Vapaamuurareita saarnamiehinä

Seurannut

Todistusaineisto osoittaa, että ainakin Billy Graham ja Kenneth Copeland ovat vapaamuurareita. Myös edesmennyt helluntaisaarnaaja Oral Roberts oli 33 asteen vapaamuurari.

28

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTSEiKirj

No USA:ssä tää on vähän niinkuin perinne jos oot eliittiä.

• pimeyspeittää.maan

Ap:lle Ja mitähn sinulla on väitteidesi tueksi ? Linkki asiaan, vai ihan hatustako vain vetelet valheitasi.

• eiuutta

1960-70 luvulla ja ehkä jo sitä aikaisemminkin jesuiitat suunnittelivat suunnitelman, jonka kautta katolisuus tulisi hyväksytyksi kaikissa seurakunnissa ja kirkkokunnissa. Heidän suunnitelmansa oli ekumeeninen karismaattinen liike (kolmas voima), joka korostaisi Pyhän Hengen työtä ja armolahjoja, jonka hyväksyminen johtaisi erilaiset kirkot ja kirkkokunnat katolisen kirkon yhteyteen ja tekisi heistä katolisia.

• eiuutta

Billy Graham on maailmanlaajuisesti tunnettu baptisti saarnaaja. Grahamin monet lausunnot paljastavat hänen toimivan täsmälleen jesuiittojen suunnitelmien mukaisesti, jonka mukaan soluttautumisen kautta aletaan pikkuhiljaa luomaan myönteistä kuvaa katolisuudesta.

• eiuutta

Paavi Franciscus lähetti videoviestin äärikarismaatikko Kenneth Copelandille. Maailmanlaajuinen media kertoo Paavin lähettäneen videoviestin karismaatikoille, mutta kyse on äärikarismaattisuudesta, eli väärästä karismaattisuudesta, jota Kenneth Copeland edustaa. Anglikaanisen kirkon piispa Anthony Palmer piti puheen äärikarismaattisen Word of Faith liikkeen kokouksessa, jonka tarkoitus oli saada kuulijansa hyväksymään se, että he olisivat katolisia.

Rooman katolisen kirkon ekumeenista eksytystä ja petosta, joka huipentuu lopunaikana siihen pisteeseen, että myös monet protestantit ja niin sanotut vapaan suunnan edustajat tulevat hyväksymään (osa on jo hyväksynyt) ekumeenisen yhteyden paavin kirkon kanssa.

• pähkinääpurtavaksi

Myöskin salainen tempausoppi, niin mistä lähtöisin ?

• khjkggkg

HALOO...

Katollinen Kirkko on ainoa Kirkko, joka kieltää kaikilta jäseniltään kuulumasta vapaamuurareihin tai kommunisteihin!
      Jos Katolilainen liittyy vapaamuurareihin, niin hän joutuu ekskommuunioon välittömästi.

Kannattaa kuunnella Jesuiitta Pappien saarnoja aiheesta "vapaamuurarit".
      Ei jää paljoa epäselvää siitä, että vapaamuurareiden uskotaan päätyvän alakertaan ja että heidän jälkeläisensäkin saavat elämässään tuta vanhempiensa valinnasta.

Aika moni Helluntalainen on kääntynyt Katolilaiseksi, kun on alkanut selvittää asioita ...joten ymmärrän hyvin, miksi teillä on niin suuri tarve levittää valheita ja pelotella ihmisiä ...muutenhan he saattaisivat kysyä sen väärän kysymyksen, "miten Katolilainen Usko eroaa, meidän Uskosta" ja lähteä oikeasti selvittämään asiaa.

• Opetuslapsi37

Tiettävästi Billy Graham, eikä Kopeland, ole koskaan täyttyneet Pyhällä hengelä, ja se voi olla näiden suurmiesten lankeemuksen syynä, kun eivät ole oikeapposuudessaan nöyrtyneet anomaan Pyhän Hengen kastetta , ja tavallaan syyllistyvät PH:n halventamiseen, ja ovat näin murehuttaneet PH:n ! K.Coppelandet ei ole koskaan saanut oikeaa Jumalan Henkeä, vaan on niitä haudoilla juoksijoita, jotka halevat elämää kuolleiden joukosta, no, kyllä sieltä voi saada hengen, mutta ei koskaan Jumalan Pyhää Henkeä, siellä juoksi Markku Koivisto aikoinaan, ja sai hengen, mutta ei Pyhää Henkeä. !

