Mika ja Erja odottavat sitten vauvaa! Onko tämä yritys pelastaa heidän liittonsa? Tänä vuonna on kohuttu paljon Mikan syrjähypyistä ja yleensä vauva laitetaan alulle siinä vaiheessa, kun muuta keinoa liiton lujittamiseksi ei enää ole. Onko Häkkisten kohdalla asia näin?
Häkkisille vauva
126
50322
Vastaukset
- Joni
Toivon ja luulen että ei Häkkisten tapauksessa asia näin ole. Mahtaako noissa syrjähypyissäkään olla järjen häivää? Hienoa silti että taas pongahtaa vauva niidenkin perheeseen.
- Ninni
Eiköhän Erja ole ollut jo raskaana, kun nämä syrjähyppy jutut ovat pyörineet lööpeissä.
- jee:)
onex olkoon erja ja mika huuko varmaan tykää kun saa pikku siskon tai veljen minä ainakin tykkäisin... VAUVA TULOSSA MIKALLE JA ERJALLE
- maikki
jee:) kirjoitti:
onex olkoon erja ja mika huuko varmaan tykää kun saa pikku siskon tai veljen minä ainakin tykkäisin... VAUVA TULOSSA MIKALLE JA ERJALLE
nii se on ihanaa kun niille syntyy vauva niin huugiokin saa leikki kaverin vai mitä??
- ???
jee:) kirjoitti:
Kyllä oli jo korkea aikakin hankkia toinen lapsi, kun Erjallakin on ikää jo pitkästi yli 40. Heidän syynsä lapsen hankkimiseen juuri NYT ei sinänsä voisi vähempää kiinnostaa.
- iloinen tyttö
Ninni kirjoitti:
Eiköhän Erja ole ollut jo raskaana, kun nämä syrjähyppy jutut ovat pyörineet lööpeissä.
onneksi olkoon ja semmppiä vain tulevaisuudessakin
- Nina
Kovasti näyttää seuraavan samaa kaavaa kuin Beckhamit...Ensin kauheat pettämishuhut ja sitten epätoivoiset poseeraukset "kaikki on aivan loistavasti eikä Mika ole ikinä pettänyt" ja nyt sitten vauva tulossa.
Onnea heille kaikesta huolimatta!- Allu
Aivan samaa mieltä; eikä Beckeilläkään selevästi ole ees asiat hyvin, ne vaan yrittää sitä ettei kukaan luulis mitään. varmasti illat riidellään ja yöt nukkuu david sohvalla...mutta sitte ku kuvaaja tulee niin sitä tietty ollaan niin hymyilevää ja halailevaa. Keräis vaan suosiolla david tavaransa ja ottais lapset ja lähtis meneen. Tuleekohan ne taas jouluksi tänne suomeen.......Tervetuloa vaan!Komeampihan tuo on täällä talvi ku siellä.
- Onnea molemmille!
En usko tuollaiseen. Aikuisia ihmisiä ovat molemmat ja vastuuntuntoisilta vaikuttavat. Eikös Erja kärsinytkin ainakin yhdestä keskenmenostakin tuossa välissä. Toivotetaan heille vain onnea odotukseen ja peukkuja, että kaikki menee loppuun asti hyvin.
- penis mies kuten mika
mika ota ero luuseri muijasta.nauti miesten kesken
- Onnellinen.
Kaikkea hyvää Erjalle, Mikalle ja pikku-Hugolle!
Toivotaan, että kaikki menee hyvin, kun tässä asiassa ei raha ratkaise.
Sydämmestäni onnea teille! - Peniksetön
Ai homosteluako tarkoitat miesten kesken nauttimisella?
- agency
Peniksetön kirjoitti:
Ai homosteluako tarkoitat miesten kesken nauttimisella?
Jaksaako rahvas kytätä vieläkin näiden julkkisnaperoiden puuhasteluja?
Mulla on muijan kanssa 33 vuotta takana, ja yhtä köyttä revitään, vaikka meilläkin soditaan sanan
miekalla että seinät heiluu. Sopivasti, ainakin kerran päivässä. Piristää.
Ei ole tarvittu pentuja riesaksi. On vaan koira ja kaksi kissaa.
Sielu lepää kun katsoo näiden karvaisten kakaroiden toilauksia.
40 kiloista uskollista kodinvaihtia ei tarvitse kuin katsoa silmiin, niin tietää että siinä istuu
ikuisesti lojaali kamu.
Tekee törtöistä tarpeen tullen palapaistia, jos
tarve vaatii.
Pikku JOLPPI on vain makupala. Kovana tai pienenä.
Mutta tämä kamu ei tiedä hevon huituakaan siitä, mitä on kieroilu. - voi voi
agency kirjoitti:
Mulla on muijan kanssa 33 vuotta takana, ja yhtä köyttä revitään, vaikka meilläkin soditaan sanan
40 kiloista uskollista kodinvaihtia ei tarvitse kuin katsoa silmiin, niin tietää että siinä istuu
ikuisesti lojaali kamu.
tarve vaatii.
Mutta tämä kamu ei tiedä hevon huituakaan siitä, mitä on kieroilu.Siirrä juttusi lapsettomien palstalle. Sä oot niitä saatanan "koira" luusereita mitkä ei voi
muuta herättää kuin sääliä. Mulla iso koira
minä itse pieni idiootti, mee hoitoon... - agency
voi voi kirjoitti:
Siirrä juttusi lapsettomien palstalle. Sä oot niitä saatanan "koira" luusereita mitkä ei voi
muuta herättää kuin sääliä. Mulla iso koira
minä itse pieni idiootti, mee hoitoon.......pystytkö itse kurkkaamaan mahdollisen paskamahasi alta?
Luusereiden kanssa meidän piireissä ei muuten keskustella, se on epäkorrekti nimitys toisesta ihmisestä. Sun pitäis mennä kauppaan jossa kaupataan aivoja - tai edes pikkuaivoja. - voi sentään
agency kirjoitti:
....pystytkö itse kurkkaamaan mahdollisen paskamahasi alta?
Luusereiden kanssa meidän piireissä ei muuten keskustella, se on epäkorrekti nimitys toisesta ihmisestä. Sun pitäis mennä kauppaan jossa kaupataan aivoja - tai edes pikkuaivoja.Tuhkamunan kitinää.
- rui
agency kirjoitti:
ikuisesti lojaali kamu.
tarve vaatii.
Mutta tämä kamu ei tiedä hevon huituakaan siitä, mitä on kieroilu.mikä vitun tuhkamuna siä luulet olevas painu vittuun niitten koiries kaa
- tolla linjalla
agency kirjoitti:
ikuisesti lojaali kamu.
tarve vaatii.
