naisen ja miehen lämmin ystävyyssuhde

hoitoohoitajalta

Missä menee ystävyyden ja pettämisen raja? Kuuluuko ystävyyteen suutelua,hyväilyjä saati rintojen koskettelua, näin meillä kun jäi kiinni siitä että sähköpostissa oli kaipuuta ja ikävää ja muisteltiin miten ihanaa olivat tehneet toisilleen..

67

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitoohoitajalta

Lisäisin vielä että tällä ystävättärellä oli kotona helvetin tylsää ja oli kytännyt miestäni jo vuosia kunnes päätti alkaa tositoimiin

• Jeejeejuu

No selvä "petoshan" tuo jo on. Itselläni ollut vuoden verran todellinen sielunkumppani ystävänainen. Tosi tiiviisti ollaan tekemisissä mutta halauksiin jää fyysisyys. Aluksi oltiin ihastuneitakin puolin ja toisin, mutta eipä tullut mieleenkään tehdä oikeasti mitään.

• Jeejeejuu

Ja lisättäköön vielä että puristelisko ja suutelisko miehes miespuolista ystäväänsä? Enpä usko

• hoitoohoitajalta

Kiitos kun kommentoit,nimittäin minähän olen kanssasi samaa mieltä. Tämä naikkonen ja mieheni ovat eri mieltä, mitään pahaahan he eivät ole mielestään tehneet. Heidän mukaan pettämisen raja menee siinä, ollaanko oltu "sillä lailla". Eipä heidän tekemisistä taida pitkä matka olla siihenkään, pistää miettimään... Mitään ei tunnusteta, tuleehan siitä paha mieli muille. En ole sentään niin tyhmä kun luulevat minun olevan... Tälle naikkoselle , joka varmasti tunnistaa ittensä voisin sanoo että paha saa aina palkkansa.,ennemmin tai myöhemmin, joten temppu ois saanu jäädä tekemättä. Hyvältä on varmasti tuntunut..

• Graniola

Mulla kävi tuo ihan sama vuosi sitten. 10 vuoden parisuhde lensi roskakoriin, kun miehelle löytyi tuollainen "erittäin läheinen ja tärkeä ystävä" 10 vuotta nuoremmasta työkaverista, johon oli 2 kk aiemmin tutustunut. "Olemme vain ystäviä, olet ahdasmielinen ja vainoharhainen, kun et ymmärrä ystävyyttä". No en jäänyt sitä katselemaan, että mihin tuollainen "ystävyys" johtaa. Ilokseni olen saanut huomata, että molemmat tökkäsivät sormensa paskaan. Mieheni itkee minun perään edelleen, "ystävä" itkee mieheni perään kun mies ei häntä sitten yhtäkkiä enää minut menetettyään halunnutkaan ja heidän "erittäin läheinen ja tärkeä ystävyytensä" on mennyttä, kun välttelevät toisiaan työpaikalla kuin ruttoa (tiedän, koska sukulaiseni on samassa työpaikassa) :) Joten älä huoli, paha saa palkkansa. Sinunkin miehesi ja hänen ystävänsä tulevat vielä rytisemällä alas pilvilinnoistaan! :)

• hoitoohoitajalta

Kiitos sullekkin, meillä takana 35 vuotta yhteistä taivalta ja sit tulee tommonen naikkonen ja pilaa kaiken vain siksi että tylsää on kotona. Kyllähän se varmasti on kovastikkin elämää piristänyt. Kuten nimimerkistä arvata saattaa, niin kyseinen lumppu on ammatiltaan hoitaja. Joku sanokin mulle että ne vasta "munahaukkoja" ovatkin, no nyt sekin on sitte todistettu. Olkoonkin niin ettei mieskään syytön ole ollut, mutta kyyneleet tepsii miehiin aina kuten tässäkin tapauksessa. En tässä voi kirjottaa mitä toiveita on mielessä ollut tätä lumppua kohtaan. Mitä nää tällaset ämmät luulee olevansa kun pilaavat perheen niin monilta, kohdistaisivat himot omiin miehiinsä. Meinaatko ottaa miehesi takaisin?

• Pitkälläkepillä

Noin meni minultakin 30 vuotta. Minun kanssani ei voinut keskustella, kun en ymmärtänyt mitään. Olin vainoharhainen, joka tarvitsi hoitoa. Jopa psykologi sanoi että olen liian kova ihminen. Niin että kai sitten olin. Myöhemmin pyysin psykologia kertomaan omasta elämästään. Hän oli hajottanut avioliiton pokaamalla siitä miehen ja jättänyt oman miehensä. Miehensä oli ollut niin onneton, että tämä psykologi oli pitänyt oikeudessakin häntä kädestä. Kysyin selvisikö näistä neljästä kaikki siedettävään elämään. Hän vastasi: Toisen avioliiton nainen ei selvinnyt.

Siitä on nyt vuosia. Olen löytänyt uuden suhteen, jonka toivon kestävän kuolemaan asti. Vanha klisee, "kun jotakin menettää, saa uutta tilalle", pitää kohdallani paikkansa. Osaan todella arvostaa uskollisuutta.

Exälläkin näyttää menevän hyvin, niin että molemmat voitti. Toivon aloittajankin löytävän uuden elämän. Yhden sanon: mitä enemmän yrität korjata ja keskustella, sitä pöllömmäksi suhteenne menee, jopa suorastaan hulinaksi. Joten päästä irti vaan.

• Graniola

En aio ottaa miestä takaisin, ei ole kiinnostusta häntä kohtaa enää.

• hoitoohoitajalta

Mulla on eropaperit valmiina laatikossa, en vielä ole vienyt kun ollaan koetettu että olisko meillä yhteistä tulevaisuutta. Vaikeaa on, sanon minä. Ei mene päivääkään etteikö asia olisi mielessä. Mies taas sanoo ettei edes ajattele koko porttoo . Tästä on jo aikaa kun otin auton ja lähdin ajelemaan aamuyöllä ajatuksena se,etten takasin enää tule eli tarkotus olis ollu tehdä loppu kaikesta paskasta mitä tää portto on saanu aikaan.sitte kuitenkin tajusin onnex että lapsille se olis ollu kova paikka ja että tää lumppu olis voittanu. Nyt elän kostolle ja akka saa kärsiä ja katua syntymäänsä, saakoot tuta siitä mitä on muille aiheuttanut. Tää näitten juttu on kyllä ohi ja syyn tiedän kyllä miksi tää akka ei voi jättää miestään... Kyllä sekin vielä selviää... Alunalkaen kumpikaan osapuoli ei ole ollut valmiita jättämään perheitään. Kosto kuitenkin elää ja minä en lepää ennenkuin tää portto kärsii siinä missä minäkin.