• Jeesus-on-kallio

Lukekaa ja käsittäkää vihdoinkin vertaus lusteviljasta jonka sielunvihollinen kylvää Jumalan kylvämään peltoon. He kasvavat yhdessä Jumalan viljan kanssa mutta ovatkin sielunvihollisen valeviljaa. He saavat esiintyä täällä Jumalan lapsina ja väärässä hengessä eksyttäen voimallisesti Jumalalle hengel. haureellisia uskovia jotka vaativat Jumalalta merkkiä, tunnustekoja ja ihmeitä. Viimeistään tuomiopäivänä he tulevat kaikki saamaan palkkansa ansioidensa mukaan: Jeesus sanoo Menkää pois---en ole koskaan tuntenut teitä.

Mat 13:
      "Taivasten valtakunta on verrattava mieheen, joka kylvi hyvän siemenen peltoonsa.
      25 Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.
      26 Ja kun laiho kasvoi ja teki hedelmää, silloin lustekin tuli näkyviin.
      27 Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?'
      28 Hän sanoi heille: 'Sen on vihamies tehnyt'. Niin palvelijat sanoivat hänelle: 'Tahdotko, että menemme ja kokoamme sen?'
      29 Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin.
      30 Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

Mat 7:
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
      25 Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu.
      26 Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.
      27 Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri.

He ovat rakentaneet hiekalle ja hiekalle perustettu ja rakennettu rakennus sortuu ja sen sortuminen on perusteellinen. Room. 9:27 -- "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös". Ilm 12:17,13:1a "Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus. Ja se asettui seisomaan meren hiekalle". Kun rakennat Jeesuskalliolle, olet turvassa.

Jer 5:20-31
      Julistakaa tämä Jaakobin huoneessa ja kuuluttakaa se Juudassa sanoen: Kuulkaa tämä, te tyhmä ja ymmärtämätön kansa, te, joilla on silmät, mutta ette näe, joilla on korvat, mutta ette kuule. Ettekö pelkää minua, sanoo Herra, ettekö vapise minun edessäni, joka olen pannut hiekan meren rajaksi, ikuiseksi määräksi, jonka ylitse se ei pääse; ja vaikka se kuohuu, ei se mitään voi, ja vaikka sen aallot pauhaavat, eivät ne sen ylitse pääse? Mutta tällä kansalla on uppiniskainen ja tottelematon sydän; he ovat poikenneet ja menneet pois. Eivätkä he sano sydämessänsä: "Peljätkäämme Herraa, Jumalaamme, joka antaa sateen, syyssateen ja kevätsateen ajallansa, ja säilyttää meille elonkorjuun määräviikot". Teidän pahat tekonne käänsivät nämä pois, ja teidän syntinne estivät teitä saamasta hyvää. Sillä minun kansassani on jumalattomia; he väijyvät, niinkuin linnunpyytäjät kyykistyvät, he asettavat ansoja, pyydystävät ihmisiä. Niinkuin häkki on täynnä lintuja, niin heidän huoneensa ovat petosta täynnä. Siitä he ovat tulleet suuriksi ja rikkaiksi, ovat tulleet lihaviksi ja kiiltäviksi. Myös käyvät heidän häijyt puheensa yli kaiken määrän; he eivät aja orpojen asiaa, niin että ne voittaisivat, eivätkä hanki köyhille oikeutta. Enkö minä näistä tällaisista rankaisisi, sanoo Herra, eikö minun sieluni kostaisi tämänkaltaiselle kansalle? Kauheita ja pöyristyttäviä tapahtuu maassa: profeetat ennustavat valhetta, ja papit hallitsevat yksissä neuvoin heidän kanssaan, ja sitä minun kansani rakastaa. Mutta mitä te teette, kun tästä tulee loppu?