Mutta tämä kamu ei tiedä hevon huituakaan siitä, mitä on kieroilu.Mut naiset on niin saamrin tyhmii et alentuu kaikkeen sontaan...Vaan yks juttu..Onneks en oo vaimos. Ei sekään taida normaali parisuhteesta tietää mitään sun kanssas. Miks naiset ja vaimot alentuu tuollaiseen. Päässä viiraa ja molemmilla. Ainakin sulla kun pidät tommosta itsestäänselvänä. Voi nais raukat kun tolle linjalle joudutte.
- Sirkuttaja
agency kirjoitti:
....pystytkö itse kurkkaamaan mahdollisen paskamahasi alta?
Luusereiden kanssa meidän piireissä ei muuten keskustella, se on epäkorrekti nimitys toisesta ihmisestä. Sun pitäis mennä kauppaan jossa kaupataan aivoja - tai edes pikkuaivoja.Sinähän sen käytösohjeen annoitkin!! Noinko pitää keskustella? Aika tavalla olet sivistyksestä jäljessä ja hyvästä käytöksestä. Saat anteeksi ne törkeydet jotka aiot minulle laittaa ;)
- Nainen (20+)
Siis oon täysin samaa mieltä penis miehen kans..!! Siis se akka on täys nolla!! Siis niin vanhan aikainen ja rumakin. Muijalla itellä ei oo paskaakaan tulot vaan elää mikan palkalla, ja kyllä hän ne pettämis huhut on totta, mut vitut, se akka mäkeen ja vähän vitun äkkiä!!! (oksentaa)
- Koiran paskaa
agency kirjoitti:
ikuisesti lojaali kamu.
tarve vaatii.
Mutta tämä kamu ei tiedä hevon huituakaan siitä, mitä on kieroilu.Ootsä ihan oikeesti olemassa? Ei noi tyhmiä juttuja luulisi ton ikäiseltä enää. Mä ja mun
koira voi vaikka syödä jonkun hui. Ja sit, kun se
sun petosi puree vaikka jotain lasta, se ammutaan
ja kaivat kukkaroa. Ja tapa jolla puhut lapsista
osoittaa sun todellisen tyhmyyden, onneksi sulla eiole lapsia. - Tiikeri
agency kirjoitti:
ikuisesti lojaali kamu.
tarve vaatii.
Mutta tämä kamu ei tiedä hevon huituakaan siitä, mitä on kieroilu.Vai että vain koirat on IN, olen vahvasti erimieltä kanssasi.
Mulla on koira ja kaksi ihanaa lasta, tämä tivoli pyörii oikein hyvin näin.
Päivääkään en antaisi pois!!!
Jos olet tosiaan sitä mieltä että vain koirat on hyviä niin olen samaa mieltä kaikkien niiden kanssa jotka ovat iloisia ettei sinulla ole lasta/lapsia, nehän kärsisi vuoksesi.
Lapset ja kotieläimet kunniaan!!!
Mielestäni kotieläimet ja lapset sopivat hyvin saman katon alle.
Vaikka vastuu koirasta on minulla (kun lapset on vasta 5 ja 6 vuotiaat) niin jo sekin kasvattaa lasta pieneen vastuuseen kun pitää vanhempien kanssa yhdessä huolta kotieläimestä.
Lapsillani on omat akaattikotilot, joita he hoitavat erinomaisesti, vaikka katsonkin heidän perään ettei mitään ikävää kävisi. - Hiekka-laatiiko
Nainen (20+) kirjoitti:
Siis oon täysin samaa mieltä penis miehen kans..!! Siis se akka on täys nolla!! Siis niin vanhan aikainen ja rumakin. Muijalla itellä ei oo paskaakaan tulot vaan elää mikan palkalla, ja kyllä hän ne pettämis huhut on totta, mut vitut, se akka mäkeen ja vähän vitun äkkiä!!! (oksentaa)
Kateellinen teini. Voi sua RASSUKKAA.
- meikä vaan
Nainen (20+) kirjoitti:
Kateellinen ?
Kyllä niillä hyvin näyttää menevän.
Heti jos joku 7-päivää lehti on nähny jonku naikkosen juttelevan Mikan kanssa niin hetihän se Mika on pettämässä ollut voi luoja,ette kait voi uskoa tollasta sontaa.
Tiedän omakohtasesti mihin kaikkeen yks lehti voi sortua , että saa vain lehtensä kaupaksi.
Niillä ei mitään moraalia ole eikö Mikalla saisi olla naispuolisia kavereita yhtään niin,kuin tavallisilla taviksilla on ?
- Mummeli
Kuules Pampers, taidat olla vielä itse pamperoissa tai sinulla itselläsi ei ole lapsia, toivottavasti et koskaan saakaan. Lapsia ei todellakaan tehdä tai laiteta, lapsia saadaan jos saadaan. Vaikka tehdään miten kalliit hoidot ja käydään kaikki mahdolliset keinot läpi, lapsia ei tule! Tiedän tämän lähipiirin kokemuksesta. Pidä sinä pampero mölyt mahassasi ja ole hiljaa jos et tiedä asioiden todellista tilaa.
- ???
Kaikille ei ole valitettavastai mahdolista vauvaa saada mutta ei pidä paikkaansa etteikö niitä voida laittaa alulle. Niitä tulee jopa vahingossa sellaiillekin ihmisille jotka niitä eivät halua. Eihän muuten tarvittaisi ehkäsyvälineitä lainkaan. Toiset tosiaan saavat lapsia ja toisille niitä vain tulee. En aivan ymmärtänyt pointtiasi.
- Siiri
Totuushan on että suurin osa ihmisistä saa lapsia milloin itse haluaa, murto-osa pareista ei siinä onnistu, joten kyllä yleisesti voidaan puhua lasten tekemisestä. Ihan turha vaahdota tästä asiasta tällä palstalla ja ruveta haukkumaan muita nimimerkkejä. Osoittaa kypsymättömyyttä ko. arvostelijassa. Häkkisilläkin on näyttöä siitä että saavat lapsia joten mistä moinen haloo? Onneksi ei ole Mummelin vallassa määrätä kuka lapsia saa ja kuka ei.
- Mummeli
Siiri kirjoitti:
Totuushan on että suurin osa ihmisistä saa lapsia milloin itse haluaa, murto-osa pareista ei siinä onnistu, joten kyllä yleisesti voidaan puhua lasten tekemisestä. Ihan turha vaahdota tästä asiasta tällä palstalla ja ruveta haukkumaan muita nimimerkkejä. Osoittaa kypsymättömyyttä ko. arvostelijassa. Häkkisilläkin on näyttöä siitä että saavat lapsia joten mistä moinen haloo? Onneksi ei ole Mummelin vallassa määrätä kuka lapsia saa ja kuka ei.
