Istun leveällä sohvalla huoneen hämärimmässä nurkkauksessa. Täältä olen katsellut kyrpä kovana Annan maidonvalkeana loistavaa persettä ja runkannut itseäni hitain vedoin. Tuo kiimainen punapää naiseni on voihkinut nelinkontin ja nuollut kiimaisena edessään polvillaan olevan pienen hoikan blondin vittua ja persettä. Aina välillä Anna on upottanut neljä sormea naisen litisevään vittuun ja nuolaissut himokkaana tämän kiimaista anusta. "Ihanaa. Nuole lisää sitä", kuulen naisen kähisevän. Näen kuinka Anna naurahtaa ja heilauttaa pitkiä punaisia hiuksiaan pois kasvoiltaan. Hän ujuttaa hitaasti kaikki sormensa naisen vittuun. Näen kuinka nainen kiemurtelee kivun ja kiiman sekoittuessa hänen päässään.
Anna ei kuitenkaan pääse nuolemaan blondin anusta, sillä häntä tartutaan hiuksista. Hänen leukaansa kohotetaan ja hänen on aukaistava suunsa ammolleen. "Sano turvasana, sano", mietin mustasukkaisuuden vallassa. Anna on kuitenkin hiljaa. Sitten näen kuinka paksu kyrpä liukuu hänen heikosti vastustelevaan suuhunsa. Anna sulkee silmänsä ja imee posket lommollaan kyrpää. "Hiero pallejani", käheä ääni komentaa häntä. Näen kuinka Annan vasen käsi siirtyy tottelevaisesti puristelemaan miehen palleja. "Hyi hitto", mietin katkerana kun katson tuon keski-ikäisen miehen löysää vartaloa ja orastavaa kaljua. Hän on niin brutaalin oloinen ja varmaan reilut 15 vuotta vanhempi kuin minä ja Anna. Vaimoni ei kuitenkaan tunnu välittävän asiasta. Leuat ammollaan hän imeskelee miehen kieltämättä paksuhkoa kyrpää.
Runkkailen posket punottaen kaluani, otan viinahörpyn ja silmäilen, mitä Annan herkullisen perseen kimpussa on alkanut tapahtua. Tummahiuksinen hymyilevä nuori mies saanut Annalta luvan sormeilla tämän mehukasta vittua. Sormillaan hellästi ja päättäväisesti runkannut nuorehko mies nuolee hetken aikaa vittua entistä märemmäksi, kunnes työntää päättäväisesti normaalikokoisen, hieman alaspäin käyristyvän kyrpänsä juurta myöten Annan vittuun. "Voi helvetti. Nyt se sitten alkoi", ajattelen. Tämä on ensimmäinen kerta, kun näen Annan naivan vierasta. Näen kuinka Anna vavahtaa kiimasta. Hänellä on hemmetin herkkä g-piste, tiedän. Samaan aikaan valtavaksi paisunut kyrpä luiskahtaa ulos Annan suusta. Kyrpä painetaan kuitenkin nopeasti takaisin hänen huultensa väliin. Hetkeä myöhemmin näen kuinka Anna alkaa tuttuun tyyliin kakoa. Hän on aina ollut ahkera imemään, mutta nielemään häntä ei saa yleensä kuin kännissä. Annan suupielistä purskahtelee paksua spermaa alas hänen leualleen, rinnoilleen, vatsalleen. Siitä sperma valuu perse pystyssä yhä olevan blondinkin päälle. "Nuole nyt. Sitähän halusit", kuulen miehen kähisevän ja painavan Annan pään blondin lihaksikasta ja tiukkaa persettä vasten. "Paskiainen. Oliko vaimoni tosiaan ensimmäinen, joka huoli kyrpäsi", mietin synkkänä katsoessani kuinka spermaa pulppuaa ja pulppuaa yhä Annan suusta. Näen kuinka Anna nuolee tottelevaisena tahmeaa spermaa blondin anuksen ympäriltä. Katson Annaa hämilläni, kuin aivan vierasta ihmistä. Anna vilkaisee posket punehtuneena ympärilleen, kuin äkillisen häpeän vallassa. Sitten hän uppoutuu taas nuolemaan naista. Näen kuinka hänen pitkä kielensä lipoo kiivaasti blondin herkkiä pisteita. Nainen mouruaa ja kiemurtelee onnellisena. "Hyvä meno", sanoo spermat Annan suuhun roiskinut mies, kohottautuu ja lähtee vaeltamaan jonnekin toisaalle hämärään huoneistoon.