Ilm 20:
      7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
      8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
      9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
      10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

• Jeesus-on-kallio

Saat*na on seisahtunut meren hiekalle jonka yli se ei pääse uskollisten Jeesuksen todistajien kimppuun vaan hiekka on annettu sille rajaksi ettei se pääse maalle. Hiekalle rakantavat ovat siis saat*anan joukkoja ja niitä on paljon siksi kuvaus niin kuin merenheikkaa on osuva. Meri kuvastaa jumalatonta ihmiskuntaa ja myös monijumalisia uskontoja eli EI-kristittyjä ja meri on myös paljot ja suuret vedet eli kaikki kansakunnat, kielet ja ihmisten valtakunnat. Sana sanoo että "Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä "(1.Joh 2:23) ja koska mm. islam ei tunnusta että Jeesus on Kristus, Vapahtaja, Messias, ei heillä ole Taivaan Isääkään ja ovat siksi merestä jumalattomien joukoista. Maa ja meren saaret kuvaa uskovien joukkoja sekä koko kristikuntaa joka puhuu Jeesuksesta. Kallio on Jeesus Kristus.

Ilmestyskirja kertoo että sekä merestä että maasta nousevista pedoista. Merestä eli jumalattomien joukoista nouseva peto on hyvin voimallinen sillä itse saat*na antaa sille voimansa. Merestä nousevasta pedosta myös sanotaan: "Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot" (Ilm 13:7). Mikä on pian maailman eniten levinnein, väkivaltaisin Jeesuksen kieltävä ja hänen seuraajiaan tappava uskonto? Islam. Islamkin on alkujaan lähtöisin juutalaisista ja se on saanut alkunsa vasta 600 jks paikkeilla eli aika myöhään Kristuksen syntymästä. Israelin hengellisestä haureudesta syntyneistä vieraista lapsista

Maasta eli kristikuntaan lukeutuvista uskonnoista nouseva peto taas saa vallan toimia ja eksyttää kansaa merestä nousseen pedon nähden. "Sillä on kaksi sarvea niin kuin karitsan sarvet mutta se puhuu kuin lohikäärme. se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden." Tämä maailmanlaajuinen eksytys, antikristuksen, haureuden ja iisebelin eli väärän profeetan (opettajan) henki joka on tunnustekoja ja ihmeitä tekevä Jeesuksen nimessä toimiva uskovien joukkio tulee kohtamaan haureellisine seuraajineen Herran Jeesuksen tuomion.

2.tess 2: 7-12 "Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen".

On jo nyt nähtävissä että Islam ja kristityt tulevat jollain asteella yhdistymään maailmanlaajuisesti tämän "rakkaus = rauha ja turvallisuus" teemaan vedoten ja tätä fuusioitumista on alettu jo kutsua krislamiksi. Se on kuitenkin hyvin petollien ihmisten aikaan saama liitto joka viimeistelee Jeesuksen tulemuksen ja kaikki tulee päättymään Jumalan suurena tuomiopäivänä uskollisten Jeesusten seuraajien vapautumiseen. Näiden pelottavien asioiden on tapahduttaa että kirjoitukset käyvät toteen ja Jeesus tulee vihdoinkin tekemään tästä kaikesta pahuudesta lopun.

Ilm 13:
        11 Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.
        12 Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.
        13 Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.
        14 Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
        15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.

Ole sinä uskollinen Herrallesi ja "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi' (Mat 22:37). Antaudu hänelle kokonaisaltaisesti jakamattomalla sydämelläsi äläkä etsi ja seuraa merkkiä ja tunnustekoja tekeviä ja vaativia vääriä profeettoja (opettajia) jotka ovat laumaa raatelevia susia.

"Sillä laupeutta minä haluan enkä uhria, ja Jumalan tuntemista enemmän kuin polttouhreja" Hoos 6:6.

Tee hyvää eli aidosti koko sydämestäsi kumpuavia laupeuden tekoja sillä jakamaton, täydellinen rakkaus Jumalaa ja lähimmäisiämme kohtaan täyttää koko lain ja profeetat ja osoittaa sinut Jumalan lapseksi.

• Jeesus-on-kallio

Matteus 5:
        43 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.
        44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
        45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
        46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
        47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
        48 Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."