• KostaminenTurhaa

Eikö paras kosto ole olla kostamatta. Anna elämän hoitaa se "kostaminen". Edestään se löytää sen, minkä taakseen jättää, näin ajattelen.

• MiesVm1977

Joo,samoilla linjoilla.On vanha sanonta että ken lähtee kostamaan,varautukoot kaivamaan kaksi kuoppaa.Kuulostat..tai no,tekstisi näyttää todella pelottavalta. : ( ja olenkin pahoillani puolestasi.Tsemppiä siltikin ja kaikesta huolimatta enkä aio nyt lähteä Sulle viisastelemaan tyhmiä neuvoja,sanonpa vaan hiljakseen,koettua on koettua on.Siitä on kauan.En lähtenyt kostamaan...ja omalla kohdallani uskon että parempi kuitenkin niin..loppujen lopuksi.Tuska helpottaa...ajan kanssa.

• toinenvaanodottaa

Hesarin netissä oli juttu jonka otsikko oli. "Ystävän puute on tabumpi asia kuin seksittömyys". Se kait on selvä, että yksin olevalla ei ole mitään muutakaan asiaa!
      Mut se itselle on yksinolevana käynyt pari tosi paskaa asiaa!
      Juttelin yhden pienenlapsen äidin kanssa asiaa ja sit se meni aika kovaksi, ja hän kaiketi romahti asiasta. Mutta minkä vitun takia se asia sit kaadettiin minun päälleni, vaikka hänkin oli asiassa mukana.... ja todella aktiivinen.
      Toinen samalainen juttu oli toisen naisen kanssa. Juteltiin asiaa, ja sit yksi aika spessu asia kiinnostikin häntä todella paljon. Sitten istuttiin livessä naamatusten ja hän otti asian esiin.... sillon minä laitoin sen asian poikki.... toki kavereita oltiin vielä tovi..... Onko ystävyys sit sellaista, että toinen saa ottaa yhteyttä, ja toinen vaan odottaa.

• hoitoohoitajalta

Mies ja nainen voivat olla hyviä ystäviä ja vaikkapa halata toisiaan siinä missä samaa sukupuolta olevat. Pointti oli että tässä minun mielestä on tehty asioita jotka ei kuulu enää ystävyyteen. Halusin teiltä mielipiteen siitä olenko väärässä tai tiukkapipo kenties. Samaa asiaa kun mulle toitotettiin koko ajan ystäviä ollaan ja mitään pahaa ei ole tehty. Kyllä tää niin pahalta tuntuu, ettei sitä voi käsittää kun samassa tilanteessa ollut. Me ihmiset ollaan erilaisia kuten meidän ystävät, toiset ovat aktiivisempia pitämään yhteyttä kun toiset. Ei kai kenenkään tarvi passiivisena jäädä odottelemaan yhteydenottoa, ainhan voi itsekkin ottaa kapulan käteen ja kysellä kuulumisia tai piipahtaa vaikka kahvilla yhdessä. Tarkoitan siis ystäviä! Mitä näihin kahteen tulee, en hyväksy minkäänlaista kanssakäymistä, en edes sitä että puhuisivat toisilleen. Voi tulla nimittäin kalliiksi ja lapset alkaa hyljeksimään isäänsä.

• Hohhoijaaaaa

Yksiavioisessa suhteessa kuulostaa että on moraalisia rajoja ylitetty :( En silti käsitä miksi pitää kostaa ja nimenomaan puolisosi ystävälle. Eikö ennen kaikkea miehesi ole sinulle vastuussa tekemisistään? Toisekseen kostaminen on minusta aika epäkypsää, ei siitä seuraa mitää hyvää kenellekkään. Yleensä kostaja vajoaa alemmas kuin pettämisessä mukana olleet osapuolet siinä mielessä että haluaa pahaa toiselle vailla logiikkaa. Ihminen kun ei ole puhtaasti yksiavioinen eläin niin ihastumisia ja syrjähyppyjä sattuu, tunteet voi olla voimakkaita. Ihastuksia pitkissä suhteissa minun käsityksen mukaan tulee ja menee, jotkut säätää välillä siinä sivussa ja harvoin puoliso saa koskaan tietää. Maailma ei siihen kaadu.

• hoitoohoitajalta

Et kai oo tosissas, että nämä tämän jälkeen voisivat olla minkäänlaisia ystäviä, juu ei. Pilasivat ihan itse sen mahdollisuuden. Mitä mieheeni tulee, voin kertoa ettei takuulla ole helpolla päässyt ja on taatusti tietoinen siitä mitä on tullut tehtyä. Tänään myönsi sellasen asian että kyllä tämä menee petoksen piikkiin, on herrakin tainnut ymmärtää missä se raja mahtaa mennä. Tämä nainen ei siis ole mieheni ystävä!

• edellinenonoikeassa
        hoitoohoitajalta kirjoitti:

Et kai oo tosissas, että nämä tämän jälkeen voisivat olla minkäänlaisia ystäviä, juu ei. Pilasivat ihan itse sen mahdollisuuden. Mitä mieheeni tulee, voin kertoa ettei takuulla ole helpolla päässyt ja on taatusti tietoinen siitä mitä on tullut tehtyä. Tänään myönsi sellasen asian että kyllä tämä menee petoksen piikkiin, on herrakin tainnut ymmärtää missä se raja mahtaa mennä. Tämä nainen ei siis ole mieheni ystävä!

Edellinen kirjoittaa asiaa. Väitätkö, ettet itse ole koskaan ihastunut vieraaseen mieheen liittosi aikana? Ihan varmasti jokainen on. Sun miehesi vaan vei ihastumisen asteen pidemmälle. Kannattaisi miettiä ihan yhdessä että miksi.
        Mieskö unohti ystävänsä hetkessä kun sulle paljastui ystävyyden luonne? Mikäs mies se sellainen on? Kukaan ei voi määrätä, kenen kanssa joku toinen on ystävä. Ei edes parisuhteessa. Voithan sä esittää toivomuksia mutta jokainen valitsee silti omat ystävänsä ihan itse.
        Miehesi taitaa olla kuitenkin aika nössö kun antaa sun nyt teidän suhteen pelisäännöt määrätä. Voin kokemuksesta kertoa, ettei tule onnistumaan. Jos jatkatte yhdessä niin yhdessä sovitte säännöistä. Onko sun mies edes uskaltanut kertoa ystävälleen, mikä meteli teillä on kotona menossa?

