Elikkäs, mulla on nyt ollu jo monta vuotta tuo spotify, ja sain premiumin n. kuukausi sitten, ja jos puhelimella laitan satunnaistoiston päälle, niin mun pitää pitää puhelimessa spotify päällä, mennä koneelle, kirjautua spotifyhin (mitenköhän se taipuu? :D ), ja sieltä oikeasta alareunasta äänenvoimakkuuden säätö "palkin" vasemmalta puolelta painaa "
Kuinka satunnaistoisto pois puhelimella?
2
245
Vastaukset
- suwistin_
No voi nyt perkele se katkasi ton tekstin ku laitoin emojin väliin
- suwistin_
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d6/Emoji_u1f509.svg/2000px-Emoji_u1f509.svg.png tommosta ku painan niin tulee semmonen palkki jossa näkyy laitteet jolla mun spotifyhyn on kirjauduttu ja jos sieltä ei ole jo valittuna mun puhelinta (" Samsung Galaxy A3 ") ja valitsen sen ja sitte voin kuunnella puhelimesta musiikkia ja voin koneella päättää mitä musiikkia siitä kuuntelen .. niin mun pitää (sillon ku puhelin on valittuna) sillon laittaa koneella satunnaistoisto pois päältä..
onko helpompaa tapaa?
Ja 20 3 ei sitte ole 23
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066842- 954321
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463556Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483442- 1833350
- 503349
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242869- 642461
- 422404
- 131774