Unirem karhubaari

uskaltaiskovaikomita

Uskaltaako tuota uniremin bensaa tankata? siis 95oct. Näyttäisi olevan seudun halvinta, 35rub/litra ja kun ostaa 90l kerralla niin saa kahvit ja hodarin.

Joskus on kuulunut kauhutarinoita niiden aineista.. vieläkö meno on samaa?

18

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merinu

Pitäisiköhän tankkausreissaajille perustaa ihan oma ketju tänne Venäjä-matkailuketjun alle...?

• Laatueihinta

Itse välttelen karhubaarin likavesi polttoaineita, enkä suosittele muillekkaan.Onhan se suopuominkin bensa oudon väristä ja hajuista.Neonkeltaisesta siniseen ja mädälle kananmunalle haisevaa.Ei se hinta ero voi enää ratkaista missä tankkaa siellä, vaan laatu.Jos rupla tai muutaman kopeekan enemmän maksaa kuin kilpailijalla ja laatu kohdallaan niin mitä väliä.Säkkijärvellä neste, jonne todellakaan ei suomesta viedä bensaa..

• siismikä

missä on suopuomi?

• Laatueihinta
        siismikä kirjoitti:

missä on suopuomi?

Suomipuomi on lukoil, lukoilin jälkeen on puomi josta aukeaa viipuriin ja pietariin menevä tie.

• Torf

Onkos siellä vielä kesäaikaan lyhythameiset tytöt tankkaamassa?

• kasihoitoviistoist

On. niiltä saa mm käsihoidon HALVALLA, kun uskaltaa vaan kysyä.

• Torf

Pah- Ei ollut eilen puoleltapäivin. Vain kolme akkaa kalkattaa keskenään haalareissa pihassa aseman nurkalla. Yksi tyttö tankkasi muiden autoja , itse saanut pumppua toimimaan joten ilmeisesti diesel oli loppu tai ei vain sattunut kiinnostaa työnteko. Lähdin pois ja ajelin Nesteelle.

• miksiihmeessä
        Torf kirjoitti:

Pah- Ei ollut eilen puoleltapäivin. Vain kolme akkaa kalkattaa keskenään haalareissa pihassa aseman nurkalla. Yksi tyttö tankkasi muiden autoja , itse saanut pumppua toimimaan joten ilmeisesti diesel oli loppu tai ei vain sattunut kiinnostaa työnteko. Lähdin pois ja ajelin Nesteelle.

Miksi nesteelle asti?

• Torf

No kun olin menossa Pietarin pohjoispuolelle . Ja sen takia pysähdyin Uniremillä kun oli löpö aika lopuillaan.

• Vakikävijä

Kyllä uskaltaa . 8 vuotta tankattu eikä mitään ongelmia .

• siiskumpaavastasit

kysyä vai tankata?

• PenaTankkaa
      • Enostaisisieltä

Tuolla asemalla ollut ongelmia kautta aikojen. 90 luvun lopulla oli talvella kerran kannussa pinnalla riite yön jälkeen. Sitten ne muijat kun tankkaa mitä sattuu, tankki usein oli vajaa. Kerran pistooli napsahti, tankkaus loppui siihen.

• doubletanksusa

Juu ei oo hyvä paikka se. Silmäniloa on mutta aineen laatu paskaa. Mulla menis naksun jälkeen 32l ainetta tankkiin, harvoin nuo ämmät jaksaa lirutella sitä.

• 35425235252

Vieläkö sieltä siis saa pillua? Itse tankkaan aina lukoililla, lukoilin omalla kortilla kun maksaa niin on halvinta koko alueella. Ja laatu on vähintään sama kuin säkkijärven nesteellä (toimittaja on sama...)

• kallistaonkortilla

Ei todellakaan ole halvinta tankata noilla korteilla, laskuttaa kalleimman kurssin mukaan. Saa sieltä tauti pesää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8133
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6379
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3683
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      72
      2529
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2450
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2263
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2176
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2024
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      89