Olen katkera etten osannut pitää puoliani alusta asti vaan pidin turpani kiinni näin pitkään.
Olen katkera etten osannut pitää puoliani.
6
127
Vastaukset
- Oppeliini1
Aivan rauhassa voit lopettaa katkeroinnin. Muista aina että sanat ovat helppoja ja kuka tahaansa voi hölistä mitä tahaansa. Ts puhe on halpaa.
TEOISTAAN mies/nainen tunnetaan!
Pudota mielestäsi tuo meneisyydessä sanomasi tai sanomatta jättämisesi . Sillä ei ole enää mitään arvoa. Keskittäydy tähän päivän ja tulevaisuuteesi. Sinä itse voit tehdä huomisesta juuri sellaisen kuin vain sinä haluat. Kukaan toinen ei tee sitä sinun puolesta. - itikan.reinkarnaatio
Relaa toki ap apeudessasi. Menkööt näitä elämiä viisi ja kuusi.
Seuraavassa Big-Bamissa - ehkä jo triljoonien, triljoonien vuosien päästä saadaan olla kiveä. Sitten, ...kele kestetään. - kunhankysynvain
Ei vieläkään kyllä kuulu mitään muuta kuin hiljaisuutta..?
- Vaadihoitoa
Miksi odottaa syksyyn? Taistele että pääset jo aikaisemmin hoitoon,kyse on sun elämästä ja hyvinvoinnista.
- älänyt
Älä hermostu, tarkoitin vain kysyä mistä olet suutasi kiinni pitänyt ja oletko nyt puhunut. En ole sun vainoaja (tietääkseni). Kannattaa uhkailla hengellään ja itkeä ja huutsa tuskaa ulos, niin saa hoitoa, jotkut jopa vaikkei tarvitsiskaan vaan vain enemmän unta. Ainakin täällä päin näköjään.
- skakkapoju
mä heitän kakkaa teidän auton tuulilasiin. Omaani. revi siitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066842- 954311
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463556Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483442- 1803333
- 503329
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242869- 642441
- 422383
- 131734