• Jeesus-on-kallio

Siis "kaikki tulee päättymään Jumalan suurena tuomiopäivänä uskollisten JEESUKSEN seuraajien vapautumiseen" eikä Jeesusten kuten olen vahingossa kirjoittanut.

Nämä kaikki asiat liittyvät toisiinsa joten siksi tästä myös tässä vapaamuurarit ketjussa. Tiedä ketä kannatat ja seuraat ettet vedä Jumalan tuomiota päällesi sillä se on tapahtumassa, seurakunnan erottelu vuohiin ja lampaisiin, uskollisiin ja uskottomiin Jeesuksen seuraajiin.

• Jeesus-on-kallio

Jae on jäänyt kesken: Israelin hengellisestä haureudesta syntyneistä vieraista lapsista joihin lukeutuvat uskonnot sillä ei ole kuin yksi kristuksen ruumis joka on ylhäältä uudestisyntyneiden Jeesuksen seuraajien joukko. Kristusta ei ole jaettu ja sen tähden kaikki uskonnot ovat sielunvihollisen aikaan saamaa haurhautusta pois totuudesta ja Jumalan sanasta.

Maasta eli kristikunnasta nousee peto sen tähden koska he ovat juuri tätä hengellisesti haureellisten uskovien joukkoa. "He kunnioittavat minua huulillaan mutta heidän sydämenssä on minusta kaukana" (Jes 29:13,Mat 15:8, Mark 7:6).

2.Tim 3:5 kertoo että "Viimeisinä päivinä on oleva vaikeita aikoja, Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Kieltävät sanaksi KR-38 on käännettu alkukielen sana: arneomai = kiistävät, kieltävät, torjuvat, kumoavat joka kuvaa hyvin Pyhän Hengen voiman vääristämistä sellaiseksi mitä ei raamatusta löydy. Sanassa jatketaan että näitä, jotka kiistävät, kieltävät, torjuvat, kumoavat Jumalan ilmoittaman voimavaikutuksen pitää karttaa, heistä pitää kääntyä pois. Edellä luetellut ovat siis täysi vastakohta hyville hengen hedelmille (Gal 5: 16-25,Jaak 3:13-18) joita Jumalan lapset Pyhällä Hengellä täytyttyään ja lihaansa kuolettamalla tuovat personaastaan esille. Uuden persoonallisuuden pukeminen on mahdollista vain Pyhän Hengen voiman vaikutuksessa ja kullakin uudestisyntyneellä kestää aikansa tämän vaatekerran, Kristuksen päälleen pukemiseen.

Toistan vielä tämän: Mitä et raamatun ilmoituksesta Pyhän Hengen voimavaikutuksena löydä (mm. lyömisen tunne kehossa, huulien palaminen, kipu, pelko, kauhu, selälleen kaatuminen rukousjonossa, ) se ei ole Pyhän Hengen voimaa vaan sielunvihollisen tekeytymistä valon enkeliksi. Karttaminen, pois kääntyminen, koskee myös armolahjojen kieltäjiä sillä ne totisesti ovat Jumalan lasten Pyhän Hengen lahjoittamia työkaluja evankeliumin eteenpäin viemiseen sekä uskollisen seurakunnan hyväksi myös tässä ajassa!!!

Kun monet uskovat ovat olleet Jumalalle uskottomia, kun he ovat vaatineet kovaan ääneen Jumalalta sellaista mitä ei ole luvattu eli suurta herätystä ja vääränlaista hengen voimaa he ovat joutuneet haureuden hengen valtaan eivätkä voi tehdä parannusta kättensä töistä (Hoosea 4:1-19 - 5:1-7). Niinkuin Israel halveksi Siiloan hiljaa virtaavia vesiä ja halusi riemuita ja juhlia kuninkaan poikien kanssa "niin katso, sen tähden Herra antaa tulla heidän ylitsensä virran vedet, valtavat ja suuret" ja ne saartoivat heidät kaulaansa myöten ja niin Israel joutui pakkosiirtolaisuuteen. Tämä on ajankoht. vertauskuva tämän ajan ihmeitä ja tunnustekoja vaativasta uskovien, hengellisen Israelin sukupolvesta, joka alkoi Jeesuksen aikaan ja päättyy hänen tulemukseensa. Heille ei ole riittänyt rauhallisesti soljuva Jumalan mielenmukainen virta vaan he alkoivat vaatimaan uutta virtaa, uutta viiniä, runsaita sateita ja siunauksia sitä he ovat nyt saaneet mitä ovat kovalla äänellä vaatineet. Monet ovat kompastuneet ja joutuneet haureudessaan sidotuiksi väärien henkien valtaan ja voitte uskoa että Jumala murehtii kyynelehtien taivaassa kaikkea tätä sekameteliä kun Pyhä Henkikin itkee ja murehtii uskollisissa Jumalan lapsissa tätä suurta lankeemuksen ja haureuden pahuutta.