Hyvä että kirjoitukseni aiheutti vähän keskustelua, itse asiassa en ole mikään mummeli, täällähän voi olla mikä haluaa ja kirjoittaa mitä haluaa. Keskustelkaa ihan rauhassa. Meikäpoika poistuu viikonlopun viettoon!
- Meikätyttö
Mummeli kirjoitti:
Hyvä että kirjoitukseni aiheutti vähän keskustelua, itse asiassa en ole mikään mummeli, täällähän voi olla mikä haluaa ja kirjoittaa mitä haluaa. Keskustelkaa ihan rauhassa. Meikäpoika poistuu viikonlopun viettoon!
Ei niitä lapsia tosiaan aina niin vaan tehdä. Mika ja Erjakin ovat jo kauan yritäneet perheenlisäystä.
Luin juuri tänään lehdestä, että nelikymppisellä naisella on 20% hedelmällisyydestään enään jäljellä ja että suurin ongelma lasta haluttaessa siinä iässä on raskaaksitulo. Muut iän tuomat ongelmat ovat harvinaisempia, toki riskejä nelikymppisellä raskaudessa on kyllä monenlaisia muitakin.
Erja on 43 vuotias. Keskenmeno viime vuonna takana, joten eiköhän spekulaatiot liiton pelastamisesta voi jättää omaan arvoonsa.
Joten Teikäpoika olet aivan oikeassa. - kypsä aikuinen
Mummeli kirjoitti:
Teikäpoika, olit samoilla jäljillä kuin itsekin olen asian tuumannut. Tuttavapiirin havaintojeni mukaan lapsensaanti on enemmän kiinni korvien välistä ja henkisestä kypsymisestä vastuulliseksi vanhemmaksi ja rakkaudesta kuin tämän päivän lääketieteellisistä taikatempuista. Tiedän pariskuntia (20-30v.), jotka eivät vuosien yrittämisen jälkeenkään ole onnistuneet saamaan lapsia.
Ennen vanhaan uskottiin luontoa ja erottiin, koska ei voitu saada lapsia, ei ollut sopiva pari perheeksi. Monta kertaa nämä ihmiset oikeiden partneriensa kanssa saivat lapsia haluamansa määrän.
Edelliseen liittoon kai ei kuulunut kuin täydellinen elämä, ura ja parisuhde. Oltiin vain leikitty kotia. Nykyisin mennään helposti yhteen asumaan vain mukavuussyistä, ei rakkaudesta, kuvitellaan kai lapsistakin samaa nukkelasta, jonka voi tilata ja valita haluamansa vaivattomasti nettikaupasta suoraan kotiovelle kannettuna.
No, toivottavasti eo. ei vastaa todellisuutta, vaikka epäsopivia ja kypsymättömiä suurin osa näistä lapsettomuudestaan valittavat enimmäkseen ovat. On hyväksyttävä syy olla hankkimatta lapsia, kun antaa ymmärtää sen ongelmaksi. Törkeää feikkiä.
Huom. en tarkoita tässä yhteydessä niitä, joilla on fyysinen syy! Onneksi he saavat avun, jotka sitä todella tarvitsevat.
Hyvää joulunalusaikaa kaikille lapsellisille ja lapsettomille! Ollaan onnellisia siitä rakkaudesta, jota ympärillämme tulvii.
Terveisin äitiliini - asia
sinä ymmärrät, älä välitä moisesta hölmöstä.
- God
Ilta-sanomista luin Erja ja Mika säteilivät kilpaa heh hee hee olipa hauskasti sanottu,
niin tuota asiaan ei sitä tiedä että onko se häkän ansiota, jos vaikka Erja päätti kostaa Mikan syrjähypyt tällä lailla, mene ja tiedä
näistä kuninkaanlisten ajatuksista. - kille
Katsokaa häkkisen kuvaa! Näyttää ihan Uuno Turhapurolta...:)
- Kirsi
Eikö Erja ole jo liian vanha lapsia tekemään enää. 43 vuotias huh huh..aatelkaas lapsi menee ekalle kouluun kun itse on jo 50 huh huh..Idioottimaista.
- Toinen "vanha" akka
Miten niin liian vanha?! Mullakin nuorempi menee
ens elokuussa ekalle luokalle, ite täytän tammi-
kuussa 49, enkä ole yhtään liian vanha tai raih-
nainen huolehtiakseni jälkikasvustani! Älä sinä
ala ikärasistiksi! - Sirkuttaja
Eikös ole hyvä ettei äitikulta mene kaljalle,tai kouluun ,kun on liian nuori?
- hyggelig
Olen itse 46-vuotias ja lapset ovat 19 ja 18-vuotiaita. Ajatelkaa asiaa. Ei ne miljoonat auta jos vanhempien(tässä tapauksessa todella vanhempien) hermot ei kestä. Aikansa kutakin! Lapset pitää hankkia nuorina! Olen ehdottomasti sitä mieltä ja luontokin sen kertoo!
Kaisuli
- ei suhde pelastu
Kyllä on huvittavaa, kun julkimot yrittävät
pelastaa liittonsa lisääntymällä.
Tällä vain yritetään vakuuttaa medialle, että kaikki
on OK, kun lastakin tehdään.
Mika ja Erja eroaa muutaman vuoden sisällä.
Tai jos ei, Erja hyväksyy vieraat naiset ja
kulissit pysyy pystyssä - Kimittäjä Räkäräikkönen
HÄKKINEN ON PELLE
- luuseri
Mikä sä vitun vinttikamaripoika luulet olevasi, et koskaan tienaa elämässäsi sitä mitä Mika kuukaudessa... paskahousu
- Ihmettelijä
luuseri kirjoitti:
Mikä sä vitun vinttikamaripoika luulet olevasi, et koskaan tienaa elämässäsi sitä mitä Mika kuukaudessa... paskahousu
Tää on mielestäni huvittavaa.. Esten laitetaan alulle keskustelu ja sitten arvostellaan toisten mielipiteitä, eikä keskitytä siihen keskustelun aiheeseen. Tämä on yleistettynä. Mielestäni Häkkisillä on oma elämä, eikä kenenkään pitäisi siihen puuttua. Tietenkin siihen puututaan ja varmasti Häkkiset itsekin ihmettelisivät, jos ei puututtaisi. Lopettakaa toisten mielipiteitten arvostelu ja kertokaa omanne!
- Voittaja
luuseri kirjoitti:
on se luuseri, senkin velliper..!!
- Pelimies
Häkkinen ei osaa käyttäytyä!
Vaikka jätkä on ruma kun petolinnun se ja ajatuskaan ei tunnu aina kulkevan niinkuin pitäis, niin sillä on niin paljon rahaa että tuhlais ne edes naisiin kun kuuluisana ja rikkaana miehenä kuitenkin naiset siitä kiinnostuu eikä minkään koukkunoukan kans hankkisi lisää lapsia!