• duodanoinjaniin

Sopisko tähän sellainen pieni kyssä naisille. Mitä tarkoittaa se, että nainen tulee aivan vieraan miehen luo ja alkaa halimaan tai puhumaan halimisesta tai sitten tillittämään silmiin? Mitä miehen pitää tehdä? Siis kuinka pitkälle ystävyys voi kestää kun siihen tulee sit muuta?

• impukka

No ei helevetti mitä juttuu

• hoitoohoitajalta

No tämä lumppu oli aloitteentekijä, oli kytännyt useamman vuoden miestä, kunnes sitte rohkaisi itsensä ja meni vedet silmissä liki,otti käsistä kiinni ja sano olethan sie varmaan huomannu. Moniko mies voi vastustaa kyynelehtivää porttoo? Siis siksi. Tuntikausia vietetty aikaa kaksin työaikana, paikassa jossa ei ole ollut häiriötekijöitä.. Sitte on ihmetelty oikein yhdessä että onkohan kukaan huomannut tai tajunnut... Siis mitä. Enpä olis niin varma etteikö olis seksiäkin harrastettu vaikkapa käsin. Sitte sulle.. Kuule kyllä tässä ollaan ihan pohjasakkaa kuule sun kommentti ei oikeestaan tunnu missään..

• YksHurutäti

Omakohtaisesta kokemuksesta voin Sinulle suositella ettet mieti liikaa kostoa. :)

Se, että jatkat elämääsi onnellisena on paras kosto. Toki, jos olet valmis anteeksi antamaan etkä koe enää epäilystä olisi ihanne tilanne.
        Tällöin miehesi olisi oltava valmis jättämään nuo "ystävyydet".

Minä en itse siihen kyennyt. Yritin kyllä pitkään. Mutta.. otin takaisin exäni, ehdittiin erotakin virallisesti ja hän aneli takaisin. Ei mennyt kauaa kun alkoi tulla uusia "ystäviä" jälleen. Sitä en kestänyt. Joillakin naisilla erityisesti on tarve hankkia näitä miespuolisia muka ystäviä, joilta hakevat kuitenkin läheisyyttä ja itsetunnon korotusta. Se ei ole mielestäni mitään ystävyyttä!

Itselläni on pari hyvää ystävää miespuolisia vaan ikinä ei tulisi mieleen edes pusua poskelle antaa. He olivat myös exäni kavereita, koska tutustutin heidät heti alkuunsa. Tulen myös erittäin hyvin juttuun ystävien puolisoiden kanssa. :)

Sillä todellinen ystävyys ei ole FYYSISTÄ eikä aiheuta eripuraa ystävän puolisolle. Minä mielelläni kahvittelen ja kyläilen omien ystävieni kanssa. Vietetään porukalla illanistujaisia jne.. kaikilla on kivaa!
        Jos ns.ystävä ei voi tavata puolisoa niin ei ole puhtaasti ystävyyttä se. Ystävä on mielestäni lojaali mutta kuitenkin sellainen, joka ei luo ongelmia toisen parisuhteeseen vaan päinvastoin, auttaa ja tukee ongelmissa jos sellaisia tulee. Ikinä oikea ystävä ei tunge toisen parisuhteeseen! Edes henkisellä tasolla. Ehkä olen vanhoillinen mutta sittempä olen! :) Omasta mielestäni erittäin liberaali tapaus.

Ap, sinun kertomasi tapaus on todellakin jotain muuta ollut kuin "ystävyyttä". Et todellakaan ole vainoharhainen. Säilytä itsetuntosi ja -kunnioituksesi. Kenenkään ei pidä sietää moista käytöstä keneltäkään! Tsemppiä! <3

• Pitkälläkepillä

Omakohtaisesta kokemuksesta voin Sinulle suositella ettet mieti liikaa kostoa. :)
        Se, että jatkat elämääsi onnellisena on paras kosto.

Hyvä ohje YksHurutäti. Erossa itsessään on jo niin paljon värkkäämistä, ettei kannata kostoon tuhlata energiaa. Mitä paremmin pystyy päästämään irti ja keskittymään omaan elämään, sitä parempi. Rankkaa tulee olemaan, mutta kyllä siitä selviää. Toivotan aloittajalle onnea ja voimia.

Olen minäkin sitä mieltä, että jos saa vanhan suhteen hoidetuksi kuntoon, niin se vasta on hienoa. Vaatii sekin ihan sikana, itse en pystynyt, mutta ystävättäret ovat asiaa valottaneet.

• mäolenjulmamutta

Nyt sä kyllä syytätä ihan väärää puuta. Sun mies halusi itse ystävystyä naisen kanssa. Älä nyt vaan väitä, että ihan jokainen mies heltyy kun nainen vähän itkeä tirauttaa. Tiedät ihan hyvin ettei se ole totta.
        Sä vihaat miehesi ystävää. Siinä sä menet metsään. Sun oma kulta puppeli miehesi on halunnut naisen ystäväksi. Vihaa häntä jos jotain pitää vihata.
        Enkä mä ymmärrä, miksi lapsillesikin olet noin ala-arvoisesti hänestä puhunut. Aika lapsellista käytöstä myös sinulta.
        Ai niin, mieskö sulle sanoi, että lumppuhan se on ja väkisin hänet viekoitteli? Ja sä hölmö uskot? Sori kova teksti mutta mistä teitä puolisoita aina vaan riittää jotka ei näe oman puolison tehneen sen kaikista julmimman teon vaan syytävät vastuun vieraan ihmisen niskaan. Itsesuojelua?

• hoitoohoitajalta

Ok , täytyypä laittaa tälle naiselle kiitoskortti suklaarasian ja kukkien kera vaikka sinne pääkallopaikalle. Kiitokset myös siitä hyvästä hoidosta mitä on miehelleni antanut. Miten voit väittää että mies oli aloitteellinen ellet ole tämä kyseinen nainen, käsittääkseni tämä nainen ei ole kieltänyt asiaa mieheltään, jonka kanssa olemme yhdessä puineet tätä juttua. Minuu ei sun julmuutes hetkauta puoleen eikä toiseen, anteex vaan näin on. Sen vielä sanon että ystäviä saa toki olla, mutta rajat on tiedettävä. Enää he eivät voi tämän jälkeen olla missään tekemisissä, edes puheväleissä. Sananenkin ja paperit lähtee, se on saletti. Mulla on täysi oikeus vihata tätä naista lupaa en tartte keneltäkään.

