mikä manki on paras

mankionparas

Ostaisinko jicgeng, skyteam, baotian vai honlei mankin? EI KIITOS MITÄÄN TURHIA VASTAUKSIA!!!! KIITOS ETUKÄTEEN :))))))

16

8020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deepee

Ostappa suoraan Honda Monkey. On laadukkaammin tehty kuin nuo kiinaihmeet. Vähän toki joudut enemmän maksamaan, mutta suosittelen.

• Honda :) Jos haluut kummiski halvemman, nii osta Skyteam, neki on hyvii :)

• Deetee

Skyteam ja jincheng toiminu kavereilla hyvin

• monkeyonparas

Ei oo varaa hondaan niin ostan kiinalaisen ja olisko se jingeng monkey

• iiv-tutkimus

kiinalaiset = Kasa paskaa.
      Kasa paskaa = huono ajokokemus ja rahan tuhlausta.

jos ei varaa laatun kannattaa säästää. halvin (kiinalainen) ei ole todellakaan hyvä vaihtoehto vaikka kuinka tekesi mieli päästä ajamaan.

• Anonyymi

Mitä järkee hankkii 1890 vuoden manki 2000 ku skyteamin saa torista 1200....

• Anonyymi

Olen itse saman päätöksen alla voisin suositella Jincheng ja Skyteam mankia

• Anonyymi

samaa paskaa eri merkillä

• Anonyymi

🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🫥

• Anonyymi

Skyteam manki varmaan on hyvä mut en ite ainakaa ostais baotian mankia ite haaveilen mankista mutta ei oo sellasta

• Anonyymi

Jincheng manki on kanssa hyvä

• Anonyymi

Honda

• Anonyymi

Suosittelen zenhuoan

• Anonyymi

no skyteam on tunnetuin ja sitä itse lähtisin kattelee
      itellä on jincheng mutta mulla siinä ei mitään alkuperäistä paitsi runko ja makso 1800e.

• Anonyymi

oho tajusin vasta jälkeen päin että tämä oli aloitettu 2015

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oho tajusin vasta jälkeen päin että tämä oli aloitettu 2015

😂😂😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe