Hei! Eli ongelmana on se kun menin vitun tyhmänä lataamaan 1 sovelluksen.
Sen jälkeen alkoi tulla koneellee muita randomeja sovelluksia.
Poistin kaiken mahdollisen mihin en luottanut tai tiesin että tämä ei koneeseeni kuulu.
1. Minulla on koneella McAfee Internet Security ja Windows Defender.
Molemmilla katsoin jos löytyisi viruksia koneelta mutta molemmat väittää että viruksia ei löydy.
Olen 100% varma että vielä jossain syvällä piilossa on viruksia.
Konekkin käy hitaalla.
2. Kun menen Google cromeen Google etusivulle niin minulle tulee Wajam juttuja.
sen kautta pääsee Facebookiin tai Twitteriin yms.
Poisin jo Jawan koneelta mutta se ei suostu lähtemään Cromesta.
Olen katsonut Laajennukset yms. asetuksen niin sielt ei löydy mitään Wajamista.
Koitin katsoa netistä miten poistaa Jawam mutta ei löytynyt apua. Wajamin sivulla neuvotaan miten sen voi poistaa mutta olen jo Wajamin poistanut mutta silti Cromeen jäi Wajam juttuja.
KUVIA WAJAMISTA: http://aijaa.com/F6WOwI JA http://aijaa.com/SKEixE
En uskalla käyttää nettiäni. Mennä Facebookiin yms. Koska pelkään että jokin virus pöllii tietojani.
Tiedän kyllä itse että olin vitun tyhmä ja en ajatellut.
Eli Jos joku voisi mahdollisimman helposti selittää...
1.Miten saisin tietooni että onko koneessa 100% viruksia vai ei?
2. Onko Mitään HYVÄÄ ILAMISTA sovellusta mikä voi tutkia onko viruksia/Poistaa ne?
3. Miten saan tuon äsyttävän Wajamin pois Cromesta?
Kuinka poistaa virukset..?
6
151
Vastaukset
- vainuudelleenasennus
Asentamalla Windows uusiksi. Muuten ei voi olla varma onko kaikki haittaohjelmat poistettu.
- Girleew245
En kai menetä mitään tietojani? Kuvia..Tai Cromessa minulla on paljon tärkeitä sivumerkkejä(?) Yms...?
- kyllämenee
Girleew245 kirjoitti:
En kai menetä mitään tietojani? Kuvia..Tai Cromessa minulla on paljon tärkeitä sivumerkkejä(?) Yms...?
Jos tiedot ovat tärkeitä, on niistä jo tehtynä varmuuskopio ulkoisele medialle kuten ulkoiselle kovalevylle ja se ajantasalla. Jos ei ole ne eivät ole millään tasolla tärkeitä.
Chromen kirjanmerkit menevät Google tilille jos siihen kirjautuu sen asetuksista.
- Uumoja
Tee system restore. Se ei poista sinun yksityisiä tiedostoja koneeltasi, mutta se kone ns. "Palautuu" siihen aikaan ennen kuin latasit viruksen.
- Sefrefferf
Pyöräily on mukava laji, melkein yhtä mukava kuin tietokoneiden ja puhelimien hakkerointi.
Vai mitä nokia networksilla ollaan mieltä?
http://www.valkeakoskensanomat.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1196034641333&ssbinary=true - vastaaja12p922
Lataa Malwarebytes-Anti- Malware. Se löytää melkein kaikki trojanit ja kaikki muut
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748