• mäolenjulmamutta
        hoitoohoitajalta kirjoitti:

Ok , täytyypä laittaa tälle naiselle kiitoskortti suklaarasian ja kukkien kera vaikka sinne pääkallopaikalle. Kiitokset myös siitä hyvästä hoidosta mitä on miehelleni antanut. Miten voit väittää että mies oli aloitteellinen ellet ole tämä kyseinen nainen, käsittääkseni tämä nainen ei ole kieltänyt asiaa mieheltään, jonka kanssa olemme yhdessä puineet tätä juttua. Minuu ei sun julmuutes hetkauta puoleen eikä toiseen, anteex vaan näin on. Sen vielä sanon että ystäviä saa toki olla, mutta rajat on tiedettävä. Enää he eivät voi tämän jälkeen olla missään tekemisissä, edes puheväleissä. Sananenkin ja paperit lähtee, se on saletti. Mulla on täysi oikeus vihata tätä naista lupaa en tartte keneltäkään.

Sun miehesi sanavarastoon ei ilmeisesti kuulu sanat että " ei kiitos, olen varattu enkä halua pilata parisuhdettani"? Ihan takuulla häntä ei väkisin ole ystäväksi houkuteltu. Vai onko se jotenkin holhouksen alainen, ei itse tiedä mikä on sopivaa ja mikä ei?
        Lähes jokaisella työpaikalla on niitä työpaikan sonneja, jotka vikittelee vieraita naisia. Sun miehesi voi hyvinkin olla sellainen mutta ethän sä sitä usko. Sitten kun sattuu kotona käry käymään niin se paha työkaveri väkisin vei. Ja puoliso uskoo. Aika vaikeaa voi olla heillä työskentely samassa työpaikassa jos eivät edes puhua voi keskenään. Ei tule onnistumaan. Et onneksi pääse sinne kärpäsenä kattoon vahtimaan miestäsi.

• hoitoohoitajalta
        YksHurutäti kirjoitti:

Se, että jatkat elämääsi onnellisena on paras kosto. Toki, jos olet valmis anteeksi antamaan etkä koe enää epäilystä olisi ihanne tilanne.
        Tällöin miehesi olisi oltava valmis jättämään nuo "ystävyydet".

Minä en itse siihen kyennyt. Yritin kyllä pitkään. Mutta.. otin takaisin exäni, ehdittiin erotakin virallisesti ja hän aneli takaisin. Ei mennyt kauaa kun alkoi tulla uusia "ystäviä" jälleen. Sitä en kestänyt. Joillakin naisilla erityisesti on tarve hankkia näitä miespuolisia muka ystäviä, joilta hakevat kuitenkin läheisyyttä ja itsetunnon korotusta. Se ei ole mielestäni mitään ystävyyttä!

Itselläni on pari hyvää ystävää miespuolisia vaan ikinä ei tulisi mieleen edes pusua poskelle antaa. He olivat myös exäni kavereita, koska tutustutin heidät heti alkuunsa. Tulen myös erittäin hyvin juttuun ystävien puolisoiden kanssa. :)

Sillä todellinen ystävyys ei ole FYYSISTÄ eikä aiheuta eripuraa ystävän puolisolle. Minä mielelläni kahvittelen ja kyläilen omien ystävieni kanssa. Vietetään porukalla illanistujaisia jne.. kaikilla on kivaa!
        Jos ns.ystävä ei voi tavata puolisoa niin ei ole puhtaasti ystävyyttä se. Ystävä on mielestäni lojaali mutta kuitenkin sellainen, joka ei luo ongelmia toisen parisuhteeseen vaan päinvastoin, auttaa ja tukee ongelmissa jos sellaisia tulee. Ikinä oikea ystävä ei tunge toisen parisuhteeseen! Edes henkisellä tasolla. Ehkä olen vanhoillinen mutta sittempä olen! :) Omasta mielestäni erittäin liberaali tapaus.

Ap, sinun kertomasi tapaus on todellakin jotain muuta ollut kuin "ystävyyttä". Et todellakaan ole vainoharhainen. Säilytä itsetuntosi ja -kunnioituksesi. Kenenkään ei pidä sietää moista käytöstä keneltäkään! Tsemppiä! <3

Tässä se tuli pähkinäkuoressa! Mulle avioliitto on kahden kauppa ja siihen ei kolmea mahdu. Joka tapauksessa tästä liitosta lähtee joko minä tai tämä nainen. Lämmin kiitos sinulle, hyvä mielipide ❤

• hoitoohoitajalta
        mäolenjulmamutta kirjoitti:

Sun miehesi sanavarastoon ei ilmeisesti kuulu sanat että " ei kiitos, olen varattu enkä halua pilata parisuhdettani"? Ihan takuulla häntä ei väkisin ole ystäväksi houkuteltu. Vai onko se jotenkin holhouksen alainen, ei itse tiedä mikä on sopivaa ja mikä ei?
        Lähes jokaisella työpaikalla on niitä työpaikan sonneja, jotka vikittelee vieraita naisia. Sun miehesi voi hyvinkin olla sellainen mutta ethän sä sitä usko. Sitten kun sattuu kotona käry käymään niin se paha työkaveri väkisin vei. Ja puoliso uskoo. Aika vaikeaa voi olla heillä työskentely samassa työpaikassa jos eivät edes puhua voi keskenään. Ei tule onnistumaan. Et onneksi pääse sinne kärpäsenä kattoon vahtimaan miestäsi.

Juu ei ole holhouksen alainen. Varmaan mies väkisin meni rintoja leipomaan, ettei vaan olis leiponu muutakin.. Väkisin tietysti. Sen verran miehellä munaa oli että lopetti jutun kun mulle asia selvisi, nainen taas puhu miehelleen ummet ja lammet eli valehteli suhteen laadusta ja siitä mitä on touhuttu. Oliko naisella munaa lopettaa peli kun asia hänen puolisolleen paljastui, ei ollut vaan sama peli jatkui. Täytyy tunnustaa että tässä lopetus tilanteessa ei kyyneleet enää tepsineet!

• hoitoohoitajalta

Pojan kanssa kerran juteltiin siitä että sanoisipa isänsä edes jonkun negatiivisen asian tästä lumpusta, poika sano mulle että nää tällaset naiset ovat yleensä sellasia että niistä ei puhuta pahaa koska ovat tehneet vain niin hyvää. Totesi myös sen että on aina pitänyt isäänsä esikuvana, mitta ei enää. Voi tietäsipä lumpun lapset kuinka kätevä niiden äiti onkaan käsistään ollut vieraalle miehelle..olisivat varmaan ylpeitä äidistään.

• voijessussentään

Minkä takia sä vedit lapsesi mukaan sun ja miehesi väliseen ongelmaan? Parisuhde on kahden kauppa ja lapsia ei pidä vetää mukaan aikuisten sössimisiin. Heille voi kertoa, että nyt on vaikeaa mutta lumputtelu on asiatonta. Ja vieraan naisen perhe jätä ihan rauhaan, etenkin lapset. Joku roti aikuisella pitää olla miten asioita käsittelee.