Katson Annan maidonvalkoista herkkupersettä epätoivon vallassa. Minä olin se, joka tätä tapahtumaa ehdotti, mutta olisinpa mokoma ääliö tiennyt miltä tällainen voi tuntua. Annan panokahvoista puristetaan lujaa. Juuri oikeasoppisesti. Noin minäkin olen tehnyt varmaan tuhansia kertoja. Kaiken aikaa nuori voimakas kyrpä kyntää syvällä Annan tiukassa kiimavitussa. Suljen silmäni ja muistan kirotun hyvin, kuinka tuo rietas vittu osaa tiukentaa otettaan panon aikana. Paisuttaen sisällään olevan kalun äärimmilleen, enemmänkin. Tiedän, että Anna pitää saamastaan kyydistä. Huomaan kuinka miehen syljellä kostutetut sormet painelevat silloin tällöin Annan tiukkaa persereikää. Mietin jo, aikooko mies survaista kalunsa Annan vastustelevaan anukseen, kun huomaan, että hän jäykistyy ja heittää parahtaen mällinsä syvälle Annan vittuun. Anna nostaa päänsä blondin haaruksista ja mourahtaa tutun kiimahuutonsa. Tiedän kuinka hän nauttii siitä kuinka kalu hänen sisällään paisuu räjähtämisen hetkellä äärimmilleen. Anna vilkaisee taakseen hymyssä suin, ja rynkyttää kiivaasti lanteillaan ottaakseen vastaan viimeisetkin miehen kivikovasta kyrvästä valuvat pisarat.
Mies kiskaisee yhä kovan kyrpänsä ulos Annan vitusta, mutisee hieman nolona kiitoksen,ja lähtee jatkamaan seikkailumatkaansa toisaalle huoneeseen. Näen kuinka Annan puoliposliiniksi ajeltu vittu kiiltelee kiimanesteistä, kuinka hänen vitustaan pulppuaa hitaasti ulos kuumaa spermaa. Aion jo kohottautua sohvalta, kun näen kuinka uusi utelias mies ilmestyy ihastelemaan Annan taivaallista persettä, joka sojottaa kaiken aikaa kutsuvana kohti taivasta. Näen kuinka mies upottaa kasvonsa Annan vittuun ja alkaa nuolla ja latkia tämän vitusta valuvaa kuumaa spermaa. "Hyi saasta. Varsinainen pervertikko", ajattelen iljetyksen vallassa. Kuuma sperma pulppuaa keski-ikäisen miehen huulille, mutta myös parralle.
Kyrpäni on kuitenkin kivikova, ja minusta tuntuu, että mällini ovat lentää, kun huomaan, että eteeni pysähtyy isoperseinen ruskeaverikkö, joka silmäilee kiimaisena kyrpääni. Lupaani kysymättä nainen polvistuu eteeni ja alkaa imemään hirvittävällä kiihkolla kyrpääni. Tunnen kuinka mällini ruiskuavat hänen suuhunsa, mutta se ei pehmitä minua. Tuijotan kuinka Annan vittua nuollut tyyppi menee makaamaan Annan alapuolelle ja kiskaisee tämän makaamaan päälleen. Näen kuinka kyrpä uppoaa märkään vittuun kuin magneetin vetämänä. Anna vilkaisee hiukan pettyneenä blondia, joka kiskaistaan hänen edestään. "Lesboilemaanhan sinun piti tänne tulla", mutisen hammasta purren itsekseni. Tämä ei mene niin kuin ajattelin. Anna aikoo sanoa jotain, mutta saa taas kerran suunsa täyteen himokasta kyrpää eteensä pysähtyneeltä rotevalta, mutta aika pienikaluiselta nuorukaiselta. Näen Annan sulkevan silmänsä, heilauttavan hiuksensa pois kasvoiltaan ja antavan mennä.