Nimim: niin minä tekisin!- naula
Taidat olla homo, kun arvostelet miehen ulkonäköä
Mitkä sun tulot on? Mulla 500 000 ekua vuodessa
mut en silti kadehti Mikaa. - puhuu asiaa
Koukkunokka veke. Elatusmaksut perään ja sitten baanalle katselemaan nättejä tipuja. Niitä Mika saa niin paljon kuin haluaa. Erja iski kokemattoman pojan ja onnistuikin, mutta nyt on aika Mikan ottaa tämäkin ratti hallintaan.
- toope
Eikös tuo Häkkinen ole oikein peruskoulunkin käynyt ? Sillä on jotenkin tyhjä katse, onkohan se pikkasen yksinkertainen
- ihmettelijä
Mika Häkkinen ja hänen saavutuksensa autourheilun, tupakan mainostamisen ja veronkierron alalla eivät erityisemmin sytytä, mutta hänen irvistyksensä saa aikaan voimakkaan vihantunteen.
Niin kuin nytkin, kun Suomi24 tuo häntä esiin myönteisessä valossa.
Onko käyttäytymistieteilijöitä paikalla? Mikä tämän vastenmielisen kaahailijan naamassa ja olemuksessa on se, mikä ärsyttää eniten? Mika Häkkinen on itäsuomalaista sukua ja se näkyy hänen kasvonpiirteissään. Tässä Suomi24:n valitsemassa kuvassa tulee taas esiin se ominaisuus, minkä olen joskus ennenkin havainnut eli miehellä on mongolin kasvonpiirteet.
Eli tämä ominaisuus yhdistettynä miehen olemattomaan sivistykseen ja heikkoon moraaliin - siinäkö syy siihen, että vaistovaraisesti suutun puolessa sekunnissa nähtyäni hänen kuvansa?- fdhd
Tuo "irvistys" johtuu osittain halvaantuneista kasvojen lihaksista! Häkkisen kasvojen lihakset halvaantuivat Adelaiden kolarin yhteydessä 1995!
- ja nopsaan
Anna hänen elää koska itse olet hoitoa vailla,
Mikä sinun " tillelisi on" itse DI, mutta luuletko, että Masa olisi voittanut niin monta
mitallia jos ei ole hiukan "hullu". Tuu itse alas vaikka Lahden suurmäestä.
- RFL
Häkkisten tapauksessa ei tosiaankaan ole kyse mistään liiton paikkaamisesta. Turha juoruilla. Toista lasta on toivottu ja yritetty pitkään, ja epäonneakin on ollut matkassa. Jaksoivat kuitenkin jatkaa yrittämistä. Nyt onnittelut heille ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin!
- älä periksi anna
Hyvä, Häkkii!
- Hägginen
Erjahan on jo vanha synnyttäjä 42 vuotias, oli lehdessä!
Kun penska on on parikymppinen on äitee sillon 62 vuotias. No siinähän se on äiti ja mummo samalla omalle lapselleen! Kätevää.Erja Häkkisellä on tosin jo ikää synnyttäjäksi, mutta ei se mikään ihme ole - ei sinnepäinkään.
Tunnen tälläkin hetkellä äidin, joka sai kolmannen lapsensa 45-vuotiaana ja terve tyttö tuli.
Oli muuten reipas synnyttäjäkin, pelasi erilaisia urheilupelejä loppumetreille asti ja oli töissä miltei synnytykseen asti. Tytär on jo täyttänyt reippaasti yli 10 vuotta.
Onnea vain Häkkisten perheeseen, vaikka ei se tavalliselle tallaajalle juuri kuulu miten siinä sitten lopultakin käy. Onnea voi kuitenkin toivottaa.
- Mä.
Mä en oikein tajua yhtä juttua... Häkkinen on itserakas veronkiertäjä ja pettäjä ja ties mitä... ja silti suomalaiset jaksaa ihailla sitä. Onko kyse siis siitä että se on "ainoa" tunnettu menestyvä suomalainen ulkomailla? Jos se olisi tavallinen juntti jostain Suomen korpimetsästä, ketä kiinnostaisi sen vauvansaannit pätkääkään???
- Äitini mummo(ko?)
Oma äitini oli 42 kujn synnyin. EI Erja siis mikään liian vanha ole lapsia saamaan. Mutta onnea vaan Häkkisille perheenliaäyksen johdosta!!!
Nim. Onnellinen toisten puolesta - pettynyt
Viisainta ihailla autourheilun harrastajaa, sillä douppaukset ovat varmaankin aika vieraita siinä lajissa. Pään pitää olla selvänä ja silmä kirkkaana kun ajaa 300/h ympyrää.
Eipä suomalaista urheilijaa kannata ihailla, sillä hän paljastuu ennemmin tai myöhemmin kuitenkin jostakin vilungista.
Ja sitten se tekee testamentin Suomen kansalle ja on niin kärsivä, kun jäi kiinni.
Mäkihyppääjät ovat toistaiseksi säästyneet, onkohan muita?
- ahaa
Tekohurskasta ja tekopyhää lähteä lapsenhankinta keinoin pönkittämään suhdetta naisystäväänsä/vaimoonsa.
Menisivät mielummin parisuhde terapeutin luokse vierailemaan niin ehkä suhde sotkut selviäisivät.- ennustatko myös?
...joukossamme!
Paras neuvoja on kylläkin se joka ei mistään mitään tiedä.
- I am the king
Häkkisestä mulle tulee aina mieleen
Megadeath:in Dave Mustaine. - Teeppa
Aika hölmöä hommata lapsi siinä vaiheessa, jos aikovat erota. Kumminkin joskus tulevat eromaan. Lapsi ei muuta mitään. Heidän lapsensa joutuvat kestämään viellä sen katkeran eron. Mutta väärin tietenkin on toisia tuomita, kun ei tiedä asioitten oikeaa laitaa. Lehdetkin saattavat kirjoitella ihan mitä vaan.
Joka tapauksessa paljon vaan onnea Mikalle ja Erjalle, jos asia näin on. Samoin myös pikku Huugolle. - Riikka-90
Ei oli hyvä että liitto pelastetaan jollain vauvalla. koska sitten kun lapsi hieman kasvaa niin vanhemmat kuitenkin eroavat tai hakkivat taas uuden vauvan. Senhän huomaa jo siitä että kun heillä on Hugo niin hän ei ole tarpeeksi hyvä syy heidän olevan yhdessä niin ei ole kyllä sitten uusi vauvakaan. Eivätkä ne mitään uutta vauvaa halua vaan ittensä lööppeihin ja rahaa. He käyttävät sitä vauvaa siis vain hyväksi.
