Tietääköhän kukaan transhumanisti tämän olemassaolosta, tai välittääkö edes?
Tämänkin palstan on vallannut foliohatut
8
218
Vastaukset
- translastenkiusaaja
- fda
Kuten arvasin tämäkin foliohattu on niin hölmö, ettei kykene erottamaan transseksuaalia transhumanististä. Oletko kristitty?
- Superhumanisti
Miksi jonkun täytyy olla transhumanisti? Ehkä sellaisia ei olekaan? Tai vain sopivalla säällä.
- Transpeikko
Minä tiedän ja välitän. Olen teipannut penikseni persvakoon ja minulla on mekko päällä.
- fda
Olet siis tietämätön palstan aihepiiristä ja luulet sen liittyvän omiin tukahdettuihin fetisseihisi?
- miköäpalsta
Homeopatia on huijausta myös tietokoneessa
- hehhhh
Minä käytän tietokoneessani homeopaattista virustorjuntaa. Joka aamu lykkään siihen hetkeksi muistitikun, jossa on joskus kauan sitten ollut Avast- antivirus ohjelman asennustiedosto, muistaakseni. Ei ole tullut viruksia.
Joku skeptikko väitti kyllä sen johtuvan siitä, kun koneessani on Ubuntu...
- NFLKuningas
Kenttäpotkumaali sisään. Taukotilanne 11-0.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134