• hoitoohoitajalta

No voi kuuleppa jessus, meillä kun on aina voinut kertoa murheensa ja ilonaiheensa niin lapset meille kun me heille. En ala salailemaan mitään ja kyllä lapset einin tyhmiä ole (vaikka äiti onkin..) etteivät tajuaisi mitä on menossa. Ne tenttaa niin kauan että asia selviää. Oletko kenties toinen osapuoli.

• päästäirti

Ystävyys tarkoittaa sitä, että ystävän voi esitellä myöskin puolisolle, eikä ystävää pidetä puolisolta taikka muilta ihmisiltä salassa, vaan ollaan reilusti tekemisissä. Sinä itse päätät millaiset säännöt omassa liitossasi hyväksyt, ei miehesi.
      Muista, että jos ns. ystävä ei olisi juuri tämä nainen, niin miehelläsi olisi joku toinen ns. ystävä, eli ei naisia kannata aina leimata syylliseksi, kyllä se syyllinen on mies.

• einipo

Ystävyyteen EI kuulu suutelu, hyväilyt jne. Korkeintaan kaverillinen suukko poskelle tai sellainen halaus, jollalailla halaa esim. syntymäpäiväsankaria. Muu on sitten jo ihan jotain muuta kuin pelkkää ystävyyttä-ja todellakin ystävän voi esitellä kenelle tahansa, puolisollekin tottakai. Ja ystävä voi olla aivan hyvin vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa - varatunkin. Mutta, heti, jos ja kun suukko poskelle ja ystävän halaus ei riitä, ollaankin jo vaarallisilla vesillä, eikä enää ole kyse pelkästään ystävyydestä. Siihen kohtaan kannattaa laittaa piste.

• hoitoohoitajalta

Einipolle myös kiitos hyvästä kommentista, puhut niin asiaa. Samoilla linjoilla ollaan. Kiitos❤

• hakupäällevain

Minähän tiedän tapauksen hyvin ja antaisin ystävänäsi neuvon, vie hyvä ystäväni ne paperit sieltä laatikosta eteenpäin! Tästä tapauksesta et voi päästä eteenpäin ellet toimi niin. Tiedän kuinka asia vaivaa mieltäsi ja luottamus on menetetty. Ei muuta kun kohti uutta, ehkäpä löydät vierellesi arvoisesi ystävän.

• Saman_kokenut

Hei. Olen reilu 5-kymppinen mies. Ikäviä asioita tuollaiset. Itse olen kokenut saman. Sinun kannattaisi lukea kirjoitus " Uskottomuudesta voi selviytyä", kirjoitettu 9.7 tänne Uskottomuus- osioon. Minusta siinä on kirjoitettu aika hyvin mitä tilanne vaatii molemmilta osapuolilta. Suhteen eteen pitää tehdä todellakin töitä että asiat muuttuvat ja paranevat. Joku siihen "pettämiseen" on johtanut, on se sitten arjen tulo suhteeseen, kyllästyminen, 5kympin villitys tai mikä vaan. Sitä pitää jokaisen miettiä ja yrittää ottaa opiksi. Näissä tilanteissa on aina kaksi osapuolta, kumpikin siihen on mennyt mukaan, kumpikaan ei voi olla täysin syytön tai syyllinen yksinään. Tässäkin tapauksessa tuntuu että sitä toista osapuolta syyllistetään kuin hän olisi yksin vastuussa siitä mitä kävi. Totuus voi olla toisenlainen mutta oleellista on miten asiat saa muuttumaan parempaan. Siinä täytyy tehdä todellakin töitä eikä se ole helppoa kun tapahtunut kummittelee mielessä. Anteeksiannolla on tärkeä ja oleellinen osuus tässä.
      Olen samaa mieltä että luettelemasi asiat eivät kuulu ystävyyteen, siinä on silloin kyse jostain muusta ystävyyden lisäksi.
      Kostaminen ei johda mihinkään, tuskin oma olosikaan siitä helpottuu vaikka siltä saattaa joskus tuntua. Sitä ihmettelen miksi lapset pitäisi vetää tähän mukaan, omat tai vieraat. Syyttömiä he ovat tapahtuneeseen. Miksi sinä kerroit lapsillesi vai miten he saivat tietää asiasta? Ja onko sen naisen miehellä tieto asiasta. Jos on niin yhtä vaikeaa heilläkin varmaan on kuin teillä. Puhun kokemuksesta että tässä tilanteessa kannattaa keskittyä suhteen korjaamiseen, aikaa se vie eikä ole helppoa mutta mahdollista se on.
      Me olemme keskustelleet asiasta vaimoni kanssa, syistä ja seurauksista. Voin sanoa että on kannattanut, suhde toimii kaikin tavoin hyvin nykyään. Ja tuntuu että tapahtunut on aina vaan kauempana takana jossain. Teillä on mahdollisuus samaan, jaksakaa yrittää. Ei pitkää liittoa kannata hukkaan heittää jos tuntuu että vielä on tunteita jäljellä. Mutta jokainen sen kohdallaan ratkaisee miten parhaaksi näkee...jaksamista ja parempaa huomista teille!

• näin

Joo elikkä jos puhutaam miehen ja naisen välisestä ystävyydestä niin selvä raja kulkee siinä että kätteleminen ja korkeintaan joku onnitteluhalaus ovat ainoa fyysiset kontaktit mitkä voidaan suoda. Mutta jos aletaan kävelemään käsikädessä, nukkumaan samassa huoneessa tai käymään yhtäaikaa saunassa, niin kyllä silloin mennään jo selkeästi pettämisen puolelle.

• Vaatetettu

JUST "näin"
        Joo elikkä jos puhutaam miehen ja naisen välisestä ystävyydestä niin selvä raja kulkee siinä että kätteleminen ja korkeintaan joku onnitteluhalaus ovat ainoa fyysiset kontaktit mitkä voidaan suoda. Mutta jos aletaan kävelemään käsikädessä, nukkumaan samassa huoneessa tai käymään yhtäaikaa saunassa, niin kyllä silloin mennään jo selkeästi pettämisen puolelle.

• hoitoohoitajalta

Olen täysin samoilla linjoilla useamman kirjoittajan kanssa ja toki tiedostan sen, että mieheni on aivan yhtä syyllinen kun tämä nainen. En halua puolustella mitenkään miestäni, onhan hänkin leikkiin ryhtynyt. Se että kerroin lapsille, jotka ovat aikuisia, oli vaistomainen teko siinä tilanteessa kun asia selvisi minulle. Kotona meillä ei nii sanotusti tämä pettäminen näkynyt missään, niin siinä meni tavallaan sokkiin. Eihän meille voi tapahtua mitään tällaista, vain muille. Mutta miten me sitte oltais jotenkin erilaisia kun muut? Ei mitenkään. Lapsille en ole lumputellut vaikka täällä on tullut sitä harrastettua. En meinaa sotkea heidän lapsiaan mukaan, sen verran on tässä ehtinyt asioita miettiä. Naisen mies on kyllä ollut tietoinen asiasta mutta eivät välittäneet siitä vaan jatkoivat pelkään. Meininki olisi katsoa vielä tuleeko tästä mitään, vaikeaa on ajoittain koska luottamus on rikottu ja sen parsiminen kestää pitkän tovin. Tosin poika on kyllä sitä mieltä että jos tuntuu siltä ettei voi jatkaa, kannattaisiko erota. Eropaperit on edelleen laatikossa ja mies ei suostu allekirjoittamaan, mutta tokihan eroa voi hakea yksipuolisesti. On ehkä tästä opiksikin otettu ja ihania hetkiä vietetty,mutta kuten kirjoitin ei tää kuitenkaan mitään ruusuilla tanssimista ole... Se asia on toki myönnettävä etten löydä sanaa sille tunteelle miten paljon vihaan sitä naista, voisin kuvitella ettei kukaan samaan tilanteeseen joutunut pahemmin sympatioitakaan tunne näitä tällaisia naisia kohtaan. Tämän 4 kuukauden ajan tätä asiaa vaan pyörittää ja pyörittää mielessä 24/7 ja tiedän ettei se ainakaan mitään auta, mutta ei se niin vain pyyhkiydy mielestä. Eihän se kukkokaan käskien laula.

• hoitoohoitajalta

Korjaisi vielä sen verran että lapsilla tarkoitin heidän lapsiaan. Omillani ei ole lapsia. Sitten koska omat lapset ovat aikuisia niin kyllä heillä oli oikeus tietää mitä heidän esikuvanaan pitämä isä oikein touhuaa. Toivottavasti heistä ei koskaan tule "isänsä poikia".

• 567uikj

Oletpas katkera yhdestä pienestä seikkailusta. Naurettavaa syyttää naista, syytä miestäsi.

• näinonnähtävä

Ehkä aloittajalla on päällä ns. itsesuojeluvaisto. Luonnollinen reaktio tuollaisessa tilanteessa. Ei halua nähdä ja uskoa, että pahin petturi häntä kohtaan onkin se oma mies. Mies taitaa olla niitä tyypillisiä munattomia miehiä, jotka sanoo aina että enhän minä mutta muut. Ja puoliso uskoo.
        Taas nähtiin, että kannattoko toisen sähköposteja mennä ronkkimaan. Ap:kin olisi ihan onnellinen niinkuin ennenkin jos ei olisi sitä tehnyt.

• hoitoohoitajalta

Kuule molemmat syyllisiä, koska olet kuullut että näitä toisia naisia kotona niin ylistettäisiin petettyjen taholta? Sulla on ilmeisesti omakohtaisia kokemuksia asiasta, sinulle se tuntuu olevan ok, että puolisosi käy vieraissa. Meillä se ei todellakaan mene niin. Katsos jokainen taaplaa tavallaan. Toivottavasti puolisosi ymmärtää käyttää vapaamielisyyttäsi hyväksi, koska sinua se ei haittaa

• hoitoohoitajalta

Tehdään nyt kerralla selväksi kaikille että mies voi ihan vapaasti valita tämän ystävyyden, tehkööt miten sydän sanoo.kaikille ei edelleenkään ole mennyt jakoon ettei tässä enää ystäviä ole oltu. Niillä on ollut suhde jossa kumpikin on PETTÄNYT puolisoitaan, mies kun on myöntänyt että raja on ylitetty. Haloo! Haluaisin niin kovin samassa tilanteessa olleilta/olevilta kuulla voiko pettäjät jatkaa "ystävinä". Minusta on tehty tän tarinan noita-akka, menkää kuulkaa googlettamaan pettäminen, siellä selvästi asiantuntia ihminen kirjoittaa että, pettäjien täytyy katkaista välinsä. Täällä on myös miestäni haukuttu munattomaksi, täytyy kertoa kaikille että mulla on erittäin hyvin varustettu mies. Mites teillä? Olisko tälläkin tarinalla arvoisensa päätös jos vetäisin itteni kiikkuun ja valtakunnassa olis taas kaikki hyvin, he saisivat myös toisensa sekä tarina onnellisen lopun . Aamen

• varoituksensanoja

Voihan ne jatkaa ystävinä. Ystävyyden laadun sä jo sitten tiedätkin. Tajuat sä tahallasi väärin tuon että sun miehesi on munaton? Ei ole lainkaan kysymys hänen värkkinsä koosta vaan siitä, miten hän naisia kohtelee. Sua ja sitä vierasta naista.
        Mulla oli suhde varattuun mieheen. Puoliso sai tietää ja mies katkaisi välinsä minuun. Meni hyvän aikaa ja mä unohdin koko ihmisen. Kunnes eräänä iltana tuli viesti että mitä kuuluu ja voitaisko tavata. Minä kyselemään, että miksi sä otit muhun taas yhteyttä? Kun ei voinut unohtaa ja piti antaa pölyn laskeutua eli puolison rauhoittua.

• hoitoohoitajalta

Ymmärsin kyllä mitä munattomuudella tarkoitetaan, ihmisen selkärankaa. Heillähän ei myöskään enää ole sutinaa, niin ainakin mies vannoo ja naisen puoliso myös on minulle niin kertonut. Molemmilla liikaa menetettävää jos erot tulee. Tosin nyt en enää olenkaan niin sinisilmäinen kun aikaisemmin ja merkit tulee näkymään kyllä jos tämä jatkuu edelleen tai tulevaisuudessa. Nämä tällaiset tuudittautuvat turvallisuuden tunteeseen, kunnes tulevat varomattomiksi ja nakki napsahtaa. Samoilla lämpimillä napsahtaa sitte muutakin ja se tulee isännälle kalliiksi ihan rahallisesti. Toivoisin niin ettei kävisi kuten sun tapauksessa, mutta aika näyttää. Edelleenkään en asian ollessa TÄSSÄVAIHEESSA voi hyväksyä minkäänlaista kanssakäymistä. Miehellä liikkuva työ, eivät koko viikkoa ole samassa paikassa ja naisen työpaikalla muitakin työntekijöitä, joten ne työasiat pystyy hoitamaan myös joku muu. Tietysti jos nämä katuvat tekojaan niin aidosti kun ovat meille puolisoille sanoneet. Sun jutussa on kyllä pointti jota olen myös miettinyt paljon..

