voi teitä ihmisii ette tunne vappyyreiden himoi!
ihmiset me olaan vappyyrit
11
125
Vastaukset
- ainoooikeevappyyri
nii kandee hulputtaa meitä on olemassa
- vapyyritrulettaaa
totta mä oon nähny tääl heinäveel <3 ne on hienoi nopeita ja vahvoi
- idjootitrakastaajauskoo
Daaa ei muute oo
- ainoooikeevappyyri
Täs on teille ihmisille tosi tarina:
Mä olin 13.v.tyttö ja sairastin espanijan tautia olin kuolla mutta yhtä äkkiä jostain tuli joku salaperäinen hahmo ja kysyi "ootkona kipee?" ja mä vastasin "kyllä ." pystyin hädin tuskin puhumaan sitten hän jatkoi"tulet nimittäinmuuttumaan vappyyriksi ja muutat vappyyri yhteis kuntaamme. " " ja sinun tulee noudattaa joka ikistä suomen vappyyreiden sääntöjä esim. ihmisiä ei saa tappaa mutta metsän eläimet voi. " sitten minä kysyin " miten muka aijot muuttaa minut vappyyriksi? " hän otti taskusta ruiskun jossa oli jotain vihreää mönjää ja sanoi "käsi suoraksi... haluatteko kuulla lisää? - tiikinmikin
Joo
- EiVittuSaatana
ainoooikeevappyyri kirjoitti:
Täs on teille ihmisille tosi tarina:
Mä olin 13.v.tyttö ja sairastin espanijan tautia olin kuolla mutta yhtä äkkiä jostain tuli joku salaperäinen hahmo ja kysyi "ootkona kipee?" ja mä vastasin "kyllä ." pystyin hädin tuskin puhumaan sitten hän jatkoi"tulet nimittäinmuuttumaan vappyyriksi ja muutat vappyyri yhteis kuntaamme. " " ja sinun tulee noudattaa joka ikistä suomen vappyyreiden sääntöjä esim. ihmisiä ei saa tappaa mutta metsän eläimet voi. " sitten minä kysyin " miten muka aijot muuttaa minut vappyyriksi? " hän otti taskusta ruiskun jossa oli jotain vihreää mönjää ja sanoi "käsi suoraksi... haluatteko kuulla lisää?Paska tarina :D Iha vitu feikki ite keksisin ehkä paremmanki :DDD
- LOVE-vamppaire
mä oon ihmis suden ja vappyyrin risteytys! HARMI!
- ainoooikeevappyyri
toi oli vika tikki
- sadfplvposdfgopsa
Vappyyrit on aina kännissä ja heiluttaa niitä hemmetin huiskia ja pitää typeriä valkosia hattuja. Onneksi niitä näkee vaan kerran vuodessa.
- topiyihyo
Vappyyrit? Ihan oikeesti ny yrittäisitte ees kunnolla jos on pakko esittää...
- hoitsuparantaa
Tuuppa vamppi kylään tuu, tuu.. kun olen hieman käsitellyt sinua ja vähän oikonut pärstääsi, niin tuommoset vamppis luulot jää kertaheitolla. Nyrkki on väline jolla saa höyrypäät kuntoon ihmeen nopeesti. Sitä kun pamauttaa sen verran, että kuukauden makaa sairaalassa, niin jo rupeaa pää parka ymmärtään sadut ja todellisen elämän. Tule hoitoon, tule tule. se on jopa ilmaista teille vajokeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204