Jesaja 8:
        5 Ja Herra puhui jälleen minulle ja sanoi:
        6 "Koska tämä kansa halveksii Siiloan hiljaa virtaavia vesiä ja iloitsee Resinin ja Remaljan pojan kanssa,
        7 niin katso, sentähden Herra antaa tulla heidän ylitsensä virran vedet, valtavat ja suuret: Assurin kuninkaan ja kaiken hänen kunniansa; se nousee kaikkien uomiensa yli ja menee kaikkien äyräittensä yli,
        8 ja se tunkeutuu Juudaan, paisuu ja tulvii ja ulottuu kaulaan saakka. Ja levittäen siipensä se täyttää yliyltään sinun maasi, Immanuel."
        9 Riehukaa, kansat, kuitenkin kukistutte; kuulkaa, kaikki kaukaiset maat: sonnustautukaa, kuitenkin kukistutte; sonnustautukaa, kuitenkin kukistutte.
        10 Pitäkää neuvoa: se raukeaa; sopikaa sopimus: ei se pysy. Sillä Jumala on meidän kanssamme.
        11 Sillä näin sanoi minulle Herra, kun hänen kätensä valtasi minut ja hän varoitti minua vaeltamasta tämän kansan tietä:
        12 "Älkää sanoko salaliitoksi kaikkea, mitä tämä kansa salaliitoksi sanoo; älkää peljätkö, mitä se pelkää, älkääkä kauhistuko.
        13 Herra Sebaot pitäkää pyhänä, häntä te peljätkää ja kauhistukaa.
        14 Ja hän on oleva pyhäkkö, hän loukkauskivi ja kompastuksen kallio molemmille Israelin huonekunnille, paula ja ansa Jerusalemin asukkaille.
        15 Monet heistä kompastuvat ja kaatuvat ja ruhjoutuvat, monet kiedotaan ja vangitaan.
        16 Sido todistus talteen, lukitse laki sinetillä minun opetuslapsiini."

Me kaikki saamme tuomiomme Ikiaikaisen edessä tekojemme mukaan.

• Jeesus-on-kallio

Vielä jäi mainitsematta että nimenomaan ekumenia on se joka haluaa sulauttaa myös islamin sekä muut monijumalaiset uskonnot kristinuskoon. Ensimmäinen ekumeeninen yhteiskristillinen kokoontuminen järjestettiin jo vuonna 325 ja jo silloin yritettiin saada jopa väkivalloin aikaan yhteistä säveltä siinä kuitenkaan onnistumatta tähän päiväänkään mennessä. Ekumenia voi hyvinkin olla maasta nouseva peto.

Tästä kerrotaan wikipediassa seuraavasti:

Nikean kirkolliskokous eli Ensimmäinen ekumeeninen kirkolliskokous eli yleinen, koko ”yhdeksi, pyhäksi, yhteiseksi ja apostoliseksi” tunnustetun kirkon piispojen kirkolliskokous pidettiin vuonna 325 Nikeassa Bitynian pääkaupungissa, nykyisen Turkin alueella. Tämä oli historiallisesti ensimmäinen yritys saavuttaa yksimielisyys kaikkia kristittyjä edustavassa kirkossa.

Keisari Konstantinus Suuri kutsui kirkolliskokouksen koolle Hosius Kordubalaisen ja paavi Sylvester I:n suosituksesta, koska aleksandrialaisen presbyteerin Areioksen oppi areiolaisuus herätti kirkossa suuria erimielisyyksiä. Areios väitti, että Poika, Kristus, on luotu eikä siten samanarvoinen kuin Isä Jumala. Kokouksessa Areios tuomittiin harhaoppiseksi. Raamatun pohjalta muotoiltiin kristillinen kolminaisuusoppi: ”Jumala on kolmiyhteinen – Isä, Poika ja Pyhä Henki. Kolme persoonaa, mutta vain yksi Jumala.”

Koolla oli 318 kirkkoisää, joista huomattavimmat olivat Aleksandrian piispa Aleksander, Antiokian piispa Eustatios ja Jerusalemin piispa Makarios. Paavi Sylvester I ei voinut sairautensa vuoksi osallistua kokoukseen mutta lähetti edustajakseen Korduban piispan Hosiuksen ja papit Vincentiuksen ja Vituksen. Armeniaa edusti Aristakes. Muita osallistujia olivat esimerkiksi Nikolaus Myrralainen, Spyrídon Kyproslainen ja Pafnutios Teebeläinen.

Piispojen lisäksi kirkolliskokoukseen osallistui myös presbyteerejä eli pappeja ja diakoneja. Myöhemmin Aleksandrian piispaksi valittu kirkkoisä Athanasios Suuri osallistui kokoukseen Aleksandrian piispa Aleksanderin avustajana ollessaan vielä nuori diakoni. Puheenjohtajana toimi todennäköisesti paavi Sylvester I:n legaatteja johtava Korduban piispa Hosius, mutta myös Antiokian piispalla Eustatioksella ja Aleksandrian piispalla Aleksanderilla oli merkittävä osuus kokouksessa. Kokouksen kunniapuheenjohtaja oli keisari Konstantinus Suuri. Täyttä historiallista varmuutta kokouksen hierarkiasta ei ole, koska arviot perustuvat myöhempien sukupolvien lausuntoihin ja allekirjoitusten järjestykseen kokouksen päätöksissä. Aikaisimmat tarkat käytetyt muistiinpanot termeistä l. asioista kirkolliskokouksessa ovat Eusebiuksen Life of Constantine 3.6 vuodelta 338, Athanasioksen 'AD Afros Epistola Synodien vuonna 369, ja kirje paavi Damasus I:lle vuonna 382 ja latinalaisten piispojen Konstantinopolin kirkolliskokouksesta.

Kirkolliskokouksessa annettiin kirkkoa sitova uskontunnustus, joka täydennettiin vuonna 381 järjestetyssä Konstantinopolin ensimmäisessä kirkolliskokouksessa muotoon, ja nykyään se tunnetaan Nikean uskontunnustuksena. Uskontunnustus sisältää Areiosta vastaan suunnatun oppituomion eli anateeman. Lisäksi kokouksessa annettiin 20 kanonia eli sääntöä

Wikipedia ekumeniasta:
        Ekumenia (kreik. oikoumene, "[asuttu] maa", "maailma") tarkoittaa eri kristillisten kirkkojen ja tunnustuskuntien yhteistyötä ja pyrkimyksiä läheisempään yhteyteen. [1] Nykyinen ekumeeninen liike sai alkunsa 1800-luvun lopulla.

Kristillinen ekumenia on eri asia kuin uskontojen kohtaaminen ja niiden välinen vuoropuhelu eli uskontodialogi, vaikka myös viimemainitusta toisinaan käytetään ekumenia-sanaa. Kansalliset ekumeniset neuvostot ymmärtävät ekumenian nimenomaan kristinuskon sisäisenä liikkeenä, mutta pyrkivät toisaalta myös osaltaan edistämään uskontojen kohtaamista ja yleistä suvaitsevaisuutta.[2]

Ekumenian raamatullinen perusta on Kristuksen ns. ylimmäispapillisessa rukouksessa: Minä rukoilen, että he kaikki olisivat yhtä, niin kuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa. Niin tulee heidänkin olla yhtä meidän kanssamme, jotta maailma uskoisi sinun lähettäneen minut.

