Moikka!
Olen 25-v yliopistolta valmistunut nainen ja edessä 1.9 alkaen muutto töiden takia Helsinkiin. Kaipailisin asuntoa Helsingin keskustan alueelta ja mielelläni sen jakaisin mukavien kämppisten kesken :)!
Olen luonteeltani meneväinen ja rento, joten elämän äänet eivät itseäni kauhistuta. Toivoisin sosiaalisia ihmisiä, joiden kanssa voisi joskus vaikka yhdessä kokkailla. Olen asustellut Italiassa kolmen espanjalaisen tytön kanssa samassa huoneessa, joten uskon olevan erinomaista kämppis-materiaalia :)!
Toivoisin sinun olevan n. 20-30 v nainen tai mies. Osaat pitää itsestäsi huolta ja kotimme ei täyty roskapusseista (muuten kuin viikonloppuisin max. ;). Kuulisin mielelläni sinusta lisää!
Voit ottaa minuun yhtettä helsinkiin@luukku.com
20-30v kämppis Helsingin keskustasta :)?
helsinkiin
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397