Mulla on aivan kamala sairauksen pelko (hypokondria). Pelkään sairastuvani syöpään, toinen pelko on etten voi saada ikinä lapsia. Pelkään ihan kaikkia pieniäkin oireita kuten: kuumeilu, päänsärky, vatsakivut... On aivan kamalaa kun joutuu kokoajan pelkäämään. Luulen, että tämä johtuu siitä kun minulla on epäilty aivokasvainta ja munasarjasyöpää. Onko täällä muita hypokondriasta kärsiviä? Spostiakin saa lähettää asian tiimoilta: nuorinainen@luukku.com
vertaistukea hypokondriaan?
pelko
2
76
Vastaukset
- pelkäää
Täälläkin toinen hypokondriasta kärsivä. Itekkk pelkään ihan kaikenlaisia vaivoja kuten esim. Kuumetta, pääkipu,vatsakipua ja kaikki kivut ja vaivat saa mut aina pelkäämään pahinta.
- 0jhr0a9hrj0aeh
Älä ainakaan mene lääkäriin. Sitten kun sulla on oikeasti jotain, eivät ota tosissaan. Tosin ei ne taida ottaa kuitenkaan. Ennen kokeita ja spesialisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323928
- 453300
- 402909
- 172686
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000