Tehkää jotain muuta elämällenne. Ette koskaan saa kumppania palstailemalla vuodesta toiseen.
Nyt heti lopettakaa se palstailu
10
73
Vastaukset
- Palstaonhauta
Ei ne saa muutenkaan. Parempi näiden avohoitopotilaiden on olla täällä virtuaalisessa vankilassa palstalla kuin viattomia naisia kiusaamassa ulkona.
- dfdghjkl
Vai vielä viattomia mutta joo siinä olet oikeassa että ei hyödytä tehdä mitään kun ei kuitenkaan saa naista.
Vakavassa harkinnassa aina välillä.... ;P
Noh, onneksi ei nyt sentään vuosista puhuta tai edes vuodesta, ei vielä lähelläkään.....
On tässä puolensa, niin hyvässä kuin pahassa.....- erkki-täti
Jaa, melko tylyä.
Radio on nykymuodossaan ihan kakkaa.
Mitä tulee ihmissuhteisiin, niin palstailen ihan niinkauan kuin haluan. Palstailisin vaikka loppuelämäni, varsinkin hyvän radion siivittämänä jos sieltä tulisi jotain kuunneltavaa ohjelmaa... Tykkään kuunnella ihmisten juttuja, ja näitähän ei radiosta kuule, vaan ne luetaan verkosta. Enkä kaipaa yhtään siihen elämään, jossa minun piti hoidella kaikki saamatta oikein mitään kiitokseksi: ruoka, kattaus, juomat ja keskustelu. Ja piti aina olla nätti ja hymyillä, tai edes poliittisesti korrekti.
Mutta nyt eletään aikaa, jolloin 50-vuotiaitten latteudet ovat jotain tosi ihanaa ja kukaan ei kuuntele sitä, joka on näiden keisareitten vaatteettomuuden todennut jo silloin 80-90-luvulla. Koska levy-yhtiö ja aika ennen yksityistä tuottamista. - huomaaja-
teinipelleilijät vallanneet koko palstan
- Kilttiatm
Joo minä ajattelin lähteä risteilylle yksin mutta sitten tuli mieleen että siellä on varmaan naisiakin joten päätin että ei kannata nolata itseään.
Mirva on palannut:
http://foorumi.haistapaska.com/member.php?u=7059- 1716
Minulla on kumppani. Käyn täällä huvittelemassa, kuten vaikkapa nyt, kun toimistossa on hiljaista ja tylsää.
En varsinaisesti asu täällä, mut välillä käyn näillä palstoilla, koska se mitä etsin ei
löydy tuolta ulkoa..Netinkautta se on mahdollista!- ätmi-sinkku
Olin äsken veneilemässä ja näin yhden nätin naisen yksin veneilemässä. Ei voinut kuitenkaan tehdä aloitetta koska sillä oli nopeempi vene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084