• hoitoohoitajalta

Taas pakko tarkentaa se että haluaisin niitä kommentteja nimenomaan petettyjen kannalta katsoen

• harmissaan

Hmmm. Tästä samaisesta aiheesta keskustellaan myös meidän seinien sisällä. Minulle on valehdeltu valheiden perään. Epäilen että on muutakin kun ystävyys. En usko mitä minulle puhutaan. Olenko vaan sinisilmäinen enkä näe. Halit on annettu sen verran tiedän. Äärimmäisen pettynyt siihen että minulle valehdeltiin ystävyydestä

• hoitoohoitajalta

Meillä kun asia selvis mulle, kumpikin jakso toitottaa että heillä on "LÄMMIN YSTÄVYYS" suhde ainoastaan, ei siis ollut muuta. Kerran isäntä mokas ja sähköpostia levis silmille usean sivun verran, en siis ole tonkinut toisen sähköpostia niinkuin täällä joku epäili. Täytyy sanoa että koko niiden ystävyyden laatu paljastu kertaheitolla! Ei todellakaan ollut mitään kaunista luettavaa. Siitä sitte pikkuhiljaa mies kerto mitä on touhuttu kun oikein hiillosti. Viikonloppuna myönsi myös että on petetty ja että ei ollut ystävyys suhde. Kyllä mun ajatusmaailmaan ei mahdu se, että olisivat pikku ystäviä enää. Mietippä sinäkin Olisitko valmis siihen että puolisosi ja tämä toinen osapuoli voisivat jatkaa ystävinä. Eikös tunnu pahalta, vaikka teillä puhutaan vaan halimisesta, melkein epäilisin muutakin, pusuja? Ja siinä se mopo karkaa aika nopeasti. En halua provosoida sinuu, koska tiedän miltä sinusta tuntuu, sen voit uskoa. Täällä minut on leimattu hulluksi noita-akaksi, kun en anna heille sitä jatko mahdollisuutta, mutta toki he tekevät omat ratkaisunsa ja minä sitte omani. Jos heille ystävyys on tärkeämpi kun esim. meidän avioliitto, niin siittä vaan. Voimia sulle ❤❤❤

• samojakokemuksia

Meillä tapahtui jotakuinkin samaa kuin teillä. Mies tunnusti, että hänellä on ollut ystävyyssuhde toiseen naiseen. Hänkin väitti että oli läheistä ystävyyttä vaan joka syntyi pikku hiljaa ja nainen oli aloitteentekijänä. Asiasta väännettiin paljon ja viimein hän tunnusti että oli itse ollut vähintään yhtä aloitteellinen kuin nainen. Siihenkin suhteeseen kuului kaikki tuo, halaukset, suukottelut, tapaamiset muulloinkin kuin työaikana. Kerran menivät jopa sänkyyn. Silloin todellisuus iski molemmille, eihän se niin upeaa ollutkaan ja mitä oikein tuli tehtyä. Kaikki tämä selvisi kun olin seurannut mieheni tekemisiä jonkun aikaa ja otin asian puheeksi. Vaikeaa on selvitä asiasta mutta yritän koska meilläkin on yhteistä taivalta paljon takana. Ja arvostan sitä että mies kertoi asiasta jopa rehellisesti viimein. Näin ainakin luulen. Saa nähdä parantaako aika haavat.

• samassajamassaollut

Häh. Siis pitääkö sun viellä hyväksyä että ne jatkaisi ystävänä??

• samassajamassaollut

Jatkoa tälle.
        Elä nyt hyvä tavaton anna niiden nyt jatkaa ystävänä!. Ei edes kavereina. Sinua tässä on loukattu ja suuresti onkin. Sinulla on oikeus tuntea mitä tunnet. Nyt sun miehen pitäis tajuta se kuinka suuresti se sinua on loukannut. Eikä haikailla enää ystävän perään:/. Jos hänelle teidän liitto on kallis ja tunteita sinua kohtaan. Hän antaisi ajan nyt sinulle ja teidän parisuhteelle Muista että tahtoa pitää olla sinulla yhtä paljon.

• hoitoohoitajalta

Tässä on kaikenlaista mielenkiintoista tullut esille, olen jo niiin varma että pesällä oliskin käyty. Yhteinen pikku salaisuus. Onhan sitä ystävyyttä harjoitettu yli vuoden, niin olisiko se mahdoton ajatus? Ei todellakaan sillä hieromisella ja nuolemisella mitä ovat toisilleen antaneet, varmasti on alkanut herkistämään ja kutkuttamaan. Viikolla mies tavallaan puhui itsensä pussiin kun kysyin miksi ajeli alapäätään paljaaksi silloin kun on oltu yhdessä, vastaus oli että vehje näyttää sillätavalla pidemmältä. Ihmettelin sitä. Että kenelle sitä sitte on näytelty koska olenhan minä jo tähän mennessä sen nähnyt monen moista kertaa. Onko mahdoton ajatus siis että ihan vaan 'ystävänä' tietenkin olis annettu puolin ja toisin. Siellä saunalla kooooooorkealla, hmmm. Ei siis ulkopuolisilla ole ollut pääsyä. Sitte mulle on selitetty ettei olla edes joka päivä nähty, paljstuipa sekin asia ettei pitänytkään paikkaansa, vuoden päivät nähty päivittäin kun taas tämän vuoden puolella tämä hoitsu siirtyi toiseen pisteeseen 3 ksi päiväksi ja loppuviikosta heillä oli taas mahdollisuus hoidella toisensa. Olihan siellä sähköpostissa kirjoitus jossa ylistettiin jotakin juttua mitä oli tehty 3 tuntia, se oli ollut niiiiin iiiiihanaa ja oli ollut just sitä mitä tarvittu. Kysyin siitäkin silloin ja vastaus oli jo silloin mielestäni utopistinen ja naurettavavn epäuskottava, mutta annoin silloin asian olla. Olkoonkin niin että valheita on suollettu niin meillä kuin heillä. Eivät muka ole nähneet toisiaan nyt pariin kuukauteen, mutta enää en olenkaan asiasta niin varma. Olenko luulossiras vai mikä....... Luottamusta ei ole. Kertokaa pliiiis, millaisia ajatuksia teille tulee tästä jupakasts. Miestäni en todellakaan ala puolustelemaan.