• Jeesus-on-kallio

wikipedia jatkuu:

Ekumenia-sana juontuu kreikan kielen sanasta oikos, "talo". Raamatun aikana oikoumenia tarkoitti tavallisesti koko asuttua maailmaa tai Rooman valtakuntaa, kuten jouluevankeliumin alussa: "...koko valtakunnassa oli toimitettava verollepano". Sittemmin sana tuli tarkoittamaan kaikkia kristittyjä koskevaa tai kristittyjen maailmanlaajuista lähetystehtävää. Yhteiskristillisen liikkeen nimenä sen otti käyttöön Ruotsin arkkipiispa Nathan Söderblom 1800-luvun lopulla.

Psalmit 127 :1 "-- Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät. Jos Herra ei kaupunkia varjele, niin turhaan vartija valvoo".

• Jumala_on_yksi

"Vielä jäi mainitsematta että nimenomaan ekumenia on se joka haluaa sulauttaa myös islamin sekä muut monijumalaiset uskonnot kristinuskoon"

Islam ei ole monijumalainen uskonto. Itse asiassa muslimien mielestä kristinusko on monijumalainen, sillä he kokevat kolmiyhteyden olevan loukkaus Jumalan ykseyttä kohtaan.

• Saarnaavat.omiaan

Oikeistolaiseen kristillisyyteen on kuulunut jo pitkään tärkeänä osana vapaamuurarius. Onneksi Suomessa vapaamuurarit ovat pikkuhiljaa papparoitumassa, eli nuoria miehiä ei asia enää kiinnostakaan. Ja onhan se tänä päivänä helkkarin noloa, jos käy ilmi, että kuuluu sellaiseen poikien kerhoon, jolla on typeriä rituaaleja ja hämärähommia kontollaan. Luterilaisessa kirkossa heitä on myös. Yllättävän paljon löytyy Suomestakin porukkaa, joka ajattelee, että kaikkein parhaat ihmiset ovat kristittyjä, miehiä ja mielellään kai vaaleaihoisia.

• HULLMAN

Vapaamuurarius on aika vaaratonta herrojen kerhostelua , luokassa käykö bingossa vai pelaako golffia.Tarpeetonta ja tylsää.

• kristittyjen.kerhoja

Vapaamuurarit on kristillinen yhdistys. Samoin on KKK. Ei niihin pääse edes jäseneksi muut kuin kristityt. Ei siis ole mikään ihme, jos niiden parista nousee myös saarnamiehiä.

• Harhassa olet.

• vaiettusalaisuus

Vapaamuurarit kiistävät ettei vapaamuurarius ole uskonto. Tämä ei kyllä ihan pidä paikkaansa. Vapaamuurarit edellyttävät jokaiselta jäseneltään uskomista yhteen jumalaan (tai korkeimpaan voimaan) ja että kaikki ihmiset palvelevat yhtä ja samaa jumalaa, käyttäen hänestä erilaisia nimiä. Vapaamuurari voi olla wicca ja uskoa noituuteen. Vapaamuurari voi olla hindulainen ja uskoa Vishnuun (hindulaisuuden jumaluus). Vapaamuurari voi edustaa mitä tahansa uskontoa tai uskomusta, sillä heille kaikki uskomukset ovat uskoa yhteen ja samaan jumalaan. Uskominen jumalaan tai jumaluuteen täyttää uskonnon tunnusmerkit. On täysin päivänselvää, että vapaamuurarius on uskonnon harjoittamista, koska siinä edellytetään uskomista yhteen jumalaa.

Vapamuurarit ovat vannoneet valan etteivät koskaan paljasta vapaamuurariuden salaisia opetuksia. Valan rikkomisesta seuraa kuolema. Tästä syystä vapaamuurarit sekä entiset vapaamuurarit ovat haluttomia paljastamaan heidän salaisia opetuksiaan.

Koska vapaamuurareita velvoittaa kuolemanrangaistus, niin on selvää että he eivät kerro julkisuuteen totuudenmukaisesti sitä mitä vapaamuurarius todella edustaa. Siksi he antavat julkisuuteen ympäripyöreitä kuvauksia vapaamuurariudesta, mutta eivät voi paljastaa sen todellista luonnetta ja opetusta.

