Jollakin tavalla sen tiedostaa koko ajan että joka puolella on kiinniottajia jos kaadun. Elämä tuntuu ihanalta ja vapaalta just koska aina on joku tai jotkut jotka ottaa kii. Ja niiden mielipiteitä arvostan. Mut sitkun ihastuu niin tulee pelko. Mun kaikki ystävät tietää mun ihastumisesta ja mun pitäis sen puolesta olla valmis juoksemaan päin seinää, mutta mä jähmetyn. Mun pitäis osata tää aikuinen elämä kun oon monta kertaa jo harjoitellu. Haluaisin hypätä just nyt sinne mistä ei oo paluuta. Surullista että oon tullut näin varovaiseksi.
En menetä toivoani kuitenkaan. Mä vielä irtoon tästä varovaisuudesta, mä tunnen sen. Haluun kannustaa teitä muitakin, olkaa rohkeita. Eikä pidä syytellä itteä jos jänistää. Näin se menee. Kuuluu juttuun. Joskus kuitenkin kaikki hieno tapahtuu. Ja se oon mä tai sä joka tekee.
Kelasin tätä
mätaisä
3
101
Vastaukset
- Byyyyäääähh
http://www.demi.fi/keskustelut/opiskelu-ja-työ/onko-reilua-että-jumppaohjaajalla-6-euron-tuntipalkka
- oujeeoujeeoujee
Voi hitsi! Nyt alan luottaa kohtaloon tai Jumalaan tai what ever. Kuulin juuri, että ne kaksi saavuttamatonta suurta rakkautta elämässäni ovat tadaa toinen pedo ja toinen homo! Kohtalo siis antoi mulle normaalin, siis ansaitsin kultaa!
- iteppäjännität
Lipeen sulta ohi niin ettet huomaakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707