Vi skall låta språkrasisterna njuta ifred.Låt dem du ösa sitt hat över den svenskspråkiga befolkningen.Vi behöver inte delta .
Fint att bojkotten håller.
8
<50
Vastaukset
- dkkfhlv
Absolut,vem ids frivilligt läsa de här kränkande inläggen om den svenskspråkiga befolkningen.Det finns så mycket positivare saker att göra.En skön sommar önskas er alla.
- spännandetider
Det är bara att vänta nu vad som händer,Finland enspråkigt finskt,svenska universitet skall stängas,Draksvik stängas Svenska yle slopas för att nu nämna några projekt som PersKeKorna har på agendan.
- kJKSJDKJ
spännandetider kirjoitti:
Det är bara att vänta nu vad som händer,Finland enspråkigt finskt,svenska universitet skall stängas,Draksvik stängas Svenska yle slopas för att nu nämna några projekt som PersKeKorna har på agendan.
Koomisin asia fennoissa on se, että jotkut heistä tosiaan esim. "ajavat" Suomea yksikieliseksi, mutta ei ole olemassa mitään ulkopuolista tahoa, joka tukisi tätä "hanketta". Suomalaisuuden Liitto esim. on luopunut tästä jo ajat sitten.
- utrotningshotadhurri
spännandetider kirjoitti:
Ny persutid - nya persuseder.
- xcvbb
kJKSJDKJ kirjoitti:
Koomisin asia fennoissa on se, että jotkut heistä tosiaan esim. "ajavat" Suomea yksikieliseksi, mutta ei ole olemassa mitään ulkopuolista tahoa, joka tukisi tätä "hanketta". Suomalaisuuden Liitto esim. on luopunut tästä jo ajat sitten.
Koomisin asia svekoissa on se, että ensin toteatte fennoja olevan vain muutamia(ehkä peräti 20) ja silti vietätte päivänne näiden onnettomien sanomisia voivotellen kuin mikäkin akkalauma.
Samanlaisia hölmöjä molemmat :D - genast
utrotningshotadhurri kirjoitti:
Ny persutid - nya persuseder.
Har de alldeles glömt bort Svenska teatern ?Den måste ju stängas.
- effektivare
genast kirjoitti:
Har de alldeles glömt bort Svenska teatern ?Den måste ju stängas.
Det är så många saker som skall stängas och slopas,kanske det borde tillsättas en arbetsgrupp ?
Fint att 4 % börjar retirera till sina rättiga positioner och sen vi alla ska egentlihen åstadskomma suomen itsenäisyys. Och ni av 4% ska bojcotta också sfp.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421