Olenko yhä (tavallaan) neitsyt?

Neitsytvaiei

Olin viikonloppuna ulkona ja tapasin yhden miehen. Päädyttiin sit hänen vessaan harrastamaan seksiä (mulle ensimmäinen kerta) ja kokemus oli ihan katastrofaalinen.
Molemmat oltiin niin humalassa että touhusta ei tullut yhtikäs mitään. Kumpikaan ei päässyt loppuun saakka ja hommaa kesti yhteensä ehkä se 5 min. Sovittiin onneks että ei jatketa kun ei tule mitään mutta mulle jäi itselle aivan kamala olo.
Ensinnäkin, se sattui ihan h-lvetin paljon pienessä tilassa ja toiseksi mies oli aivan liian hätäinen.
Mulla on muutenkin kamala olo kun tuli tolla lailla tehtyä, yleensä tosi fiksu oon mutta nyt meni höpinäks, olisin halunnu että ensimmäinen kerta olis ollu oikeesti ihana.
Oonko ihan kamala jos joskus tulevaisuudessa ikään kuin valehtelen että olen yhä neitsyt, vai pitääkö mun oikeasti tää naurettava kerta vaan myöntää? Jokatapauksessa seuraava ihminen takuulla huomaa etten ole paljoa harrastellut.

6

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etole

Etpä kyl neitsyt enää ole. Rehellinen kannattaa olla niin kerrot vain reilusti seuraavalle ettet ole enää. Jos vain seuraava kertasi on paljon parempi ja ihana kaikin puolin niin voit itsellesi uskotella sen jälkeen että se oli aka kertasi. Ei sillä seuraavalle ole merkitystä ettet ole kokenut,ota itsellesi rakastaja kuka on kokenut ja opettaa sinulle temppuja ja taitoja.
      Laita sposti osoitteesi jos kiinnostaa jutella lisää.

• Neitsytvaiei

Kiitos vastauksesta, tää helpotti jo vähän mun oloa. Ehkä mä vaan oon sitten rehellinen seuraavalle, itselle kuitenkaan tuota en tavallaan edes laske mutta enpä huutele enää että koskemattomana mennään.

• kokemuspuhuuu

ajattele jos sulla olisi poikakaverina sellainen joka laukee minuutissa tai vaikka lerpahtaa minuutissa ja te harrastaisitte seksiä vaikka 10 kertaa ja joka kerta kävisi noin että minuutissa koko touhu ohi, niin voisitko sanoa että näitä ei lasketa kun nää oli tälläsii :)
        sellasta se vaan joskus on ku säheltää....

Veikkaan että toi on aika normaalia tuollainen ja ole iloinen että olet jotain tollasta kokenut ja jotain oppinut....nou hätä !

• vessaan

Rehellisyys on tärkeä osa eläman laatua. Jokainen tosimies arvostaa rehellisyyttä. Jos minulle kertoisit tuollaisen tarinan niin pitäisin ja kohtelisin sinua neitsyenä.
      Huijaaminen kostautuu aina ja syö sisältä.
      Tuo ”hänen vessaan” ei kuulosta uskottavalta :)

• try_me_

Jossain paskassa oli jotenkin, että vaikka olisi pannut epämääräisessä tilanteessa, olisi vielä neitsyt koska tilanne ollut mitä ollut. Mun mielestä tuollainen on täyttä skeidaa, joko sä olet pannut neitsyytesi tai sitten et. Eli nyt olet. Tarviiko siitä sitten sen enempää huudella, mitä se kenellekään kuuluu.

• Et ole enää neitsyt, mutta koska tilanne jäi sulle epämääräiseksi sohimisexi, niin korjataan tilanne ja taidokkaasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6842
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4331
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3586
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3442
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3359
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      183
      3350
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2879
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      64
      2471
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      42
      2404
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13