Ongelmana on se että ostamani mikrofoni-kuuloke systeemi ei toimi meidän koneella. Olen yrittänyt liittää piuhat sekä koneen taakse kaiuttimille tarkoitettuihin reikiin ja koneen edessä oleviin reikiin. Mutta ääni ei lähde täältä päästä, kuulen kylläkin toisen keskustelijan äänen. Olen yrittänyt saada puheyhteyttä messengerissä.
Voisiko joku kertoa, et mikähän voisi olla pieles...
Kokeiltiin systeemiä kaveerin koneella ja siellä se toimi hyvin.
Mikrofonin ja kuulokkeen käytössä ongelmia!
16
9246
Vastaukset
- Jokunen
Moikka sun pitää ottaa palomuuri pois päältä..Sit pitäisi toimii
- Jantse
tee tuon ohjeen mukaan! Lupa palomuurille, että ko. ohjelma saa mennä nettiin, mutta ei koko palomuuria pois päältä!!! Oletko tarkastanut asetukset sieltä jostain kellon vierestä löytyvästä pienestä kuvakkeesta, jossa lukee voimakkuus? Klikkaa hiiren oikealla ja sitten säädä voimakkuuksia. Tarkasta myös lisäasetukset.
- tämä asetus
Todennäköisesti sinun koneessasi ei ole laitettu ruksia mikrofoni kohtaan eli ei ole otettu mikrofonia käyttöön:
Tuplaklikkaa kaiuttimen kuvalketta oikelata alhaalta kellon vierestä
>Asetukset
>Ominaisuudet, laita Ruksi, Mikrofoni kohtaan.
>Ok- Essi
Kiitti vastauksista!
Mä olen jo laittanut siihen mikrofoni kohtaan ruksin, mutta ainakaan ei auttanut. Ja sit olen myös yrittänyt säätää ääniä.
Pitää vielä sit kokeilla tuota palomuurin hyväksymistä tälle laitteelle.
Mistä mä voin sen laittaa? - kotiverkottaja
Essi kirjoitti:
Kiitti vastauksista!
Mä olen jo laittanut siihen mikrofoni kohtaan ruksin, mutta ainakaan ei auttanut. Ja sit olen myös yrittänyt säätää ääniä.
Mistä mä voin sen laittaa?Mesen "audio tuning wizard" on täysin
paikallinen, eli jos sillä mikin viisari ei värähdä niin ei mikään palomuuri ole syynä.
Joskus kävi minullekin vain niin, että mikkiliitäntä ei vaan alkanut millään pelittään. Helpoin vaihtoehto oli hommata Logitechin USB - kuuloke-mikkiyhdistelmä ja se toimii OK. - lisää,tämä asetus
Essi kirjoitti:
Kiitti vastauksista!
Mistä mä voin sen laittaa?Palomuuri kysyy lupaa päästää Skype nettiin kun avaat Skype ohjelmasi, sinun palomuurisi on antanut Skypelle luvan koska kuulet itse kaverisi puheen, joten syyllinen ääniongelmaasi ei ole palomuurisi.
Onkohan sinun mikrofonisi liitin varmasti oikeassa liittimessä???? - Essi
lisää,tämä asetus kirjoitti:
Palomuuri kysyy lupaa päästää Skype nettiin kun avaat Skype ohjelmasi, sinun palomuurisi on antanut Skypelle luvan koska kuulet itse kaverisi puheen, joten syyllinen ääniongelmaasi ei ole palomuurisi.
Onkohan sinun mikrofonisi liitin varmasti oikeassa liittimessä????Mä olen kokeillut laittaa liittimet joko koneen edessä oleviin reikiin ja sit koneen takana oleviin reikiin ja sit olen vielä kokeillut siten, et piuhat on suoraan isossa kaiuttimessa.
Kaverin ääni kuuluin pienistä koneen vieressä olevista kaiuttimista, ei siis kuulokkeista.
JA kun olen kokeillut testata ääntä sillä ohjatulla messengerin toiminnolla, niin kumpikaan ei kuulokkeiden eikä mikrofonin viisarit ei värähdä.
