Olisiko suosituksia 20-vuotiaalle?
Silmänympärysvoide nuorelle
3
163
Vastaukset
- BLOODisLIFE
Ainakaan et tarvi mitään missä lukee ryppyjä silottava. Jotain kosteuttavaa, virkistävää, raikastavaa, rauhoittavaa
- silmäkki
Turha tuote! Venyttää vain: TEKEE RYPPYJÄ EIKÄ POISTA. Itse olen 60-vuotias. En ole koskaan käyttänyt silmänympärysvoidetta. Ei ole vielä yhtään ryppyä silmien ympärillä. Ihon hoitoon käytän manteliöljyä apteekista = 7 € /pullo pullo. En tupakoi. En käytä alkoholia. Nukun 8 t yösssä. Käytän aurinkolaseja ja hattua kesällä. En syö valmisruokia. Syön paljon leipää ja hiilihydraatteja, jotka estävt vanhentumista ainakin meillä hiirulaisilla. Sekä kalaa ja marjoja. Painoni on olut 17-vuotiaasta asti 53 kg. urheilen paljon eri lajeja. Liikun ulkona.
En naura paljon, luulen että se on suurin syy rypyttömyyteen.. .
Jos nauraa, niin silloin silmänympärysrypyt ovat ihania naururyppyjä... ja niistä voi iloita lisää. - skorpioni42
Lumenen Arktic aqua-sarjan silmänympärysvoide sopii nimenomaan nuorelle iholle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306