Helvetin perseilijät

Ihmettelen

Se jatkuva ohittelu ja kiilailu tuntuu olevan sisäsyntyinen tarve näille Audeilla ajeleville runksuttelijoille. Muillakin on yhtäläinen kiire, mutta olemme sisäistäneet liikenteen pelisäännöt. Tuskinpa kassajonoissakaan lähdette muita ohittelemaan, miksi siis liikenteessä?

16

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isovikapäässä

Vain kusipää ajaa Audilla !

• lekalla.naamaan

Audihåmåt on R unkkareita !!

• Andesjs

Koska se vaan on niin mahtava ajaa. Te nisukka-tojokuskit ette voi sitä kotterossanne tajuta. Myös moottorit tehokkaita ja menevät matalilla kierroksilla tehokkaasti joten teistä tuntuu että audistit kaahaavat. Me vaan ajamme normaalisti ja nautimme. Kannattaa joskus riisikippomiestenkin kokeilla neljää rengasta. :)

• Andesjs

Minä olen håmå

• LakienRikkojatKuriin

Samat ylinopeutta ajavat ja siksi paljon ohittelevat audi-tyypit valittelevat alinopeutta ajavista tosiasiassa normaalinopeutta ajavista autoilijoista.

• ProJapsit

• Anonyymi

No siis kun nyhvöt kyhnää tosiasiassa nimenomaan alinopeutta edessä niin mitä muuta normaalinopeutta ajava voi kuin ohittaa? Tai no voihan sitä itsekin liittyä joukkoon nyhjäämään mutta miksi pitäisi? Ja miten se on teiltä pois jos joku menee ohi? Jatkakaa vaan rauhassa mateluanne mutta älkää pakottako muitakin samaan.

• ParasAudi

Auto kiihtyy nopeeta ni en köröttele kenenkään perässä jos on mahdollista mennä ohi. Ohittelee muutkin autot mutta sitä se suomalaisen .............. on.

• korppos

Kaiketi niillä audimiehillä on niin pienet moottorit ja tehot etteivät saa autoa kulkeen lujaa muualla kuin moottoritiellä ja siellä pitää sitten ohitella että pysyy vauhti yllä.

Outs! nyt osu hieman omaan takamukseen kun tulee ajeltua A5 2.0TFSI Cabriolla. Tosin itse yleensä ajan tientukkeena ja rajoitusten mukaan ja nautiskelen suvesta.

• kysynpävaan

Miten niillä voi jatkuvasti ohitella ja kiilailla teidän muiden niin hyviä autoja jos ne kerran on niin paskoja ja koko ajan pajalla?

• Peaceandlove

Lopettakaa nyt jumalauta tämä viha joitain automerkkejä kohtaan. Itsellä on vanha audi 80, jonka ostin koska on luotettava ja edullinen (sopii opiskelijabudjetille). Vaikka ajelen audilla, en tee vaarallisia ohituksia tai törttöile muutenkaan. En myöskään ole homo, koska ostin audin. Minulla ei ole mitään muita automerkkejä vastaan. Ja syy miksi ostin audin enkä esimerkiksi volkkaria on sinkitty kori joka pitää ruosteen pitkään poissa myös autovanhuksesta. Olen puhunut.

• Ulmaka

ei sillä ole väliä mikä auto, 80% autoilijoista ei osaa ajaa tai on kusipäitä liikenteen seassa.

• yksi.vai.kaksi

Nimim. Ulmaka ethän vaan kirjoittele toisille palstoille nimim. "vajakit.lataamoon"?
        Kun on tarinasi sanasta sanaan samaa paskaa.

• Anonyymi
        yksi.vai.kaksi kirjoitti:

Nimim. Ulmaka ethän vaan kirjoittele toisille palstoille nimim. "vajakit.lataamoon"?
        Kun on tarinasi sanasta sanaan samaa paskaa.

Aina kannattaa laskea nopeutta ohituksen jälkeen reilusti kun palaa ohitettavan kaistalle

Tämä tekee hyvää molemmille!!

• Anonyymi

No voi voi

• Anonyymi

Saksalaiset huonoja autontekeleitä ja kuskeilla huono itsetunto, niin pakkohan sitä on jollain yrittää erottautua. Ajelevat ohi ja kaahaavat että joku näkisi kun neitipojat ja akkaukot muka menee jollain preemijumeilla niin lujaa että nahkapöksyt paukkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7205
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4018
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3523
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3020
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2207
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45