Moikka!
Olen nuori tyttö joka on ratsastanut 6 vuotta ja etsin vuokrista. Kun etsii niin näyttää siltä, että halukkaita on, mutta vuokriksia ei tahdo löytyä. Mikä avuksi? Asun kuitenkin pääkaupunkiseudulla, eikä minulla ole vielä pitkään aikaan ajokorttia joten mikä avuksi
Miten löydän vuokriksen itselleni
7
68
Vastaukset
- ratsastussyvältä
mikä on vuokris ?
- HorsEtyttÖ
Vuokris on vuokrahevonen/poni. Sä siis saat ratsastaa sitä viikossa esim. 1-3krt. ja maksat siitä kuukausi maksun tai viikkomaksun
- Junttiko
Hmm.. Ongelmana saattaa olla juuri se, että asut pääkaupunki seudulla
- kaikkea_höperöä
Eikös Helsingissä ole hevosia, olen kuvitellut että siellä on kaikkea. Kerran olen nähnyt kun Hämeentiellä oli kuorma-auton jossa oli kukkurapäinen hevosensontakuorma päällä. Helteellä hieman haiskahti. Serkkutyttö oli aikoinaan varma että ottaa lehmän ja pitää sitä Kalliossa parvekkeella. Ei kuitenkaan jostain syystä ottanut vaan otti italialaisen miehen jota piti aikansa sisätiloissa kunnes rahat loppuivat. Italomiehistä ei vissiin makseta maataloustukea.
- HorsEtyttÖ
Niin. Voisin mennä myös lähikaupunkeihin, mutta ei sekään kauheasti auta
- villijavapaavarsa
Ei kait Suomessa ole villihevosia ?
Eikös tällä palstalla keskustella luonnon eläimistä ?- vammane
Ööö......
EI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010