Milloin minulla olisi sopiva aika kertoa lapselleni seksistä? Minulla on nyt tyttö lapsi joka on 9 vuotias.
lapselle kertominen seksistä
6
115
Vastaukset
- pois-häpeä
Kyllä nykyajan 9-vuotias tietää jo aika paljon.
Parasta on olla avoin vastaamaan kysymyksiin, ja luoda turvallinen luonteva ilmapiiri. Asialliset vastaukset lapsen iän mukaan.
Netti ja muu media on pullollaan seksiä, vääristyneitä asenteita ja häpeällä väritettyjä juttuja. Tärkeää että kotona asiat puhutaan luonnollisesti ja asiallisesti. Ja sen mukaan miten paljon lasta itseään asiat askarruttavat. - qoooop
No sanaa seksi en ole lapsille käyttänyt, mutta kyllä meidän lapset (4v, 5v ja 7v) tietävät miten lapsia tehdään. Siis että miehen pippeli menee naisen pimpukkaan, ja että miehen pussukoissa on vauvansiemeniä, joista sitten siemen menee naisen massuun ja kasvaa siellä. En vielä koe ajankohtaiseksi kertoa "seksistä" hyvitysmielessä.
Itse muistan harrastaneeni itsetyydytystä ensimmäisen kerran 10 vuotiaana, ja jotain vanhempien kirjahyllystä löytynyttä Kama Sutraa aloin selailemaan kiihottuneena 11-vuotiaana. Eli varmaan tuossa 9-10 vuoden kieppeillä voisi joku seksikeskustelu olla ajankohtainen.- fdgdsgs
"Hyvitysmielessä"? Mitä se sellainen on? Sovintoseksiäkö?
- edellinen
fdgdsgs kirjoitti:
"Hyvitysmielessä"? Mitä se sellainen on? Sovintoseksiäkö?
Piti lukea huvitusmielessä...
- kertominen
Ainoa oikea aika on heti viivyttelemättä kun lapsi kysyy. Oleellisinta on sellainen suhde lapsiin, että he uskaltavat kysyä.
- sdvzsfxvc
Muslimimaassa tyttäresi olisi jo naimisissa ja harrastanut seksiä
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/irak-sallimassa-9-vuotiaat-lapsimorsiamet/3098592
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266