"Mitä sinä katsot", nainen kysyy ja runkkaa kyrpääni. "Naistani. Hänen piti tulla tänne vain lesboilemaan, mutta tuolla hän antaa joka jätkälle", kähisen ja kumoan hämmentyneenä kossupaukkuni loppuun. Nainen nauraa leppoisasti. "Nussihan nyt minua", hän kuiskaa minulle ja menee kutsuvasti nelin kontin. Upotan kyrpäni hitaasti tummaverikön sisälle. Sitten alan jyystää edestakaisin tiukassa vitussa. Katson kuitenkin kaiken aikaa kuinka tuo vieras kyrpä kyntää Annan vitussa. Sormet painelevat hänen anustansa. Samassa huomaan kuinka paikalle saapuu eräs paikan elähtäneimmistä miehistä. Harmaantunut, kaljuuntunut ja löysäruhoinen mies, ainakin 60-vuotias. Hän tuijottaa kuitenkin kyrpä kovana Annan persettä. Näen kuinka hän levittää sylkeä kyrvälleen. "Ei helvetti. Eikö tuolla papparaisella ole mitään tolkkua ja häpyä", ajattelen raivoissani. Sitten näen kuinka hän levittää Annan vitusta pursuillutta spermaa tämän anukselle ja asettuu päättäväisesti Annan yläpuolelle. Survaisen kyrpäni tummaverikön pohjalle ja katson jähmettyneenä kuinka mies alkaa sovittamaan pitkää ja paksua kyrpäänsä Annan anusaukolle. Näen kuinka Anna jähmettyy. Normaalisti Anna aina vastustelee, antaa ehkä kerran kuukaudessa minulle. Mutta nyt näen hänen vilkaisevan silmät kuumeisena taakseen. Näen hänen kasvoillaan järkytystä, mutta vain ohimenevää sellaista. Mies kysyy kohteliaasti hymyillen Annalta lupaa. Anna ei vastaa mitään. Hän kääntää päänsä taas eteenpäin. Sitten näen kauhukseni hänen kätensä puristavan miestä kyrvän juuresta. "Jumalauta kuinka paksu se onkaan juuresta", tajuan kun näen, että Annan sormet eivät ulotu kunnolla sen ympäri. Siltikin näen kuinka hän auttaa miestä sullomaan kyrvän hitaasti sisään tiukkaan anukseensa. Sisäänuppoaminen näyttää tapahtuvan naurettavan helposti. Ehkä se johtuu siitä, että miehen kalu ei ole kärjestään läheskään yhtä paksu kuin juuresta.
"Jumalauta", henkäisen, kun näen kuinka kaksi saastaista kyrpää alkaa kyntää yhtä aikaa Annaa vittuun ja perseeseen. Vilkaisen hänen kiimaisia kasvojaan ja muistan, että hänellä on kaiken aikaa ollut vielä kolmas kyrpä suussaan. "Haluatko sinäkin persettä?" joku kysyy vierelläni. Vedän kyrpäni ulos vitusta ja tuijotan Annan kiimaista persettä, kuinka se vatkaa kahta kyrpää sisällään. Joku tyyppi liukuu tummaverikön alle ja upottaa kyrpänsä tämän vittuun. "Perseeseen", nainen kuiskaa ja ohjaa kyrpääni anukseensa. Naisen anus on märkä - sen sisältä valuu hiljakseen ulos spermaa. En ole siis illan ensimmäinen vieras, ajattelen painaen kyrpäni syvälle anukseen. Tunnen kuinka ohuen seinämän toisella puolella työtään tekee jonkun toisen paksu kyrpä. Tummaverikkö läähättää kiimaisena ja vaatii minua nussimaan itseään yhä lujempaa, yhä syvemmälle. Puren hammasta, sillä paine naisen perseessä on valtaisa kahden paksun kyrvän kyntäessä edestakaisin vieri vieressä.
