut paljon epäilyttävää erossaoloaikanamme. Mies väittää, että kaikki on vain minun kuvitelmaa ja yhteensattumaa. Erityisesti olen miettinyt hänen entistä nuorta naispuolista työkaveria, koska olen mm. löytänyt kuitin mieheltä, että oli ostanut naisen syntymäpäivänä hänelle kalliin laitteen ja takuukuitti kun oli niin siinä oli tietty naisen nimi. Mies väittää tätä myöhästyneeksi läksiäislahjaksi joka ostettiin kimpassa. Ei ole ainoa asia, joka on tullut ilmi mutta tuo oli se suurin asia mikä alkoi ihmetyttämään. Olenko täysin väärässä? Onko mieheni ollut uskollinen? Voiko avioliittomme enää toimia?
Kiitos todella paljon jos joku jaksaa vastata minulle :)!
Tarvitsen apua - onko avioliitollamme jatkoa?
Äityli000
1
66
Vastaukset
- voimia
Pallo on kai sinulla? Luotatko ja uskotko miehesi sanoihin ja jatkat, vai päätätkö olla uskomatta ja luottamatta ja silloin parempi on ero.Voiko joku täältä palstalta kertoa vastauksen kysymyksiisi,että pettääkö miehesi...ei mielestäni.Ikäväkyllä tuntuu, että uskollisuus ei ole pop enää nykyään.Voimia ja toivottavasti saat rauhaa asian suhteen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276