- fdhdf
Erja "Marilyn Manson" häkkinen taisi "vahingossa unohtaa" ottaa pillerin, kun Mika alkoi uhkaavasti viihtyä nuorempien naisten seurassa!
- kateellinen vaan
Tai Erja varmisti että eron myötä saa loistavat elarit Mikalta. Ryövää Mikan putipuhtaaksi kun sukset menee vielä pahemmin ristiin, kuin nyt jo on.
Ei ole rouvalla hätäpäivää ja kahden lapsen elarit, voi jee, siinä raha liikkuu Mikan tuloilla!
- TLA
Nyt menee sitten aloitettava DTM-kausi Mikalta persiilleen. Muistellaan, mitä tapahtui, kun tämä Hugo syntyi, ei löytynyt enää nopeutta ja riskinottoa. Tietäähän sen, kun Erja lähetti miehensä radalle sanoen: "aja nyt Mika sitten oikein varovasti, emmehän halua, että Hugosta tulee puoliorpo!" Ja sitten se mukula piti roudata vielä varikolle varmistamaan kaasujalan pysyminen koukussa. Onko varikolla näkynyt Schumacherin jälkikasvua, mitä? Ja mies onkin seitsenkertainen maailmanmestari. Keväällä nähdään Nykäsen sanoin bon voyage-ilmiö, kun tämä uusi jälkikasvu estää kovan ajon. Sääli sinänsä, olisi ollut kiva nähdä, vieläkö Mikalla kulkee.
- Kumia.
Häkä paahtaa suutin savuten ja nälli paloi pohjaan.
- anni95
onko se ihan totta! vastaa tähän kysymykseen:KYLLÄ
vai onkose:EI. sano kun lähetät viesti- TyTtö
en oo tuosta jutusta iha varma ku juoru lehdethä yleensä kirjottaa kaikkee paskaa! oma mielipiteeni on kyllä et se saattaa olla ei koska eikös paris kunta ole eroamassa?
- PAKOLAINEN.
Muuttais vaan takas sinne Vantaan Martinlaaksoon ja maksais veroja täällä perkele,
näkis mitä ois asua slummissa lähiössä,
ei olis erjaa eikä merjaa näin on näreet pojat. - Jasser
Säälittävää kun naiset, joiden parasta ennen päiväys on jomennyt umpeen, alkavat tekemään vauvoja. Tekisivät lapset silloin kun on niiden aika, nuorena.
Vanhojen akkojen kersoissa on yleensä enemmän vikojakin.- kaarloanneli
kun pitää perse pitkänä juosta lompakon perässä.
Niin teki Erjakin, edellinen ukko taisi olla 75 vuotias miljoonikko joka omistaa pariisin punaisen myllyn.Sitä en ymmärrä miksi tehdä nyt toinen ipana kun on ikääkin jo noin paljon ja mahdollisuus saada vammainen lapsi on suuri. Todennäköisesti suhde rakoilee mutta ei sitä lapsella korjata. Oma veikkaus on että viimeistään 2 vuoden kuluttua tulee ero. - Yksi?
kaarloanneli kirjoitti:
Niin teki Erjakin, edellinen ukko taisi olla 75 vuotias miljoonikko joka omistaa pariisin punaisen myllyn.Sitä en ymmärrä miksi tehdä nyt toinen ipana kun on ikääkin jo noin paljon ja mahdollisuus saada vammainen lapsi on suuri. Todennäköisesti suhde rakoilee mutta ei sitä lapsella korjata. Oma veikkaus on että viimeistään 2 vuoden kuluttua tulee ero.VUOSI.
- Nimetön
kaarloanneli kirjoitti:
Niin teki Erjakin, edellinen ukko taisi olla 75 vuotias miljoonikko joka omistaa pariisin punaisen myllyn.Sitä en ymmärrä miksi tehdä nyt toinen ipana kun on ikääkin jo noin paljon ja mahdollisuus saada vammainen lapsi on suuri. Todennäköisesti suhde rakoilee mutta ei sitä lapsella korjata. Oma veikkaus on että viimeistään 2 vuoden kuluttua tulee ero.No sitähän toi homma nimenomaan on, vaikken ennustajan lahjoja omistakaan, veikkaan, että rakoilevaa suhdetta yritetään korjata uudella lapsella. On vanha ja moneen otteeseen lähipiirissäkin nähty keino, eikä kyllä ole kertaakaan suhdetta pelastanut. Tai sitten voi olla, että Erja haluaa hyvät elatusmaksut ja ajattelee, että kahden lapsen kanssa on rattoisampaa kuin yhden, kun äijä heiluu nuorten naisten kanssa maailmalla.
- miiru
Nimetön kirjoitti:
No sitähän toi homma nimenomaan on, vaikken ennustajan lahjoja omistakaan, veikkaan, että rakoilevaa suhdetta yritetään korjata uudella lapsella. On vanha ja moneen otteeseen lähipiirissäkin nähty keino, eikä kyllä ole kertaakaan suhdetta pelastanut. Tai sitten voi olla, että Erja haluaa hyvät elatusmaksut ja ajattelee, että kahden lapsen kanssa on rattoisampaa kuin yhden, kun äijä heiluu nuorten naisten kanssa maailmalla.
kyllä te ootta kummaa porukkaa.mitä jos erja ja mika onki oikeasti onnellisia yhdessä ja haluavat tehdä toisen lapsen ja vaikka kolmannenkin,niin eiköhän se heille suoda ilman mitään vasta väitteitä.mitäpä se meille kelleen kuuluu missä iässä ja kuinka monta lasta ne vielä pyöräytteleepi.koittakaa aikuistua jo...
- NNN:::
miiru kirjoitti:
kyllä te ootta kummaa porukkaa.mitä jos erja ja mika onki oikeasti onnellisia yhdessä ja haluavat tehdä toisen lapsen ja vaikka kolmannenkin,niin eiköhän se heille suoda ilman mitään vasta väitteitä.mitäpä se meille kelleen kuuluu missä iässä ja kuinka monta lasta ne vielä pyöräytteleepi.koittakaa aikuistua jo...
Jos sinä olet niin aikuinen, niin miksi et vielä tirdä, että nimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella ja pisteiden ja pilkkujen jälkeen tulee välilyönti. Iso alkukirjain myös pisteen jälkeen!
- Mariaana
miiru kirjoitti:
Niinpä.. Oot ihan oikeessa Miiru! Sitä kans ei tiedä mitä jossain iltalehdessäkin lukeee!!! Kaikkea PASKAA niissä vaan on. Kun kerran näin Erjan kaupassa niin katsoin vähän että olisikohan vauveliini tulossa.. Mitä sil on välii vaikka sais 99 vuotiaana lapsen??? Onks sillä jotain välii???