• myös_siistinyt

Hei. Kyllähän tuo haiskahtaa siltä että jonkun muun takia on ajeltu karvat pois. Ellei ole asiasta sinulle koskaan ennen vihjaissutkaan. Totta kyllä että tuleehan siinä se sentti pari pituutta lisää näkyviin. Itse en ole ajanut koskaan kokonaan pois, vain siistinyt. Mutta tuo ajelu ei tarkoita automaattisesti että olisi pettänyt, ehkä ollut mielessä vaan, kuka tietää. Ymmärrän hyvin että luottamusta ei kaiken tuon jälkeen helpolla enää ole. Toivottavasti saat sen vielä takaisin. Jos tulee naurettavia epäuskottavia selityksiä niin pistää sekin epäilemään lisää. Mikähän se selitys oikein silloin oli...eipä ole ihmissuhteet aina helppoja mutta jotenkin asiat ratkeavat aina. Yritä jaksaa ja päästä eteenpäin, jopa työntää tapahtunut taka-alalle, heippa!

• hoitoohoitajalta

Kiitos kun vastasit

• hoitoohoitajalta

Kaikille ilkkujille täällä, nyt on aika nostaa lippu salkoon ja kakku pöytään. Eivät nämä pysty tosiaankaan erossa olemaan, vaikka miehelle on ehdot saneltu. Nostetaan malja päiville ja istolle.

• 45rt

Koittaisit jo päästä yli tapahtuneesta, ettet katkeroidu. Yksi syrjähyppy se vaan on, jos ei luottamus palaa niin harmin paikka. Ratkaisut pöytään, mutta turha lietsoa vihaa miehesi hoitoa kohtaan ja vouhkata turhan pitkään. Kasvaa kärpäsestä härkänen.

• ksksksks

Ei tässä mitään vihaa lietsota, faktat on pöydässä. Nyt tehdään ratkaisuja tosiaan. Taidan arvata kuka olet... Kaikki täällä ok.

• ksksksks

Piti lisätä, että asia on käyty loppuun minun kohdalta.

• 45rt

Ei kannata julkisella ja anonyymillä nettifoorumilla kauheasti arvailla kuka kukin kirjoittaja on, tulee aikamoiset ihmissuhdesotkut sillä taktiikalla. Olen random opiskelija Helsingistä kuka on mielenkiinnolla seurannut välillä tälläistä pitkää parisuhdedraamaa...

• Ystävänylistys

Olen hyvä ystävä kummityttömme isän kanssa. Perheinä vietämme aikaa yhdessä mökkeillen, laittaen ruokaa ja istuen iltaa. Lapsemme leikkivät keskenään. Saunomme nelisin ja hauskaa on. Nauru raikaa, kaikkien on hyvä olla. Pari kertaa vuodessa minä ja ystäväni käymme kokkareilla joihin hän pyytää minua daamikseen puolisoltani. Tämä toimii myös päinvastoin. Hänen vaimonsa pyytää miestäni apuun johonkin ajankohtaiseen suoraan minulta. Koskaan emme ole suukottaneet, edes poskelle. Halaamme kyllä kaikki toisemme aina kun nähdään. Olen karvaa alle 50 nainen ja tämä mies on n 10 v minua nuorempi. Kehuu minua enemmän kuin oma aviomieheni. Ja taas päinvastoin. En KOSKAAN voisi kuvitellakaan pilaavani tätä hauskanpitoa. Se vaarantaisi kaiken. Siis aivan kaiken. He ovat niin lähellä sydämiämme olevia ystäviä ja haluamme jatkossakin nauttia joukolla vietettävistä yhteisistä hetkistä.
      Kyllä miehen ja naisen välinen ystävyys on mahdollista. Aina kyllä sähköä ajoittain joillakin saattaa olla, mutta oma asenne ratkaisee. Mikä sopii minulle ei sovi sinulle. Ja toisinpäin.

• kameleontti007

tuollanen suhde on tosi haastavaa löytää :(

tollanen kehuminen kuten itse tekee kavereille osa vaan äkkiä luulee liikoja itellänä tarkoitus minun kehuttava joku edes muistaa hänen hyvyydestään kyl puolisoanikin kehun :)

joo onhan mahdollista naisen miehen ja naisen välinen ystävyys siihen monia asia vaikuttaa yleistetään niin x miehiin, mustasukkanen puoliso vaikka olis tommonen samanlainen ystävyys suhde kuin teillä, pieni sähkö ihan ok kuhan osaa pitää kurissa :)

Tuommoen perheiden ystävyys lottovoitto ;)

• eihuolta

Ystävyyttäkin voi olla monenlaista, toiset voi antaa ystävän halin tai pusun poskelle toiset jopa suutelee..oli mullakin naispuolinen ystävä ja halit annettiin ja välillä kevyt poskipusu kun nähtiin eikä vaimoa haittannut yhtään. Pettämään en lähtisi.

• yksinolen

ihmetten kyllä teitä pariskuntia että teillä on noin avoimet noi vietimet, että kännykäy ja sähköpostit on auki toisille. Nykyää ei enää ole edes omien tietokoneittenkaan yksityisyys rahasta kiinni, ettei ole oma koneet kummallakin... ja sähköpostitilitkin on omat.

Itse juttelin aikanaan yhden tytön kanssa ja sit keskustelu meni tietyissä aiheissa aika privalle puolelle. vaikka hän oli naimisissa, niin hän olisi ollut valmis tekemään asioita minulle.... se ei ollut syy miksi sit loppui kaveruus... en vaan tiedä...

Ja toisaalta.... ei

mutta jos pidetään kotona asiat kunnossa, niin tuskin tarvis tällästä ketjua....

• arhibba

Ei pitäisi tehdä, sanoakaan mitään sellaista, josta oma puoliso loukkaantuisi pahasti, jos näkisi tai kuulisi. Normi-ihminen ei pidä tuollaista hyväksyttävänä. Rajoista on hyvä keskustella ja sopia etukäteen. Vapaammissakin suhteissa pitää mennä yhteisillä ehdoilla.

• Anonyymi

No eihän se kuulu ystävyyteen.
      Suutelu, ,Seksi, Halailu, Frilttailu.
      Sellaisen sanon olen kuullut että se on niin kiva tyyppi ettei edes kikkeli värähdä.
      Mut jos se värähtelee siinä on jotain muutakin juttua...
      "Kylla nain on" sano muuan Jooseppi

• Anonyymi

Jos jompi kumpi osapuoli on varattu, niin heidän ystävyys toimii vain platonisena. Ystävyyteen ei kuulu mitään hipelöintiä.

• Anonyymi

Poskisuukko ja jalkojen hieronta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poskisuukko ja jalkojen hieronta?

🤣🤣🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3402
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3344
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1984
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1386
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1139
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe