Haluan nyt jakaa kaikille oman ihmetyksen aiheen viime keväältä taistelussa siitepölyallergiaa vastaan. Mieheni oli nimittäin työmatkalla Kiinassa ja toi minulle paketillisin teetä tuliaisiksi. Tuliainen ei nyt sinällään ollut mitenkään omaperäinen idea, mutta ajatushan on tärkein :) No tuli sitten juotua tuo paketillinen teetä ja siitepöly ei vaivannut juuri yhtään. Löysin myös tämän kirjoituksen yhden teetä myyvän yrityksen sivuilta ja halusin nyt jakaa sen kaikille, sillä mielestäni olisi ihanaa jos allergian voisi kukistaa ilman lääkkeitä :)
http://www.chinesetea.fi/vihreasta-teesta-helpotusta-allergia-oireisiin/
Käykää siis tutustumassa ja jos jollain on myös lisää tietoa tästä asiasta olen enemmän kuin kiinnostunut :)
Siitepöly tulee taas!!!
HyväPahaHistamiini
3
153
Vastaukset
- epäileväErkki
Itse kyllä aika epäilevästi suhtaudun kaikkiin tälläsiin hömpötyksiin, mutta toki niillä tieteellistäkin tehoa on
- Happyman12345
Pääsin joka kevään erittäin pahoista oireista (hengotysvaikeuksia öisin) eroon kokonaan kun lopetin maito- ja vilja ruokien käytön 95 prosenttisesti. Enää ei edes ole hedelmien ristiallergiaoireita. Kyse on siis näköjään maito ja vilja-allergiasta eikä siite- ja katupölystä.
No mut viimeks 6 vuotiaana kokenut miltä kevät "tuoksuu" :D aika hyvä fiilis ku tää on eka kesä 21 vuoteen kun ei ole allergiaoireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371