Olen tilaamassa rippimekkoa netistä ja ajattelin kysyä kuinka luotettavia amerikkalaiset nettikaupat ovat. Onko kellään kokemusta mekon tilauksesta? Tuliko nopeasti perille? Oliko sopivan kokoinen? Itse päätin ottaa räätälöidyn koon ja pelottaa tuleeko mekosta sopivan kokoinen. Olen tilaamassa BRIDESIRE -sivustolta ja mekko tulee amerikasta asti. Onko kukaan tilannut BRIDESIRE -sivustolta. Olisi kiva kuulla kokemuksia.
Rippimekot & juhlamekot
3
423
Vastaukset
- rippit
Mitä tahansa tilaatkin, niin rippijuhla ei ole bilejuhla. Jos puku on kovin avonainen ja hihaton, on aamupäivä- tai päivätilaisuudessa syytä olla kevyt huivi, bolero, pikkujakku tms. Myös valokuvassa on kauniimpi, kun on ylävartalolla jotain kangasta eikä pelkää kalpeaa ihoa.
- afsed
Riippuu ihan mistä päin Amerikkaa tilaa ja mistä nettikaupasta. Joku Kolumbialainen epämääräinen putiikki ei ehkä olisi ensimmäinen valinta, mistä itse tilaisin. Etukäteen tietysti googletat asiakaskokemuksia valitsemastasi kaupasta ja lueskelet, mitä tietoja netistä löytyy. Sitten tutustut erityisen huolellisesti kaupan omiin sivuihin, että niistä löytyy varmasti kaikki tieto tilaamiseen liittyen.
- pikkumyy61
Tilaa ihan vaan suomalaisesta hyvästä ja turvallisesta nettikaupasta http://www.funkyjunk.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144