Ostaisinko jicgeng, skyteam, baotian vai honlei mankin? EI KIITOS MITÄÄN TURHIA VASTAUKSIA!!!! KIITOS ETUKÄTEEN :))))))
mikä manki on paras
16
8020
Vastaukset
- Deepee
Ostappa suoraan Honda Monkey. On laadukkaammin tehty kuin nuo kiinaihmeet. Vähän toki joudut enemmän maksamaan, mutta suosittelen.
Honda :) Jos haluut kummiski halvemman, nii osta Skyteam, neki on hyvii :)
- Deetee
Skyteam ja jincheng toiminu kavereilla hyvin
- monkeyonparas
Ei oo varaa hondaan niin ostan kiinalaisen ja olisko se jingeng monkey
- iiv-tutkimus
kiinalaiset = Kasa paskaa.
Kasa paskaa = huono ajokokemus ja rahan tuhlausta.
jos ei varaa laatun kannattaa säästää. halvin (kiinalainen) ei ole todellakaan hyvä vaihtoehto vaikka kuinka tekesi mieli päästä ajamaan.- Anonyymi
Mitä järkee hankkii 1890 vuoden manki 2000 ku skyteamin saa torista 1200....
- Anonyymi
Olen itse saman päätöksen alla voisin suositella Jincheng ja Skyteam mankia
- Anonyymi
samaa paskaa eri merkillä
- Anonyymi
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🫥
- Anonyymi
Skyteam manki varmaan on hyvä mut en ite ainakaa ostais baotian mankia ite haaveilen mankista mutta ei oo sellasta
- Anonyymi
Jincheng manki on kanssa hyvä
- Anonyymi
Honda
- Anonyymi
Suosittelen zenhuoan
- Anonyymi
no skyteam on tunnetuin ja sitä itse lähtisin kattelee
itellä on jincheng mutta mulla siinä ei mitään alkuperäistä paitsi runko ja makso 1800e.- Anonyymi
oho tajusin vasta jälkeen päin että tämä oli aloitettu 2015
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oho tajusin vasta jälkeen päin että tämä oli aloitettu 2015
😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738