Voiko ihminen olla allerginen rasvojen säilöntäaineille? Tuntuu että kasvoilleni ei sovi mikään rasva kauaa. Koitettu on vaikka mitä! Nyt viimeksi olen käyttänyt helokkiöljyä mutta nyt siitäkin seuraa vain kauhea kuumottava ja kutiseva punoitus. Jos on siitepöly allerginen voiko helokkiöljy olla pahasta? Alkaa olla aika turhautunut olo aina 1-2 vkon käytön jälkeen ja kalliiksi tämä tulee!
ihon ärtyminen?
3
129
Vastaukset
- 3.14A
Kokeile Erisania tai L300-tuotteita, ne rauhoittivat oman ihoni.
- kuumotusjapunoitus
Kalliiksi tulee minullekin. Olen luultavasti allerginen kaikille säilöntäaineille, koska ainoastaan 100% öljy ei aiheuta minulle punoitusta ja kuumotusta. Kokeile jotakin öljyä, niitä saa tavallisesta ruokakaupasta vaikka mitä; kookos öljyä, seesam öljyä jne.
Ainoa ongelma minulla on enää että mitä käyttää päivisin kun meikkivoiteet ym. eivät sovi. Ei myöskään ripsarit, tekoripsiä en ole uskaltanut kokeilla koska laadukkaat maksavat aika paljon ja epäilen että olen myös liimalle allerginen, niissä on säilöntäainetta myös. Olisin iloinen jos joku osaisi kertoa minulle kokeiluvinkin tähän ongelmaan.- Gnistrar
Oletko kokeillut Everyday Minerals jauhemaisia mineraalimeikkejä meikkivoiteena? Heiltä saa tilattua postimaksun hinnalla näytteitä ja voi kysellä asiakaspalvelusta suosituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134