Mällini on herkässä, eikä tilannetta helpota yhtään se, että näen kuinka kuvottava papparainen kiskaisee spermaa ruiskuavan kyrpänsä ulos Annan anuksesta. Anna kiemurtelee kuin järkensä menettäneenä. Hänen kasvoillaan ja hiuksillaan valuu valtoimenaan spermaa. Annan suuta nainut tyyppi on jossain vaiheessa ruikkinut valtavan lastin spermaa Annan kasvoille ja hiuksille. Nyt hän on jo poissa, etsimässä seuraavaa uhria, ajattelen. Papparaisen paksu punainen kyrpä suihkuttaa spermaa pitkin Annan selkää ja persettä. Hän virnuilee kuin lottovoiton saaneena, puristaa lujasti kyrpäänsä juuresta ja tunkee sen toviksi takaisin Annan anukseen. Papparainen tökkii vielä muutaman minuutin, mutta sitten hän lopulta kiskaisee pehmeäksi valahtaneen kalunsa ulos Annan syövereistä. Sitten kuin omaa tekoaan äkillisesti häpeillen papparainen häipyy pois huoneesta.
"Onko tuo punapää naisesi?" tummaverikön vittua kyntävä tyyppi kähisee yllättäen minulle. Nyökkään hajamielisenä. Tajuan purkautuneeni tummaverikön anukseen, mutta kyrpäni on yhä kivikova. Mies liukuu ulos tummaverikön vitusta. Näen kuinka hänen kyrpänsä on spermainen. Hänkin on siis jossain vaiheessa lauennut. Mies kohottautuu ja kävelee päättäväisesti Annan luo. Näen kuinka hän sanoo jotain Annalle, ja Annan vittuun pesiytyneelle miehelle. Toinen mies naurahtaa ja kiskaisee pitkän kyrpänsä ulos Annan vitusta. Puristan tummaverikön panokahvoja ja survon häntä kiivaalla tahdilla syvälle spermaiseen anukseen. Näen kuinka äsken Annan luo tullut mies kipuaa Annan taakse ja upottaa kyrpänsä takaa päin tämän spermaa lainehtivaan vittuun. Sitten hieraisen silmiäni, kun näen kuinka Annan alla makaava mies alkaa sovittamaan kyrpäänsä takaisin Annan vittuun. Tovia myöhemmin tajuan, että he molemmat nussivat Annaa yhtä aikaa vittuun. Anna kiljuu kiimasta ja vatkaa herkkupersettään. "Nyt sinä piru sitten lopultakin saat sitä", ajattelen vihaisena. Vuosien mittaan olen kokeillut Annan kanssa kaikenlaista. Myös tuota kaksoispanoa vittuun, mutta tosin dildon kanssa. Muistan tuskaisena kuinka järjetön tunne oli, kun puskin kyrpääni Annan vitussa ja samaan aikaan Anna survoi paksua dildoa edestakaisin. Olimme molemmat aina hienoisella vereslihalla. "Saatana", rykäisen.
Rojahdan kyrpä pehmenneenä istumaan sohvalle ja katson kuinka tummaverikkö lähtee kävelemään herkullinen perse liukkaasti keinuen Annan luo. "Ei hitto", mietin ääneen, kun näen, että hän menee makaamaan Annan edessä olevalle tuolille. Siirryn istumaan sohvan toiseen päähän nähdäkseni, kuinka Anna nuolee ahnaasti tummaverikön spermaa pulppuavaa vittua ja anusta. Näen kuinka hänen kielensä lipoo erityisen innokkaasti tummaverikön anusta, jota minä itse kynsin juuri hetkeä aiemmin. "Houkka. Tiedätkö edes lipittäväsi miehesi spermaa", murahdan hiljaa
Pudistan posket punaisina päätäni ja käyn hakemassa toisesta huoneesta itselleni uuden paukun. Pysähdyn siemailemaan sitä kiihkeästi anustaan jakavan vaaleaverikön lähettyville. Nainen ottaa valtavan kokoisen kyrvän juurta myöten anukseensa ja uikuttaa kiimaisena. Hän haroo kädellään kyrpääni ja kiskoo minua luokseen. En vastustele paljoa, kun hän imaisee puolikovan kyrpäni kuumien huultensa väliin. Annan hänen imeä ahneesti terskaani ja runkata kyrpääni pitkin vedoin. Nainen pyytää takanaan olevaa miestä menemään selälleen. Mies tottelee ja nainen laskeutuu makaamaan tämän päälle. Kaiken aikaa iso kyrpä kyntää naisen anusta. Katselen heitä hetken aikaa, mutta en kuitenkaan innostu heidän ehdottamaansa tuplapanoon. Palaan takaisin huoneeseen, josta lähdin liikkeelle. Odotan näkeväni Annan edelleen joka reikä täynnä kyrpää, mutta petyn. Annan sohvalla on joukko minulle tuntemattomia miehiä ja naisia täydessä touhussa. "Naistasiko etsit?" joku kysyy viereltäni. Näen tutun tummaverikön. Hän tarttuu minua kädestä ja johdattaa minut toiseen huoneeseen. "Hän on tuolla", nainen viittaa.
Istuudun nojatuolille ja katson selällään himmeän lampun vieressä makaavaa Annaa. Hänen kiimaisen vittunsa kimpussa näyttää vaihteeksi olevan nainen. Näen vain naisen punaiset, kiharat hiukset, mutta tiedän, mitä hän tekee suullaan Annan vitulle. Anna kiemurtelee taitavan kielen kiihoittamana. Näen punapään käden siirtyvän ja arvaan, että hän on upottanut monta sormea, luultavasti koko siron nyrkkinsä, Annan vitun syövereihin. Anna kiljuu ekstaasin vallassa. Hän vatkaa lantiotaan kiimaisena. Nyt näen punapään ranteen. Se liukuu sisään ja ulos.Itse nyrkki täyttää kaiken aikaa Annan kiimavitun ääriään myöten. Kyrpäni kovettuu, sillä tiedän Annan saavan suosikkihoitoaan. Etsin katseellani tummaverikköä, mutta tämä on kadonnut. Tartun vieressä seisovan naisen käteen ja alan kiskoa häntä istumaan kivikovan kyrpäni nokkaan. Nainen on isoperseinen, muttei erityisen tiukkavittuinen. Hän on oikeastaan aivan liian märkä kiimanesteistään ja spermasta. Uppoan kuitenkin hänen sisälleen juurta myöten. Tunnen hänen vapisevan valtavasta kiimasta. Hän tuijottaa Annaa ja toista punapäätä, ja runkkaa klitoristaan vimmattuna. Sitten hän laukeaa kirkuen sylissäni. Nainen nousee pois kyrpäni nokasta ja kävelee vapisevin askelin Annan ja toisen punapään luon. Hän levittää märkää vittuaan ja istuu Annan päälle nuoletuttamaan kyltymätöntä vittuaan. Minä tuijotan heitä kyrpä halkeamaisillani ja nousen tuolista.
Kävelen seinää vastaan nojaavan ja klitoristaan hinkkaavan tummaverikön luo. Menen hänen taakseen, ja luvan saatuani survon kyrpäni hänen anukseensa. Sinne on oikeastaan luvattoman helppo tunkeutua, sillä tämäkin anus lainehtii spermaa. Nainen voihkii kyrpä perseessään, ja runkkaa itseään. Hän tuijottaa kiimaisena Annaa ja kahta muuta naista. Minä näen kuinka Anna tulee ties monennenko kerran. Hän kiljuu kurkku käheänä, nyrkki yhä syvällä vitussaan. Huuto katkeaa lopulta ahneen ja märän vitun painautuessa jälleen hänen suutaan vasten. Purkaudun ähkäisten tummaverikön anukseen. Olen tyydytetty, ja päätän, että olen saanut kyllikseni. Vilkaisen kelloani: 21.57. Vielä kaksi tuntia aikaa, ennen kuin juhlat päättyvät. Jääköt vaimo tänne, mietin ja poistun.