- Nimetön
miiru kirjoitti:
miirulle: joo, ei se meille mitään kuulukaan, kunhan nyt puhuin siitä, mitä olen vähän väliä itse elämässä ja tuttavapiirissäkin nähnyt. Äijät menee jos on mennäkseen, ei niitä lapset pitele. Toivotaan kuitenkin, ettei tässä tapauksessa ole niin. Ainakin haluavat yrittää liittonsa eteen, kun tällainen päätös on tehty.
- Mirjami.
Mariaana kirjoitti:
Niinpä.. Oot ihan oikeessa Miiru! Sitä kans ei tiedä mitä jossain iltalehdessäkin lukeee!!! Kaikkea PASKAA niissä vaan on. Kun kerran näin Erjan kaupassa niin katsoin vähän että olisikohan vauveliini tulossa.. Mitä sil on välii vaikka sais 99 vuotiaana lapsen??? Onks sillä jotain välii???
Huonostippas naisihminen tietää biologiasta. Koetappa ottaa selvää mitä kaikkia riskejä myöhäiselle jätetty raskaus sisältää, minä en niitä jaksa luetella.
Toisena on myös sosiaaliset jutut..... - miiru
NNN::: kirjoitti:
Jos sinä olet niin aikuinen, niin miksi et vielä tirdä, että nimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella ja pisteiden ja pilkkujen jälkeen tulee välilyönti. Iso alkukirjain myös pisteen jälkeen!
kulehan nyt pilkun nus...,EI tässä nyt minun kirjotus taidosta ollukkaan kysymys vaan siitä että mitä vittua se meille kuuluu missä iässä ne ihmiset lapsensa tekevät,luulis että ne itsekkin tietävät riskinsä siinä vaiheessa kun rupeavat niitä tekemään...
- Tia
Että me suomalaiset olemme kateellisia ja ahdasmielisiä! Mitä se kenellekkään kuuluu spekuloida heidän elämäänsä ja miksi he lapsen tekevät... Maailmassa pitäis olla muutakin tärkeämpää kuin Häkkiset ja heidän liittonsa/Lapsensa! Onnittelut Häkkisille, vauva ja ehjä perhe on iloinen asia!
- leelia1948
Onnea molemmille niin Isälle kuin Äidillekkin.
Kyllä he itse saavat päättää koska vauva tulee,ei siitä pidä tehdä niin suurta numeroa,eikä sen pitäis kuulua kenellekkään. - kalua
Laitetaan alulle. VOI VITTU, että ihmiset luulee
lasten "toivomisen" olevan kuin pizzan tilaus. - herätys!!
Uskotteko te tosiaan kaikki juorulehtien lööpit?? Jos Häkkinen on kävellyt kadulla naisen kanssa, se ei tarkota, että se on nussinu sitä. Ja vaikka olisikin, se ei hirveästi kerro Mikan ja Erjan elämästä. He elävät omaa elämäänsä ja siitä noin prosentti on lehdissä, ja siitäkin prosentista puolet on täyttä puppua. En ymmärrä, miten joku voi arvostella toisten elämää, avioliittoa ja lastensaamista jonkun parin lehtiotsikon perusteella...
- no juu
uskovan...Ei voi auttaa ei.
- ninata
Eikö se ole heidän oma elämänsä.
Hienoa jos he voivat ratkoa ongelmansa tavalla tai toisella.Jos niitä on.
Avioparit pettävät tai flirttailevat jokapuolella.Miksi ei sitten myös julkkikset.He ovat ihmisten silmissä heti jos jotakin sattuu.
Toivottavasti he pysyvät yhdessä ainiaan.
Vauva on ihana asia ja lapsi on heille ihan saleteilla siunaus. - Matti
Onkohan Mikan vai Kimin?
- Malla
Mietin myös, onkohan se Mikan lapsi? Jos se ei ookkaan, jos se onkin mun serkun, kun se nimikin on Mika Häkkinen. Pääsenköhän kummiks! jee
- made in finland
olen Pamperssin kanssa samaa mieltä...tämä vauva näyttää kaikille todellakin totuuden siitä et onko heidän liitosta enää mihinkään... vai onko vauvan hankkiminen hätävarjelua et he pysyisivät yhdessä ja mika kotona jne...
- Hra47
Ihmettelen kovasti, että Mika jaksaa vielää katella sitä akkaa, mut ei se lapsi sitä liittoa pelasta ja minusta on näyttänyt, että Mikakin kyllä kattelee, kun silmä välttää, hyvin mielellään nuorempia naisia.
- Sirkuttaja
Hra47 kirjoitti:
Ihmettelen kovasti, että Mika jaksaa vielää katella sitä akkaa, mut ei se lapsi sitä liittoa pelasta ja minusta on näyttänyt, että Mikakin kyllä kattelee, kun silmä välttää, hyvin mielellään nuorempia naisia.
Kaikki miehet katselee nuoria naisia ja haluaakin ainakin hetkeksi.....Vannottu totuus on se. Kevään tulo on varmaa jos mieheni katsoo lyhythameista tyttöä pitkään ja kaula kääntyy korkkiruuville. Silloin sanon -kulta se on sitten kevättä,sinä huomasit nuoren naisen ;) nauramme yhdessä. Miehen luonto on sellainen.....Etsii saalista aina syrjäsilmällä ja kevät mmmmmm
- Tiinu
Mika oon komea ja hyväkäytöksinen mies. Kauniin vaimon on löytänyt. Ihana pari, jota olen ihaillut aina. toivon sydämestäni, että Erjan raskaus menee ja pikku-hugo saa leikkikaverin.
Kaikkea hyvää heille toivon.- .Kaisa.
Niinpä! Ei Erja eikä Mikakaan ole mikään harakka!
Kummatkin minusta ihan tavallisia. Ei Erja ole minun mielestä yhtään liian vanha saamaan lapsia. Onhan niitä viis-kuus kymppisiäkin jotka on saanut ihan terveen lapsen, niin miksi sitten joku neli-kymminen voisi saada??? Onnittelut minultakin Erjalle, Mikalle ja Hugolle!
- Siri
Onnea heille, mitä se muille kuuluu mitä tekevät. Pitäkää huoli omista asioista ja hankkikaa oma elämä...
- Hendry
Ei ole Mika ,ainakaan ollut tuossa tohinassa mukana! Minä olen ollut Mikan kanssa aivan tosi hommissa toisten tyttöjen kanssa! Hendry!
- Päissän
Hendry kirjoitti:
Ei ole Mika ,ainakaan ollut tuossa tohinassa mukana! Minä olen ollut Mikan kanssa aivan tosi hommissa toisten tyttöjen kanssa! Hendry!
