tyttö ja motocross?

mopo__tyttö

heips! oon tyttö 13v ja oon kiinnostunu ihan kauheesti motocrossista ja muutenki tämmösestä. oon miettiny et kannattaako mun alottaa tätä lajia? tai ees ihan niinku yksiksee tai parin kaverin kanssa käydä ajeleen? mulla on kypärä lasit hanskat ja kengät, ei mitään muuta. tarvin tietenki vielä vaikka mitä TÄRKEIMPÄNÄ mopo. onko mittään merkkiä mutä suosittelisitte? Osaan jo aijjaa että siinä ei mittää ongelmaa oo mutta miten pääsisin vauhtiin? Äiti ja isä ei tykkää tästä innostuksesta vaikka veljeni tietenki saa harrastaa motocrossia ja tämä ei ole kuulema tyttöjen laji. en tykkää siitä että asiat luokitellaan sukupuolen mukaan.. kiitos jo etukäteen avustasi!:)

2

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajelamaanvain

Jos kiinnostusta löytyy niin mikset lähtis? En ite kylläkään crossia harrasta mut läheltä seurannu joskus tarviit ton lisäks vielä mun mielestä panssarin ja housutki on aika hyvät olla. Muista toki vielä niskatuki. Mutta pyörään... Kuutio määriä? ehkä joku 125 kuutioinen vois olla alottelijalle ehkä ihan hyvä merkki? En osaa sanoo mikä ois paras, mut jos ite lähtisin niin Kawasaki tai Yamahaan saattaisin painottuu... Mut miks ihmeessä VIELÄ 2015 luvulla jaotellaan tyttöjen ja poikien harrastuksiin?? kamat ja pyörä hankintaan ja heität hiekat veljes päälle ja voitat sen kisassa niin eiköhän sitte muutu ääni kellossa ;)

• Tuntejamatonsotilas

joku 85cc on hyvä suosittelen yamaha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4143
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2358
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40