Todella outoa, kun kaverin koneella toi systeemin tosiaankin toimi moitteettomasti.
Olisiko vielä jotain muita kikkoja...???
Otan ne mielelläni vastaan... :) - essi
lisää,tämä asetus kirjoitti:
Palomuuri kysyy lupaa päästää Skype nettiin kun avaat Skype ohjelmasi, sinun palomuurisi on antanut Skypelle luvan koska kuulet itse kaverisi puheen, joten syyllinen ääniongelmaasi ei ole palomuurisi.
Onkohan sinun mikrofonisi liitin varmasti oikeassa liittimessä????Kokeilin äsken uudestaan ja ohjatun toiminnon avulla kun tein niin äänen kuulin kaiuttimista, mutta ääni viisari ei värähtänytkään.
- Piru
essi kirjoitti:
Kokeilin äsken uudestaan ja ohjatun toiminnon avulla kun tein niin äänen kuulin kaiuttimista, mutta ääni viisari ei värähtänytkään.
löytyy accessories/apuohjelmat
Jos sillä ei onnistu, niin turha etsiä vikaa muualta.
Oikeella alhaalla kellon vieressä tulpaklikki hiirellä kaiuttimen päällä ja sieltä ylävalikosta taas ominaisuudet/properties. Pallo kohtaan Recording ja sieltä ruksi kohtaan microphone. Sitten ok ja Select kohtaan ruksi microphonen kohdalle.
Sitten kokeile uudestaan ääninauhuria. - essi
Piru kirjoitti:
Oikeella alhaalla kellon vieressä tulpaklikki hiirellä kaiuttimen päällä ja sieltä ylävalikosta taas ominaisuudet/properties. Pallo kohtaan Recording ja sieltä ruksi kohtaan microphone. Sitten ok ja Select kohtaan ruksi microphonen kohdalle.
Sitten kokeile uudestaan ääninauhuria.Kiitti vinkistä, mutta en saanut nauhoitettua ääntä ääninauhurilla.
Mä luulen, että meillä on varmaan vika tossa reiässä, johon toi mikrofonin liitin tulee. :( kotiverkottaja kirjoitti:
Mesen "audio tuning wizard" on täysin
paikallinen, eli jos sillä mikin viisari ei värähdä niin ei mikään palomuuri ole syynä.
Joskus kävi minullekin vain niin, että mikkiliitäntä ei vaan alkanut millään pelittään. Helpoin vaihtoehto oli hommata Logitechin USB - kuuloke-mikkiyhdistelmä ja se toimii OK.Oli mullaki samallaiset mikkikuulokkeet USB portiin mutta ei pöytä kaijutimista kuulunu mitään, aina piti muuttaa asetuksia joten ostin Logitech mikkikuulokkeet 3,5 päillä. Kevyet ja parhaasta päästä,ainaki hinta. USB on eri laite eivät tue toisiaan muuten.
- ????+
Piru kirjoitti:
Sitten kokeile uudestaan ääninauhuria.en saa laitettua ruksia siihen... se vaan välkähtää ku painan..missä vika?
- kuulokkeiden johdossa
on mötikkä mistä saa säädettyä äänenvoimakkuutta ja on/off mikrofonin eli mykistettyä napsautappas siitä
- essi
Olen yrittänyt säätää äänenvoimakkuutta siitä napista, mutta ei täs mallissa ole on/off nappia.
Taitaa olla koko systeemi aivan paska. Tää ei oo siis meillä toiminut lainkaan :( - PekkaTku
essi kirjoitti:
Olen yrittänyt säätää äänenvoimakkuutta siitä napista, mutta ei täs mallissa ole on/off nappia.
Taitaa olla koko systeemi aivan paska. Tää ei oo siis meillä toiminut lainkaan :(ettei sinun koneessa olisi microfonisi vaiennettu. Löytyy äänet valikosta / mic alhaalta vaienna tai mute. Jos siinä ruksi niin ota pois.
- sama vika
en ittekkään saanu msn ääntä läpi vaikka kuva tuli.Laitoin skypen ja sillä ääni tuli.Tarkista mikin toiminta äänikortista jos on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144