"No niin, mitenkäs juhlat menivät?" kysyn Annalta hänen tullessaan lopulta ulos klo 00.30 aikoihin. Vilkaisen kuvotusta tuntien kahta ikäloppua äijää, jotka tulevat ulos vaimoni perässä. En halua tietää, ovatko hekin jossain vaiheessa ottaneet vaimoni. Anna naurahtaa posket punaisina. Minua riipaisee, kun näen hänen vilkaisevan ehkä aavistuksen liian nopesti ohimeneviä papparaisia. "Sain sitä mitä oli tarkoituskin ja vähän muutakin", hän hymähtää minulle, kun lähdemme kävelemään käsikynkkää. "En tainnutkaan nähdä sinua", hän kuiskaa minulle. "En minäkään nähnyt sinua", sanon varovasti ja puristan hellästi hänen herkullista persettänsä.
Lopultakin orgioissa.
9
11117
Vastaukset
- onko tää
Ei hassumpi juttu.. Aivan kolme pientä porsasta tahtoisin olla mukana..
- Nimetön
Olipa enemmän kun kiihottava juttu lisää kiitos!!
- hah
Kaikki ne muut miehet oli keski-ikäisiä papparaisia. Missäs kaikki nuoret ja komeat?
- aarre
parempikin tosin olisi voinut olla
- Mara
Sen verran kiihotti, että heitin mällit.
- kiihottaa
tosi hyvä!! Tämä on kunnon seksinovelli!!
Näitä lisää - moosez
kunnon inhorealismia
nuo papparaiset olivat aika makeita - Ansku
Tää oli just sellasta, mistä ainakin minä tykkään. Osasit kirjoittaa vieläpä oikein todentuntuisesti!
- Anonyymi
huomasin netissä ilmoituksen jossa pariskunta oli järjestämässä viime kesänä orgiat . kerroin vaimolleni 38 v hoikka sekä nätti nainen , näistä seksibileistä elikä orgioista , vaimoini ensin vastusteli ajatusta mutta lopulta suostui . otin yhteyttä järjestävään pariskuntaan sekä ilmoitin meidät samalla kysyin kuinka monta oli ilmottautunutta , he kertoivat naisia 3 miehiä 12 sekä hän ja minä , sanoin luvut vaimoleni ja hän suostui . otin yhteyttä järjestäjiin ja sain kaikki tiedot sekä mitä maksaa koska järjestäjät maksavat kaikki ja miehet maksavat osan heille . kun lähtöaika tuli niin olin vuokrannut mökin sieltä läheltä elikä keski - suomesta ja se mökki olikin noin 300 metrin päässä tätä huvilaa johon meidän piti mennä . otimme muutamat rohkaisuryypyt ja sitten vaimoni pukeutui , sukkiin ja sukkanauhaliiveihin sekä puolipitkään kesätakkiin ja lähdimme kävelemään , perille tultuamme huomasimme että , huvila oli tosi iso . meitä vastaan tuli noin 50 - 60 vuotias pariskunta ja alasti . esittäydyimme ja menimme sisään , eteisessä tämä mies otti vaimoltani takin ja huomasi heti vaimoni alasti hänhän heti oli suutelemassa vaimoani ja sormet oli pillussa . mies sanoi hän haluaa olla ensimmäinen täällä pillussa , hänellä kulli seisoi isona ja paksuna hän käänsi vaimoni eteisen senkkiä vasten ja työnsi paljaan kullinsa pilluun . tein samoin hänen vaimolleen laitoin hänet vaimoni viereen nojaamaan ja työnsin seisovan kaluni hänen pilluunsa . vieressä mies nussi vaimoani ja minä hänen . kun olimme molemmat päässeet loppuun elikä spermat pilluun niin tämä nainen kävi hakemassa jostain pyyhkeen jolla molemmat pyyhkivät pillunsa . kun menimme sisälle huvilaan niin siellä oli miehiä kuin pipoa ( olin kysynyt vieraitten iät ja miehet olivat 20 - 50 vuotiaita )ja kaikki olivat alasti , kysyin kolmannesta naisesta ja järjestäjä nainen sanoi ettei ollut päässyt . kyllä miehet olivat innoissaan kun naiset tulivat sisään ja vaimoani vietiin , joku kävi kaatamassa hänelle paukut ja sen juotuaan oli heti miehiä kimpussa . siinä suudeltiin suulle , tisseille ja