Se siitä kaudesta sitten.
Niinpä niin!
3
575
Vastaukset
- Minä vain
Kuinka niin "se siitä kaudesta sitten"? Onhan sitä vielä jäljellä puolet, vai mitä tarkotat?!? Jotain, et SaiPa ei tuu pärjään, NHL -juttuja?!
- Lasu
Oon SaiPan kannattaja ollu pienestä pitäen ja tiiän missä taas mennään. SaiPan pelaajat ei jaksa pelata koko peliä ja maalin häviöt on tullu järjestäen viimisten kymmenminuuttisten jäähyjen takia. Oon sitä mieltä, et niin kauan kuin SaiPassa pelaa nää Kauppiset, Skytät ja Pekkalat, jotka ei ees kuulu liigatasolle,niin SaiPan sijoitukset on tota tasoa.Mut sit ku hommataan oikeita pelaajia niitten tilalle, ni sijoitukset alkaa olla toisia.Esim.Kauppinen pelaa yhdeksättä kautta SaiPassa.Raakit pois.
- pallo
Lasu kirjoitti:
Oon SaiPan kannattaja ollu pienestä pitäen ja tiiän missä taas mennään. SaiPan pelaajat ei jaksa pelata koko peliä ja maalin häviöt on tullu järjestäen viimisten kymmenminuuttisten jäähyjen takia. Oon sitä mieltä, et niin kauan kuin SaiPassa pelaa nää Kauppiset, Skytät ja Pekkalat, jotka ei ees kuulu liigatasolle,niin SaiPan sijoitukset on tota tasoa.Mut sit ku hommataan oikeita pelaajia niitten tilalle, ni sijoitukset alkaa olla toisia.Esim.Kauppinen pelaa yhdeksättä kautta SaiPassa.Raakit pois.
Kauppinen, Skyttä, Pekkala, Kokko ja ex-hirmu Kallioniemi ovatkin SaiPan invalidi-osastoa.
Ja kun päälle isketään niitä nuoria kloppeja niin ei voi muuta kun katella harmissaan.
Siis nää nuoret on tosi hyvä LISÄ joukkueeseen, mutta kun SaiPan A-junioreilla alkaa mennä luokattoman huonosti (katsokaa vaikka asrjataulukosta) sen takia että kaikki potentiaalisimmat A-junnut on nostettu edustusjoukkueeseen, voi olla jo vähän huolissaan.
Qvist ja Nokelainen ok, muista en sano mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174