Minulla on diagnosoitu paniikkihäiriö ja siitä johtuvat uniongelmat. Olen saanut kärsiä tästä jo aika tarkkaan kymmenen vuotta. Sen takia olen saanut yläasteelta huonot numerot, lukiosta koitettiin laittaa pois kun nukuin tunneilla enkä pystynyt käymään aina kursseilla kun ahdisti olla luokassa. Useasta työharjottelupaikasta olen saanut potkut. Ammattikoulustakin melkein laitettiin pois uniongelmien takia.
Sitten lopulta valmistuin amiksesta ja pääsin kuntouttavaan työtoimintaan. Se päättyi koska oli paljon poissaoloja ahdistuksen takia. Sain uuden kuntouttavan työpaikan mutta sekin päättyi uniongelmien ja paniikkihäiriön takia. Sain kolmannen kuntouttavan työpaikan ja sieltä sanottiin ettei sopimusta enää jatketa uniongelmien takia. Koko tämän ajan minua on te-toimistosta painostettu palkkatukipaikkaan, koska heidän mielestä olen siihen kykenevä. Noh löysin uuden kuntouttavan paikan, johon saan liukuvan työajan. Oulun työllisyyspalveluista sanottiin, että jos pääsen paikkaan ennen heinäkuuta, saan pitää 5/pv viikossa ja he voisivat sen sopimuksen minulle tehdä. Se tukisi arjen hallintaani paremmin kuin 4pv/vk. Tämä laki tulee voimaan siis heinäkuussa. Sosiaaliohjaajani ei anna minun vaihtaa kuntouttavaa työpaikkaa ennen heinäkuuta. Hän jopa soitti työllisyyspalveluihin ja eväsi pääsyni heidän asiakkaaksi, etten vain saa pitää sitä 5pv/vk:ssa.
Minun on siis te-toimiston painostuksesta jossain vaiheessa alettava tekemään palkkatukitöitä, ja sitä ennen joudun ottamaan askeleen taaksepäin kun työpäivät vähenevät. Yhtäkkiä sitten työviikot muuttuvat 14h pidemmiksi. Sosiaaliohjaaja väittää, että paikkaa ei voi vaihtaa koska hän on tehnyt jo päätöksen alkamaan 1.7. En ole nähnytkään sellaista päätöstä. Eikä hän ole siitä minulle sanonut, kun vasta sitten kun ilmoitin vaihtavani asiakkuuden työllisyyspalveluihin. Tässä täytyy olla jokin mahdollisuus saada uusi paikka ennen heinäkuuta tai olen kirjaimellisesti kusessa. Sosiaaliohjaaja ehdotti, että perjantaisin voisin aina nähdä kavereita kun en ole töissä. Tuo oli ehkä lapsellisin juttu mitä olen vähään aikaan kuullut.
Kuntouttavaa työtoimintaa 4pv/vk
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768