Entiset vapaamuurarit, jotka ovat tulleet uskoon Herraan Jeesukseen ovat tästä valasta vapaita, koska Jumala on heidän pelastanut ja siirtänyt saatanan valtakunnasta Jumalan valtakuntaan. Tämän tähden he ovat uskaltaneet kertoa mitä vapaamuurarius on.

• Billy Graham tuli nuorena vedätetyksi muurareihin. Jenkeissä se on tavallisempaa kuin täällä. Niin tai näin, joku haastattelija kysyi jäsenyydestä suoraan häneltä, eikä BG kieltänyt asiaa. Hän lyyhistyi kokoon ja kertoi masentuneena, että sieltä ei pääse pois ilman pahoja seurauksia. Se on hänen elämänsä taakka, joka on kannettava loppuun asti. Tuskin hän paholaista palvelee, vaikka tuossa paholaiskultissa pakosta onkin.

• KTSEiKirj

No suomalaiset vapaamuurarit sanovat että pois pääsee ihan kun vaan jättää jäsenmaksun maksamatta heh...

• helluntailainen

Uskon ettei nuo saarnaajaherrat olet kovinkaan paljoa ehtineet puuhastelemaan muurareiden kanssa. Jospa he ovat kokeet Jumalan tahdoksi olla jotenkin yhteisissä pippaloissa tuon porukan kanssa: se on niin laaja vaikuttava porukka Amerikassa, että monet ovat ja avaimet ovat Vapaa muurarien hallinnassa.Ukson ettänämä miehetovat evankelioineet heitä ja saaneet pääsyn piireihin, joihin ei olisi ollut muuten mahdollista päästä.
      Tunnen muutaman evankelistan jotka kokee Jumalan tahdoksi olla valtionkirkon virallisia jäseniä (vaikka he eivät tunnusta valtionkirkkoa ja sen teologiaa) jotta he pääsevät kirkon tiloihin ja tilaisuusiin julistamaan Sanaa. On ainut mahdollisuus saavuttaa evankeliumilla siellä pimeydessä olevat sielut. Olihan Paavalikin kreikkalaiselle kreikkalinen, juutalaiselle juutalainen, vapaalle vapaa, orjalle orja ...
      Ei pidä tuomita perehtymättä mitä taustalla on. Ei Billy Graham julistuksessaan ja toiminnassaan kyllä Vapaa muurareiden asiaa kannusta. Juuri tänään seurakunnassa puhuttiin, että ei saa tuomita korvakuulolta ja silmätuntumalta, jos ei ole sisällä asioiden alkulähteistä ja juurista.

• woewoe

Vapaamuurariudella on USA:ssa vahvat perinteet. Maan perustuslaki on lähes suoraan kopioitu vapaamuurareilta. Lain allekirjoittajista 16 oli muurareita. Monet presidentit ovat kuuluneet järjestöön ja Washingtonista löytyy monia muurareiden symboleja. Jos ole joku, niin todennäköisesti sinut pyydetään mukaan. Vapaamuurareiden perustuslaki oli sikäli edistyksellinen, että se takasi mm. uskonnonvapauden. Käsi Raamatun päällä vannominen tulee myös vapaamuurareilta. Monet kirkonmiehet ovat olleet jäseniä, myös suomalaiset. Jotkut puolustelevat sitä sillä, että se on yksi paikka evankelioida.

• eivät.ole

Eivät Billy Graham ja Oral Roberts ole vapaamuurareita. Heitä on joidenkin ihmisten toimesta epäilty siitä, mutta he eivät ole.

Alla olevan linkin artikkeli selittää, miksi joitain ihmisiä (joukossa myös esim. Martin Luther king, Leonardo diCaprio, Barack Obama, Walt Disney jne..) on luultu vapaamuurareiksi, mutta joiden jäsenyys onkin pelkkä urbaani myytti. Suosittelen artikkelin lukemista!

http://www.masonicinfo.com/famousnon.htm

• Seurannut

Artikkeli ei ainakaan Billy Grahamin ja Oral Robertsin sekä Kenneth Kopelandin osalta pidä paikkaansa. Pääosin huuhaa artikkeli.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7526
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      77
      6494
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5244
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4595
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4256
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4159
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4065
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3938
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3080
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48