Palvokaa ukkoa vanhaa kalevalaista Jumalaa.

Vuorenpeikko11

Palvokaa Ukkoa se tuo teille onnen ja menestyksen

3

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhfx

Rahan ja menestyksen palvonta ajaa ihmisen kohti tekoja joiden avulla pystyy rikastumaan ja saamaan lärvinsä esille. Keinot rikastumiseen ovat harvoin päivän valon kestäviä, eli missä suuri raha siellä paljon pahaa.

• Minunuskonion

Minun esi-isäni paloivat vanhoja kansan jumalia, koska he eivät tunteneet raamatun jumalaa. Mutta koska me jokainen olemme toistamme vastuussa, niin heidätkin tuomittiin tekojen mukaan ja uskon heillä olevan rauhan sillä raamatun jumala on itse luonto ja hän on kaikkialla läsnä oleva, kaiken alku ja kaiken loppu, eli hän on kaikessa ja näin minä uskon, että ukko ylijumala oli henki, jota pelättiin mutta joka ei antanut mitään hyvää vaan hänen palvontaa oli sellaisia uhrimenoja, jotka tuottivat vain sielun ja ruumiin kuoleman. Ihmiset tahtoivat vapautua turhasta pelosta, sekä vainajien että henkivaltojen ja siksi jumala lähetti jeesuksen eli jeshuan. Kun saan pyytämällä syntini anteeksi, niin minulla on yhteys ukko ylijumala suurempaan ja kaikkivaltiaaseen jumalaan, joka ilmoittaa itsensä luonnossa ja raamatussa. Sieltä voit lukea elävästä rakkaudesta, jonka vuoksi uhrimenoja ei tarvita ja siksi minä valitsin Herran sebaot in, raamatun Jumalan ja jeesuksen eli jeshuan, hänen poikansa, jonka sovitustyö riittää ikuisuuksiin asti.

• jänskättävää

Muistan tahi palvon kaikkia jumalia vuoronperään. Herra Sebaot on yksi alien, kaltaiseni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7735
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2518
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58