Olen 16-vuotias tyttö, ja olen sosiaali- ja terveysalalla, ja hiuksia pitäisi pitää kiinni, mutta minulla on ne hörökorvat, joita vihaan niin paljon :,(. Leikkaus on käynyt mielessä mutta ei ole oikeastaan niin paljoa rahaa tai äiti ei antaisi lupaa.. En saa edes suu- nenäsuojusta pysymään päässäni sillä korvat ovat niin lörpöt.. Ja on pakko käyttää pantaa, en muuten kehtaisi tulla edes kouluun.. Auttakaa! Ja mitä mieltä ihmiset ovat hörökorvista?
HÖRÖKORVAT
3
269
Vastaukset
- 1510
Älä huoli. Minusta hörökorvat sopivat joillekkin ihmisille. Ehkä se riippuu siitä mikä on itsetunto, mutta useimmiten ne ovat melko seksikkäätkin...
- HÖRÖT
itselläni on myös hörökorvat, ja olen kanssasi saman ikänen, eli -98 syntynyt. Olen viidenneltä luokalta lähtien kiinnittänyt huomiota korviini, ja itketuntoni on myös kärsinyt. Harrastuksissani minulla pitäisi olla hiukset kiinni/nutturalla, mutta korvien takia joudun käyttämään pantaa jatkuvasti. En edes kotona ole ilman pantaa, jos pidän hiuksia kiinni; koulussa ollaankin sitten jatkuvasti hiukset auki.
Itsellänikään ei ole uskallusta jutella vanhempieni kanssa, sillä pelkään että he torjuvat ehdotukseni ja käskevät elämään niiden kanssa. :( Vanhempani kyllä tietävät etten olo sujut korvieni kanssa, juurikin mm. tuon hiuspannan käytön takia.
Olen siis kanssasi melko samassa tilanteessa. Onneksi viimeistään 18-vuotiaana saan itse päättää mitä teen, vaikka helpompaahan se näin alaikäisenä vissiin olisi (maksaako vähemmän)??? Ehkä molempien pitäisi vaan jutella tästä vanhempien kanssa. :D - ihanaihminen
Hörökorvat ovat ihana piirre ihmisessä :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225454- 324760
- 282711
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121581
- 231432
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241410