"Ruotsin opiskelu ja osaaminen pitäisi kääntää Suomessa voimavaraksi. Olemme toiseksi parhaita ruotsin kielen ja kulttuurin tuntijoita tässä maailmassa. Siitä ei ole paljon puhuttu, mutta kannattaisi, Rieppo ehdottaa."
Olemme maailman toiseksi parhaita Ruotsissa!
6
76
Vastaukset
- TätäOdotellessa
"Ruotsin opiskelu ja osaaminen pitäisi kääntää Suomessa voimavaraksi."
.
.
Tästä saisi sen käsityksen, ettei pakkoruotsin opiskelu ja osaaminen olisikaan Suomessa voimavara.
Näinhän tilanne EJ OLE.
Kun pakkoruotsista tulee MAAILMAN KIELI, ja muut vasta harjoittelevat alkeita, niin meillä on jo monta sukupolvea ihmisiä haudassa, jotka osasivat hyvin pakkoruotsia.
. tää on kuin jankkais rauhan sanomaansa inttävälle musulmaanille että kyllä rauhan uskonnon nimissä nyt vaan tehdään jatkuvia ihmisoikeusrikoksia. 1000 ja 1 kerran: EI KAIKKIEN TARVI OPISKELLA (SUOMEN)RUOTSIA haloo ?
- huusiann
Ruotsia opiskellaan vain Suomessa vieraana kielenä.
Olemme siis toiseksi parhaita kahdesta.
Vielä paremmin pärjäämme kun vertaamme itseämme maailman kaikkiin maihin joissa luetaan ruotsia vieraana kielenä. Silloin voimme tyynesti tunnustaa itsemme maailman parhaiksi ruotsi kielen ja kulttuurin tuntemisessa.
Hohoijaa.......
Mitä pidemmälle keskustelu pakkoruotsista kehittyy sitä epätoivoisemmaksi käyvät pakkoruotsin kannattajien perustelut. Eivätkö he huomaa tätä itse?
Pakkoruotsi on helppo poistaa kun perustelut ovat tämän tasoisia. - VuodenLimbo
Onko tuo kommentti TODELLA totta!? Huhhuh!!!
Tuo taitaa olla ennätys, kuinka ALAS suomalaissveko voi laskeutua nuollakseen ruotsalaisuutta!!!
Kuvitelkaapa sama kommentti joltain riikiltä suomen kielen suhteen!!?? ;-)
Ei kait tarvitse mitenkään selitellä, mitä tarkoitan? - ViroMyös
Olemme myös maailman toiseksi parhaita eestissä! Miksi se on unohdettu?
Mutta ruotsalaisuuden nuoleskelussa olemme taatusti YKKÖSIÄ!
Eikö olekin jättekiva juttu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421