Kenen joukkueen faneistä jäänyt paras kuva sinulle?
entä huonoin kuva?
ja vähän kokemuksia?
ja tietysti oma joukkueesi (sitä ei saa laittaa vastaukseksi...)
Faneista...
7
369
Vastaukset
- jeah
jokeri ja hifk fanit on aika syvältä... ei tietty kaikki, mut ne näkyvimmät ja... ehkä väkivaltaiset (varsinkin hifk)
tappara ja ilves fanit on säälittäviä; isot miehet vittuilee pikkulapsille jotka kannattaa muita joukkueita
saipa fanit ollut mukavimpia vierasjoukkuiden kannattajille
eli sanotaan että saipasta paras kuva, hifkistä huonoin
oma tiimi on jyp- Riina
No musta Tappara-faneil on aikaski hyvää läppää...=) Et sillee mul on jääny niist rento kuva..Ja sitte taas hämeenlinnan sikakatsomosta en tykkää yhtää...eli parhaat Tappara-fanit ja huonoimmat hpk...Oma tiimi on Ässät...=)
- Hellacopter
Riina kirjoitti:
No musta Tappara-faneil on aikaski hyvää läppää...=) Et sillee mul on jääny niist rento kuva..Ja sitte taas hämeenlinnan sikakatsomosta en tykkää yhtää...eli parhaat Tappara-fanit ja huonoimmat hpk...Oma tiimi on Ässät...=)
Idiooteimmat fanit ovat ehkä tepsillä koska ne luulee olevansa muita parempii ihmisii!
Mutta kärpillä on mukavia faneja... heidän kanssaan on mukava jutella vaikka olenkin Jokeri fani=) Ja rantapallot ei kutsu tänävuonna=) - Wawe
Hellacopter kirjoitti:
Idiooteimmat fanit ovat ehkä tepsillä koska ne luulee olevansa muita parempii ihmisii!
Mutta kärpillä on mukavia faneja... heidän kanssaan on mukava jutella vaikka olenkin Jokeri fani=) Ja rantapallot ei kutsu tänävuonna=)Juu pikku korjaus: KÄRPPIEN fanit on ylimielisiä
ja itsekkäitä.
- dreamer_
vaikka oonkin jokeri-fani, ni suurin osa jokeri faneista on aggressiivisiä ja väkivaltaisia, sekä kielen käyttö on hirveää... tappara-fanit ovat aika rentoja sekä pelicans ja ässä fanit.
tps fanit ovat syvältä! - Mie
Fanit on mielestäni Kärpillä, koska ne ovat uskollisia ja täysillä mukana peleissä... Raksilassa on aina hyvä tunnelma... Hifk:n fanit on jotenkin töykeitä ja pahoja suustaan, en tykkää... Itse olen Jokerit-fani.
- Anonyymi
Moi! Kenen tubettajan faneja ootte mä oon paqpan, lakon, roni backin ja haluisin nähä paqpan joskus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224194- 183186
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3952250Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271931
- 311787
- 321639
- 141457
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121231