Merjalla on ollut, tosi vientiä viime aikoina! tuskinpa Mika on ollut kiinnostunut Merjan jalkojen välistä!
vierestä seurannut Hendry! Voi vittu ku oltiin päissään ja minun viinoilla tietenkiin, ei Mika osta viinoja, pihi kun on!! - donna
Hendry kirjoitti:
pettäminen on sairaus ja vitut sä oo missää mukan ollu.. kohanko heität omasta pääst!!!
- Nimetön
Hendry kirjoitti:
Eikö ylläpito voisi puuttua näissä eri ketjuissa viljeltävään kielenkäyttöön, ja ihmiset samalla vähän katsoa, mihin tyyliin kommentoivat?? On ikävää lukea näitä ja menee halu ottaa keskusteluun osaa kokonaan, kun joka toinen sana on vittu, huora tai naiminen!
- ikke
Noi voi itku sentään !!! Jaksatteks te hyvät ihmiset aina uskoa kaikki mitä juorulehdet kuin myös iltalehti ja iltasanomat kirjottelee ??? Nehän on osittain kanssa sensaatio hakuisia päivälehtiä...En viitsi edes lukea koko ketjua mutta luulisisn että siellä spekuloidaan oikeen juurta jaksaen että miksiköhän ne Häkkiset nyt vauvan tekasevat..hah hah ja haa.. Itseasiassa todella typerää minultakin kommentoida asiaa mutta luin nyt sattumalta iltalehden jossa kirjoitettiin kyseisestä asiasta ja mulle on ihan sama miksi se lapsi alkunsa on saanut ...Onkohan julkkiksilla koskaan oikeutta yksityiselämään...jos ei, niin ei tarvitsis aina niitä perättömiä kirjoitella ( no joo...joku luuseri soittanut väärän tipin tarkoituksella taikka sitten "juorutoimittajan" ihan oma keksimä stoori ) En tietysti voi sulkea pois etteikö julkimot itse hakisi tällä tavalla huomiota...kukapa sen tietää...
- PyhäSylvi
Voi helv sentään. Miten ihmiset jaksaakin uskoa kaiken maailman juorulehtiin? Häkkisten liitto on rakoillut vain ja ainoastaan juorulehtien mukaan = myynnin kasvattamiseksi. Vauva ei varmasti ole tarkoitettu liiton pelastamiseksi, vaan on toivottu uusi perheenjäsen, joka viimeinkin tekee ainakin näillä näkymin onnistuneesti tuloaan maailmaan. Onnea Häkkisille, sitä anstaitsette!
- Nina
PyhäSylvi kirjoitti:
Voi helv sentään. Miten ihmiset jaksaakin uskoa kaiken maailman juorulehtiin? Häkkisten liitto on rakoillut vain ja ainoastaan juorulehtien mukaan = myynnin kasvattamiseksi. Vauva ei varmasti ole tarkoitettu liiton pelastamiseksi, vaan on toivottu uusi perheenjäsen, joka viimeinkin tekee ainakin näillä näkymin onnistuneesti tuloaan maailmaan. Onnea Häkkisille, sitä anstaitsette!
TOTTA PUHUT! Sitä ei tiedä mitä Häkkisille OIKEASTI kuuluu, kun mitkkän ilta-sanoomat ei teidä mistään mitään! PASKO LEHTI! EI OLE MITÄÄN ASIAA KOKO LEHDESSÄ!
- Iltapäivälehdet on roskaa
Nina kirjoitti:
TOTTA PUHUT! Sitä ei tiedä mitä Häkkisille OIKEASTI kuuluu, kun mitkkän ilta-sanoomat ei teidä mistään mitään! PASKO LEHTI! EI OLE MITÄÄN ASIAA KOKO LEHDESSÄ!
Nyt lehdet alkavat arvaileen,kun on isä ja kuka lapsen synnyttää,Mika vai Erja.
Se on sitä myyntiä ja tosi tärkeetä suomen kansan tietää.Muusta viis.
Ei voi kun ihmetellä tätä älykästä kansaa.
- Sirkuttaja
Eihän se Mika nyt miestä kumempi ole,ihminen vain. Ja lapsenteolla ei tosiaankaan liittoa lujiteta. Mielestäni aika sairas huumori kysyjältä. Eikös lapsia tehdä rakkaudesta ja ehkä jossakin mieleisessä paikassa. Mika ja Erja ,kun ei tee edes elatusmaksujen vuoksi,niinkuin monet naiset tekevät Suomessakin. Eiköhän ole enempi sensaatio juttu,kun tosiasia. Hiukan hienotunteisuutta mukaan.Kysytäänpä vaikka naapurilta :-Ai teille näkyy olevan vauva tulossa,rakoiliko liittonne vai ihan muuten vain päätitte tehdä sovinnon. Tämä nyt oli hiukan julmasti tehty kirjoitus,mutta harmittaa tuo julkkisten asioiden jauhaminen.Tavallisella kadunväelläkin on ongelmia jotka kiinnostaa enempi.
- mitä lässytystä
mitä lässytystä
- Kuukkelityttö
Kovinpa on sinuakin kiinnostanut ;) Aina tää huonon sanomalehden voittaa. Mielenkiintoista läpileikkaus Suomalaisten ajatusmaailmasta!!! Hyvää jatkoa.
- hannele
Mä oon kyllä sitä mieltä että mitä hulluutta! Ennestäänkin Erjan ja Mikan liitto on tullut maaliin, että, vielä vauva! Voi Jiisus mä sanon, vai mitä. Vai yrittääköhän se Erja saada Mikasta hyvätkin rahat, kyselee lähipiirissä juuri läheltä seurannut, ett'ä ei se raha tee onnelliseksi. Hannele
- *pinguin*
No ei todellakaan! Ne on järkeviä ihmisiä.. miettis ihmiset mitä kirjottelee!!!!!
- Glup
Ei ne ny vauvaa tee liiton vahvistamiseks! Ehkä ne tekee sen kuiteski sen takia, että haluu vauvan ja Hugolle kaverin! Tulitteko ajatelleeks!?! Joo ette niin.. mää vahä aattelinki
- Jata
...Ihmiset täynnä katkeraa kateutta.
-Vittuako se kellekkään kuuluu mitä Häkkiset keskenänsä hommaa.
- Koura
Joo ja eikö Erja oo jo yli 40v. Ties vaikka sais vielä jonku kehitysvammaisen ku tossa iässä pitää ruveta lapsia hankkimaan. Eikös noi syrjähyppyjutut oo nykyään muotia. Tai sitte se on niin että kaikki formulakuskit pettää. Salo, Kimi ja Häkkinen... Kaikista on viime aikoina kohuttu lehdissä, kun ne kuulemma on toisten perään. Väkisin pitää yrittää lehtien etusivuille. Voi ziesus!
