Moi,
Olen etsimässä sopivaa välittäjää Saksasta. Siis vaihtoehtoja sellaisille Suomen Maahantuontipalvelut OY yms. kaltaisille ylihinnoitetuille scheisseille.
Löysin luotettavan tuntuisen tuontipalvelun: www.autosaksasta.de
Onko kellään kokemusta? Jos ei, niin vaikuttaako mielestänne luotettavalta?
Kiitos vastaajille.
www.autosaksasta.de // Onko luotettava?
6
186
Vastaukset
- halpaa
on varmasti asiallinen. Tekee ilmaista työtä Hamburin alueella - ei maksua netin mukaan. Eli jostakin ottavat palkkionsa, - provisio kauppahinnasta? Ilmainen työ ei kannata kenellekkään.
- atibingler
Kiitos vastauksesta. Olen ollut yhteydessä ja olen juuri ostamassa autoa hänen välityksellään. Ilmoitan täällä sitten miten kaupat sujui, että onko luotettava.
- syväihmetys
kummastuttaa kans toi; Hamprin alueella , ei maksua..hmmm.....
Koitas itte ostella virtuaalisesti ihmisille autoja esim hesan alueella ilmaiseksi,,,hmmm2 :) - ostamulleauto
no saikko auton vai oliko vaan kyselyä....
- atidingler
Sain kyllä Hampurista mutta en autoa. Muita tuliaisia on löydetty klinikan testeissä ihan tarpeeksi.
- eieurookaan
ja ilmaseks haki sut lentoasemalta ja kattelitte ilmaseks paripäivää autoja ja ilmaseks vei sut takasi kentälle,,, onse palvelua se, onse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594