Ajattelen omilla aivoillani. Siksi en käy työssä, vaan haen rahat sossusta. Kun järjestelmä yrittää riistää minua, rikon ikkunan pyörätelineellä. Kukaan ei ole minun ja sossurahojen välissä.
Vastustan yhteiskuntaa
6
67
Vastaukset
- kyrvät
Siellä ne mulkut riehuu stadissa. Tehkää 10m korkea aita kaupungin ympärille ettei sieltä päästä muualle Suomeen. Siinäpähän pidätte kuplalle!
- vkdvkdfoed
Vappuna oli anarkistien marsseja myös Tampereella ja Turussa.
- RistiinNaulitsija
Tulis nyt joskus vastaan oikea anarkisti; voitais miettiä yhdessä tuopin äärellä, mitä anarkistin tulis tehdä näinä aikoina.
- VastustaVaan
Kyllä ne sossun rahatkin lähitulevaisuudessa loppuu. Mitäs sitten kun vatsa kurnii nälkää.
- isoajatus
"Ajattelen omilla aivoillani"
Tuo oli ehkä hauskin lause ikinä :) - repuusi
Minua on aina kiinnostanut anarkistien viljelemä termi anarkosyndikalismi. Mitä se tarkoittaa? Liittyykö siihen jotenkin sossu, yhteiskunnan varoilla eläminen tai yhteiskunnan kieltäminen?
PS. Kannattaa ottaa asioista ensin selvää eikä lainehtia valtamedian luomien mielikuvien varassa. Se jos mikä on omien aivojen käyttämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194