Ouluun tulevat

kskslsksi

Miten teillä asuntoasiat? Psoaksen kautta tuskin toivoakaan saada yksiötä? Soluun nakkaavat?

5

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anskiiiiiii

Ite oon opiskellu jo vuoden oulun kauppikses ja uskaltaisin väittää että psoasin yksiön saa heti vaa tosi hyvällä tuurilla :) kannattaa ottaa suosiolla alkuun solu ja alkaa heti jonottamaan yksiöö mikäli psoasin kämppään haluu! Yksityisiltä saa helpommin niitä yksiöitä :D ja semmonen firma kun osna (nuorisoasuntosäätiö tms) kannattaa tsekata myös!

• opiskelijaasuntovaunu

Ite aattelin ottaa halvimman mahdollisen asuntovaunun (käytetyn tottakai). Parkkeeraan sen yliopiston pihalle, sähköt jatkojohdolla koulusta, peseytyminen koulun vessoissa. Halpaa ja lyhyt matka luennoille. Ainoa vaiva on parkkikiekon rullaaminen. Mites muut?

• Toimikaahan

Ei se parkkikiekkokaan oo ongelma. Vedä siihen luukkaan kappelin pihalle saat olla rauhassa ;).

Oikeasti suosittelen kaikkea muuta kuin värillisiä kolhooseja ja soluja. Niissä on rankkaa kun kaveriksi voi tulla kuka vaan. Heti haku asunnosta sisään. nopeet syö hitaat.

• Soita

Soita psoasille suoraan ja kysy onko vapaita yksiöitä/soluja. Jos on, niin pyydä sitä itsellesi. Paras ja nopein keino saada mikä tahansa asunto.

• Bastians

Soitin psoasille keskiviikkona, sain solukämpän jo seuraavana päivänä suht läheltä linnanmaata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7276
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      48
      3082
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2246
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16