Raiskaus - tiedoton tila

armotonahdistus

Mietin hieman kummalista asiaa, muistaisiko raiskauksen, jos on ollut hyvin humalassa (muisti mennyt osittai ). Kerran taksilla baarista tulleena, ei mitään muistikuvaa matkasta, herää vain alushousut päällä omasta sängystä. Kaikki tavarat tallessa, mutta herää epäilys onko jotain voinut tapahtua taksimatkalla. Muistaisiko tällaisessa tilanteessa, jos toinen osapuoli olisi jotain tehnyt?

2

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20-11

Kannattaako vetää itsensä päihteillä sellaiseen tilaan jossa kuka tahansa on vapaa tekemään sinulle/teille mitä tahansa?

Ostakaa edes siementestit valmiiksi, jotta voitte tarkistaa onko vaginaanne laskettu siemeniä. Tällaisia testejä saa joistakin apteekeista ja netistä. Testihän ei kerro onko teitä hyväksikäytetty tai raiskattu, mutta tiedättepähän onko iloisia vauvauutisia tulossa.

• 20-11

Sammumispisteeseen päihtynyt voi muistaa tarkastikin mitä on tapahtunut, mutta ihan yhtä hyvin hän voi unohtaa kaiken tai saada valemuistoja. Sitä ei voi itse tietää ovatko muistikuvat oikeita vai vääriä, tai onko jotain tapahtunut vaikkei mitään muista. Mikään ei ole varmaa kun henkilö on ollut voimakkaasti päihtyneessä tilassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe