Pilha 85.1 lomatalo

tuija45

Moi,

Olemme varaamassa Pilha 85.1 lomatalon Ultimatemarketilta. Olisiko kenelläkään kokemuksia kuinka sujuu Ultimatemarketin kanssa. Ennakkoon ei makseta mitään, vaan kaikki vasta kun tavara on rahdin kuljettajalle.
Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista.

8

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timpermanni57v

Yhde olen pystyttänyt, tavara oli kunnollista, eikä määrissä nuukailtu, toimitus oli sopimuksen mukainen. Tästä tosin jo 15v.. en tiedä tämän päivän tilannetta!

• kontio135

Köyhälle sopiva....

• kontio315

Kädettömälle sopiva..

• Tämmönentapaus

Oletteko olleet valmiissa mökissä? Kannattaa. Korkeassa mökissä ainut hyvä puoli on että jos on maisemia mitä ylhäältä ihailla. Muuten on pimeää ja ahdasta. Lämpö karkaa alhaalta yläkertaan- kuumaa. Mutta komea katsella maisemia.

• tyttö66

Meillä on tuollainen. Myyjän puolelta kaikki ok. Muutettiin olohuoneen ja keittiön pohjaa, sekä laitettiin tuplavillat, lattialämmitys ja eristettiin kunnolla. Asutaan edullisesti, siististi läpi vuoden.

• Asuasaa

No juu, niin mekin asutaan. Mutta karvas totuus on että yläkerta on matalaa tilaa. Ja pimeetä. Entä eteis-ja säilytystilat? Mutta kukapa sitä sanoisi että haksahdin halpaan?

• eivalittamista

Minulla on Pilhan piirustuksilla tehty hirsimökki, jonka sorvasin itse, eli käytin vain lupakuvina niitä piirustuksia ja lopun tein itse. Pienillä muutoksilla ihan hyvä, ei valittamista, tein 175mm pyöröhirrestä. Ilmaiset lupakuvat ja loppu omaa työtä, ei tullut kallis mökki

• diplagrologi

että oikein ilmaiset lupakuvat. Jos elämä on tällä tasolla niin onneksi olkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7412
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3625
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2349
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2317
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43