- taina66
Kaaikkea hyvää Häkkisille ja onnellista odotusta Erjalle! On upeaa tulla äidiksi kypsällä iällä, kun kaikki ei olekaan enää niin itsestäänselvää...
- muumaa
Minusta tuntuu että tätä häkkistenkin asiaa on liikaa suurenneltu..mistä sitä media voi oikeasti tietää miten häkkisillä tai räikkösillä menee..
Ja mitä se kaikille edes kuuluu?!?
Luojan kiitos en ole julkkis..enkä todellakaan haluaisi edes olla!!
Kiitos siitä että saan olla tavallinen kaduntallaaja eikä minun asioista kerrota iltapäivälehdille!=) - ZoMBiE jouni korpi
Ei juurikaan kinnosta spekuloiida muitten ihmisten asioilla, ja niiden varsinkin joita edes ei hyvin tunne. Oli vaan pakko sanoo, et on tosi tyhmää ottaa kantaa median välittämien tietojen perusteella yhtikkäs mihinkään ellei ne oo tarkistettu kunnola...siis lähde.
Mitä Mikaan muuten tulee, ni on reilu ja mukava kaveri,....ja edelleen yksi nopeiommista kuljettajista jonka paluu F ykkösiinkin olis voinut olla hyvä idis, mutta mika oli jo sopinut muusta ajopaikasta...ja hän ei syö sanojaan -mikä on nykyään harvinainen piirre ihmisessä valitettavsti. Siitäkin hän ansaitsee kunnioitukseni. - epäilijä
Aika onneton asia tuo. Hakevat tuolla asialla itselleen avioliittonsa uskottavuutta...rahalla saa, mutta onko tuo eettisesti oikein?
- Kyllästynyt
Onko kenellekään tullut mieleen, että Mika voi ihan tosissaan rakastaa Erjaa??? Ihminen voi rakastaa kahta ihmistä yhtä aikaakin. Jos Mikalla nyt oli suhde siihen Sallaan, se saattoi hyvinkin johtua siitä, että Mikaa alkoi kyllästyttää joutenolo ja Erjaa ahdisti keskenmeno - lehtien mukaanhan Mika ja Salla muka tutustuivat viime lokakuussa, juuri kun Erja oli saanut syksyllä keskenmenon. Häkkiset ovat voineet selvittää asian ja päättää jatkaa yhdessä, jos koko suhdetta edes olikaan.
Ja Erjalla on jo lapsi Mikan kanssa, joten elatusmaksut on turvattu. Erja on sitä paitsi niin fiksu nainen, että taatusti tietää, ettei lapsentekemisellä miestä väkisin pidetä.
Paljon onnea koko Häkkisen perheelle, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti ja Hugo saa pikkuveljen tai -sisaren.
- Sudenjoiku
Erjalla alkoi biologinen kello raksuttaa niin äänekkäästi, että muksuja oli väännettävä kauhealla tohinalla.
Erja sanoi Mikalle "ja nyt ei mennä sinne radalle henkensä kaupalla kurvailemaan vaan leikitään kotia"
Mika vastasi tähän jäyhään tyylinsä "no voi juku sittenhän se muksu on väännettävä" samalla väläyttäen innostunutta valloittavaa naapurinpojan pilkettään silmissään.
;) - perskale
Näyttä olevan paskalehdillä joku formulakuskien vainoamiskampanja meneillään, kun vuoronperään on entiset ja nykyiset kuskit lööpeissä.
- seikkuli
Itsekin keskenmenon kokeneena, onhan se kivaa alkaa odottamaan ja kun on vielä ikääkin jo. Olen jonkin verran seurannut näiden Häkkisten hommaa ja tuntuu, että oisko ollut vahinko kuitenkin tämäkin...........
- heartti
toki houkutuksia Mikalla ollut varmasti enemmän ja vähemmän , ajatellen hänen uraansa.
Minusta saa kuitenkin sen kuvan että eivät he lapsia turhaan tee..ja lapsi ei ole syy.jos se olisi jo ikä ja aika :))
Uskon että ovat tasapainoinen pari siinä missä muutkin, onnistuneet :))..täydellistä perheidylliä ei edes ole olemassa.. - juu
Vauva eis saisi olla lääke rakoilevaan avioliittoon...
- mervi70
Toivotan todella onnea heille!!Vaikka Mika olisikin tehnyt syrjähypyn,niin voi sitä antaa anteeksi. Vaikka sillä tavoin,että tehdään lapsi se pelastaa monta kertaa,tulee muuta ajateltavaa. Heillä on varmaankin vahva liitto.Jos Mika olisi todella tehnyt syrjähypyn,niin he olisivat jo eronneet.Voimia heille ja puhukaa toisillenne kaikista asioista.Puhumalla kaikki selviää.Onnea.
- *heiggu*
onnittelen teitä ihanaa pariskuntaa...
te ootte suomen suloisin pari...!!
mutta meilatkaa mulle jos ootte tätä juttuu vastaa..
:heikku.kisu@luukku.com
- sande
Jättäkää julkkikset ja heidän henk.koht. asiansa rauhaan! Eikös löydy parempaa tekemistä?
- Jortsu
Ei se kannata, eikö siellä varikolla pyöri kiimasta poikaa, varmaan tekee mieli?
- onnellinen 18
Onnea Erjalle, Mikalle ja Huugolle! Ihanaa, että Erjalle siunaantui toinen lapsi keskenmenojen jälkeen... Kateellisten tohuja, jotka alkavat toisten avioliiton laatua arvostelemaan. Eiköhän jokkainen huolehita siitä O.M.A.S.T.A E.L.Ä.M.Ä.S.T.Ä ja yritetää säilyttää etes jotan hyvää tässä kotosuomessa - kunnitoitusta toisia kohtaan! Ja Erja ei mielestäni ole liian vanha... Äitini sai minut 42vuotiaana ja äiti on mahtava ihminen! Ei nelikymppiset/viiskymppiset ole vanhoja ja akottelut voi jättää mielestäni sanavarastosta pois... Kunnioittakaa toisia ihmisiä!
Hyvää joulua!
- Mummelix
Erja H on 43-vuotias. Kun tuleva lapsi täyttää 18 vuotta, Erja on 61 vuotta. Biologinen kello tikittää jo iltapäivää....
P.S. En lukenut viestiketjua :) - Werdox
KETÄ KIINNOSTAA!?!!?!?!?!?
- juaruämmä
mikä vitun juoruämmä tämmösii tiätää.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954241
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463466Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483372- 1793294
- 503289
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242789- 552045
- 341981
- 131684