Hei,
Onko joku saanut Suomen niemellä toimimaan Cromecastin kautta jouhevasti kuvan tv:ssä ?
Minulla tv-kuva nykii, kun katson kannettavani kautta esim. videota tv-ruudulla.
Wi-Fi-nopeuteni asunnossa on 10 Mt:n valokuituyhteys. Olen myös kokeillut 50 Mt:n nopeutta kännykkäni kautta ns. internet-jakakan avulla. Tämäkään ei muuttanut kuvaa jouhevaksi.
Jos joku on saanut, haluan tietää milä laajakaista-nopeudella tämä on saatu aikaan ? Vai johtuuko nykiminen jostain muusta syystä ?
Ninimerkki JulleV.
GromeCastin kuvan kangertelu tv:ssä wifi-verkossa
5
92
Vastaukset
- Eivoiparantaa
Chromecast Yle Areenassa tapahtuu pientä nykimistä eikä tälle voi yhtään mitään tällähetkellä.
Mutta muut toistuu kyllä ongelmitta.- JulleV
Hei,
Kuten kirjoitin, minulla nykii kaikki videot tv:ssä. Jos sulla ei, niin mikä laajakaistanopeus sinuilla on ? - Eivoiparantaa
JulleV kirjoitti:
Hei,
Kuten kirjoitin, minulla nykii kaikki videot tv:ssä. Jos sulla ei, niin mikä laajakaistanopeus sinuilla on ?24 mbit/s ja wlanin yli tulee. Käytännössä nopeus on noin 15 mbit/s lataus ja lähetys noin 0.9 mbit/s
- JulleV
Hei,
Kysyn vielä, että käsititkö väärin, kysymys oli siis televisiokuvasta, joka tulee kannettavastini Cromecastin kautta siis tv-ruutuun, ts teeveen kuva nykii, oli mikä tahansa video netistä, esim. joku youtube-video.
Kysymys ei ollut kannettavassa pyörivästä videosta.
Minulla on siis 10 Mt:n valokuituyhteys ja se ei tunnu riittävän. - käsitinoikein
JulleV kirjoitti:
Hei,
Kysyn vielä, että käsititkö väärin, kysymys oli siis televisiokuvasta, joka tulee kannettavastini Cromecastin kautta siis tv-ruutuun, ts teeveen kuva nykii, oli mikä tahansa video netistä, esim. joku youtube-video.
Kysymys ei ollut kannettavassa pyörivästä videosta.
Minulla on siis 10 Mt:n valokuituyhteys ja se ei tunnu riittävän.Juuri siitä puhuin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225624- 324986
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261632
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons341551