Onnistuuko xenon polttimon vaihto v70 2006 malliseen kotikonstein.
kuljettajan puolelta? Mitä eroa on polttimoilla D2S ja D2R?
Hintahaitaria tuntuu noissa ainakin olevan.....
Xenon vaihto
3
2246
Vastaukset
- VolvoT4
Onnistuu hyvinkin. Käyttöoppaasta katsot, miten umpio irroitetaan. Helppo juttu. Eli D2-r poltimot on tarkoitettu heijastin ( eli linssi ) umpiohin, ja d2-s nimenomaan linsivoihin. Fyysisesti ne ovat identisia, mutta r versio on tummenettu alue mitä estää hajavalo JOS ne laitetaan vaakatasossa olevaan umpion ( mihin valo ei siis saa menna alaspäin), eli ei pyöreään. Pyoreä muotoiseen umpioon vaikka oliskin heijastinpohjainen voi siis laittaa d2-s poltimonkin.
- Bolttimo
Hyvin onnistui, kotikonstein. Eipä tarvinnut kyllä umpiota irroittaa....
- AWDV70
Ilmanputsarista kaikki imuputket/johtokiinnikket irti. Sen jälkeen reilusti kiinni molemmilla käsillä ja reilu nykäisy ylöspäin. Kotelo on kiinni pohjasta kolmella painettavalla muovikiinnikkeellä. Itse olen vaihtanu pariin, omaani ja vävypojan volvoon polttimoita kuskin puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391