Kun olin jotain 8v, näin yöllä aaveen. Tämä on toistunut kahdesti. Heräsin yöllä kylmyyteen kun olin nukkunut peiton päällä. Katsoin sänkyni viereen ja siinä seisoi aivan kuolleen mummoni näköinen hahmo! Hän tuijotti minua ja hymyili. Kömmin äkkiä peiton alle ja olin liikkumatta. Olin ihan järkyttynyt?! Samana yönä mutta aamulla kuulin kun äitini herätti siskoni. Huone oli vielä hieman pimeä ja oveni edessä seisoi se sama hahmo minkä näin yöllä. Se hahmo himmeni ja katosi mutta ilmestyi huoneeni toiseen reunaan. Möngin taas peiton alle pelästyneenä.
Siitä lähtien olen nukkunut peiton alla niin että minua ei sieltä näy. Olen mennyt nukkumaan ennen keskiyötä (se oli tapahtunut keskiyöllä) ja vaikka askelia on kuulunut, en ole liikahtanut.
P.S. Tuo on totta!!!
apua kummitus
pelokas03apua
5
134
Vastaukset
- pelokas03apua
Onko teillä ollut vastaavaa
- ogkerfovjd
Tää ei liity aiheeseen mutta miksi sä meet just peitonalle? :D Aina kun mulle on tapahtunut jotain tuon tapasta ni oon juossu pois huoneesta.
- pelokas03apua
No oon vähän sellainen ujo ja siks se pelottaa niiiin paljon. Ja ei ne kummitukset pahaa tee.
- hirviön.pelkääjä
Tää ehkä nauraattaa muuta silti kunmä olin jotain 4.v niin näi vaatekomerossa katti matikaisen siitä päivästä lähtien pelkäsin hirviöitä ja pelkään vieläki voiko joku antaa vinkkejä piten voitan pelkoni
- zszgjsagj
kertokaa kummitusjuttunne osoitteeseeen kars.skywalker@kolumbus.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134