Shadow 1100 Flektivika

Shasowiati

Vm 2000 Shadowsta lakkasi syylärin flekti toimimasta. En ole vielä ehtinyt asiaa tutkia, mutta ajattelin tiedustella mahdollisia ennakkotietoja.
Mahtaako ohjaus olla suoraan vesitilassa olevalta lämpöanturilta/kytkimeltä, vai meneekö lämpötilatieto mahdolliselle moottoriohjausboksille, joka sitten ohjaa flektin toimintaa?
Olisko jollain mahdollisia vinkkejä yleisimmistä vioista flektin suhteen?

3

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shadowisti

No juu. Vastaanpa itse itselleni ja samalla muille. Löysin googlaamalla Shadown kytkentäkaavion. Flektiä ohjaa maadottava lämpökytkin ja sille on oma 10A sulake. Lienee peace of cace löytää ainakin akuuttivika. Jos sulake palaa aika-ajoin, on se sitten oma juttunsa määrittää mikä sen polttaa, mutta katsotaan kunhan ehtii.

• Shadowisti

Vika paikannettu. Flektin anturi(lämpökytkin) rikki. Olisko kellään vinkkejä mistä tuon sais vähän edullisemmin, kuin 96€. Periaatteestakaan en maksa tuollasita hintaa palikasta yleensä myydään pariin kymmeneen euroon.(Bilteman yleismallit 10€) Vielä en tiedä oikeaa lämpötila-aluetta, eikä kierrettä. Jos jollain on tiedossa nuo voisi olla, että tuohon löytyisi joku tarvikeosa. Vinkkejä kaivataan myös siitä mistä tollaista voisi jäljittää järkevään hintaan.

• Superukko

Magnasta meni sama osa. Otin lämpokytkimen irti ja lämmitin sitä pikkutoholla varovasti. Lämpökytkimestä kuului pieni napsahdus ja kytkin lähti toimimaan normaalisti. Nyt jo viides vuosi ja toimii edelleen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe