Jos haluatte tietää kenen tahansa julkkiksen (yhdysvaltalaisen tai ranskalaisen, mieluiten näyttelijän) pituuden, voin kertoa teille tietämäni pituudet! Jos tiedän kyseisistä ihmisistä muutakin kuin pituuden, kerron lisätiedotkin. Mainitsettehan viesteissänne myös, haluatteko lisätietoja, jos niitä pystyn antamaan! Voitte kysyä myös omien lempinäyttelijöideni pituuden, mutta en kerro pituuden ja muiden tietojen lisäksi heidän nimiään, voitte arvailla! ;) En jaksa luetella kaikkea omista lemppareistani....
Haluatteko tietää julkkisten pituuden??Minä kerron
8
423
Vastaukset
- Kuibkapitjä
Kuinka pitkä on mun penis? ?????,
- äetikkäsi
6,2 cm aamun kusilastissa.
- pienikokoinen
Anna Abreu, Reese Witherspoon, Kylie Minogue, Tom Cruise pituus? Onko naispuolisista julkkiksista kukaan 156cm?
- Ladivaz
Vaativa homma kirjoittaa googleen julkkiksen nimi ja "height"... o_O
- actress18
Anna Abreu 153cm, Reese Witherspoon 156cm, Kylie Minogue 152cm, Tom Cruise 170cm. En muuten enää katsele netistä, vaan lista kotona. Itseä kiinnostavat nämä pituudet, ja samalla vaivalla kerron täällä halukkaille kun otan itse selvää :) Itsekin muuten olen näyttelijä, 188cm - jos kiinnostaa :D
Suosikkimiesnäyttelijöiden listallani ensimmäisenä oleva on 175cm, nimeä en toistaiseksi kerro.
- toimiston_aamu
Mr.Lothar 167 cm
- Anonyymi
Pate mustajärvi
- Anonyymi
Eliza Allure?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467455
- 324098
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432268
- 372268
- 162246