Vieläkö lapinjärven keskuksessa on se kuuluisa Glory Hole, jotka rakennettiin 90-luvulla sivareiden keräämän adressin pohjalta? Itse olen homo ja ajattelin viettää koko palveluksen legioonalaisena, mutta ilman anonyymiä panopaikkaa se ei kyllä taida onnistua... myös huumetestit arveluttaa, kun poltan päivittäin parit jointit :)
Lapinjärven Glory Hole
sivari95
4
115
Vastaukset
- BeenThere__
Itse kun olin toissa vuonna lapinjärvellä, niin ei siellä kyllä mitään gloryholee ollu, mutta parin uuden kaverin kanssa askarreltiin pahvilaatikoista oma glory hole pukuhuoneeseen. Ihan toimiva ratkaisu ja lisäks sen sai taiteltua helposti kokoon jos tuli tarvetta. Suosittelen!
- vittumikäapinaoot
Ole homo hiljaa. Heterosivarit tappaa sut. Sitäpaitsi sivarikeskus muutti Lapinjärvelle vasta 2000-luvulla.
- loool
Ei taida onnata, kun heterosivareita ei ole olemassakaan! \o/
- homppelihoi
No haluux sit imuttaa miuu? Mie oon totaalihintti. ;)) Vai onx siul liian kiire homostella h-intissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184