olihan sormia pillussa . kohta vaimoani kannettiin lattialle laitetuille patjoille ja ensimmäinen oli jo heti jalkojen välissä , ajattelin että toivottavasti kaikki ovat terveitä sillä se oli ehdoton vaatimus osallistumiseen .vaimo sai kyllä heti kunnolla kullia sillä kun yks oli laskenut spermansa pilluun niin toimem oli heti panemassa pyyhittyään ensin spermat pois . vaimoani mai tiin ainakin 8 kertaa ja hän sai välillä hetken huilata ja jok toi aina paukun , isäntäkin kävi panemassa vaimoani uudelleen ja samoin minä hänen vaimoa ja kyllä olikin tosi liukas pillu ja olihan se hiukka venynytkin . kun kaikki olivat saaneet pillua niin isäntä sanoi , lämmitetäänkö sauna ja kaikki halusivat , lähdin isännän kanssa saunalle ja olihan sillä kokoa sinne mahtui ainakin 8 - 9 samaanaikaan , minä kannoin puut mutta vesiä ei tarvinnut sillä siellä oli kaksi suihkua . isäntä kertoi että , he olivat vuokranneet huvilan torstaista - keskiviikkoon että kerkeää siivota paikat . kun sauna oli valmis ja eka löylyt lyöty niin ensimmäiset saunaan , vaimoni meni isämmän ja kuuden muun kanssa ensin ja me muut jäimme istumaan ulos ja juomaan paukkuja . kävin vilkaisemassa saunalle ja saunatuvassa vaimoni sai justiin kullia pilluunsa , joku näimmä halusi uusinnan . kun saunassa olijat tulivat pois , vaimoni kahden miehen välissä ja miehillä tissit käsisä , ajattelin että taitaa vaimo saada lisää kullia . me muut menimme saunaan heittelimme löylyä jonkin aikaa . emäntä lähti yhden miehen kanssa vilvoittelemaan ( panemaan ) ja me muut heittelimme lisää löylyä , joku siinä keuhui vaimoani kuinka mukava oli naida sitä , sanoin siihen eikö vain . saunottiamme ja peseydyttyämme lähdimme huvilalle takaisin , vaimoni istui sohvalla jonkun nuoremman miehen sylissä suutelemassa ja mies kouri samalla tissejä ja niinhän siinä kävi että kohta oltiin patjalla ja vaimo selällään ja nuorimies panemassa häntä. illanvietto eteni siinä syöden ja juoden sekä aina välillä joku kävi naimassa jo,paa kumpaa naista , kyllähän siinä yö tuli vastaan ja kaikki nukkumaan . aamulla kun heräsin joskus kymmenen aikoihin , raotin silmiäni ja jostain kuului litinää sekä huohottamista , kurkkasin ja siellä tämä nuorimies pani vaimoani ja kyllähän panikin kunnolla sillä vauhti oli kova ja vaimoni näytti nauttivan sillä näytti saavan orgasmin ja vieläpä kunnon , mies pani loppuun asti ja jäi makaamaan vaimoni jalkojen väliin sekä suuteli häntä ennekuin nousi ja meni ulos , vaimo jäi makaamaan jalat levällään ja heti oli uusi panija jalkojen välissä . päivä meni siinä äkkiä ja vaimoltani alkoi kunto loppua sillä hän sanoi minulle että , on niin pillu kipeä ettei pysty antamaan enääm kenellekkään , sanoin siihen että , lähdetään mutta vaimo ei pystynyt kävelemään oli sen verran pillu kipeänä . sanoin isännälle miten on asiat ja isäntä siihen , eihän sille voi mitään ja hän kyllä voi heittää autolla meidät mökille .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147864Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne906139Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733601Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322137Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222036Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961944- 391933
- 711682
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311460