No moi! Oon miettiny pitkään, mistä ostaa sormus? Enkä edes koskaan pääse best friends tasosta eteenpäin, olisi kiva että joku vois vastaa pulmaani! T: Emoij
Miten ostaa sormus?
5
175
Vastaukset
- Moppimöpsö
Mikä peli olisi kyseessä?
- Simahtanut
Hieno nimimerkki - ja aiheellinen tarkistus. Helpompi olisi löytää ohjeet esimerkiksi netistä, jos heti tietäisi onko kyseessä vaikkapa TS3.
Erittäin epäpätevänä ja mistään mitään tietämättömänä sims-pelien harrastajana veikkaan kyseessä olevan Sims 4:n (jossa on monella ongelmia bestisvaiheesta etenemisessä) ja vaikken osaa kunnolla neuvoa ketään, esitän mielipiteen.
Siminluonnissa voi laittaa simille sormuksen sormeen. Toisaalta peli generoi sormuksen automaattisesti vihkiseremonian aikana, vaikkei sellaista olisi muistanut etukäteen hankkiakaan. Ainakin sim kaivaa jotain "taskustaan" ja jokin loistaa hetken kun on valat vannottu. Minulle se riittää sormusta kuvaamaan.
Itse kokeilisin kylmän rauhallisesti mennä vihille ilman sormusta. Ellei peli hyväksy, se kyllä ilmoittaa ja roinaa sormuksen perään. (Sitä kyllä epäilen, koska en itse sellaista kokenut omien simien avioliiton alussa)
Kohteliaimmin t: Simahtanut
PS: ellei sormuksen ulkonäkö miellytä, voi latauksista löytää hienompia esim. TSR:n sivuilta.
- Simstyttö
Nyt on kyse siis the sims freeplay:stä. Enkä keksinyt parempaa nimeä
- Simahtanut
Ahaa... en suinkaan halunnut moittia nimeä, päinvastoin... mutta freeplay on minulle vieras peli. Netistä kyllä löytyy kovasti ohjetta. Olisiko esimerkiksi noista apua:
http://www.wikihow.com/Get-Married-in-the-Sims-Freeplay
https://thegirlwhogames.wordpress.com/2014/07/19/the-sims-freeplay-getting-married/ - Simspelaaja
Vois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884