Moi! Onko teillä vinkkejä, miten saisin itseni kostumaan seksissä vähemmän? Kostun yleensä todella nopeasti ja paljon -valun siis reisille :). Puoliskoni ei tykkää tästä valumisesta, ja olisi kiva saada itsensä 'kuivumaan'. Onko teillä muilla tällaisia ongelmia ja jos, mitä olette tehneet asialle?
Liiallinen kastuminen
21
65
Vastaukset
- Reissumulkku
No sehän on tosi hienoa jos on märkä.
Hölmöä väittää että siitä mitään haittaa olisi.
Älä yritäkkään tehdä asialle mitään. - xfgghh
Työnnä löylykauha perseeseen
- märkääää
Mulla sama "ongelma" jota en todellakaan pidä ongelmana, eikä kyllä mieskään, päinvastoin! Miehen mielestä se on tosi kiihottavaa, kun oon niin märkä! Se on sitäpaitsi täysin normaalia, ja mielummin niin kuin kuiva... eli älä tee mitään! Jos miehelle ei kelpaa, niin se on varmaan sit sen tappio ;)
- Sekdyyy
Samaa mieltä. Itse olen myös heti märkä eikä kukaan ole koskaan valittanut, päinvastoin.
- fgghh
Ällöö
Kyllä märkä on ihanaa, jos on kuiva ei pääse sisäle ja paikat tulle kieäksi! Kosteus ok!
- Märkiennasistenpuolesta
Ehdoton kyllä runsaan märälle naiselle. Mikään ei ole kiihottavampaa.Nam nam :)
- Psykoottinen
Työnnä munasi syvemmälle niin että ne jää sinne sisälle.
- Naineen
No täytyy kyllä myöntää , että nuorempana joskus vähän nolotti .....mutta kommentit on kyllä ollut positiivisia yhtä lukuunottamatta joka ei halunnut nuolla niin märkää kuulemma. Yleensä sanottu vau, oho, ootpa ihanan kiimainen ym...mikä sun puolison mielestä siinä on huonoo
- larljuhan
Märkä pillu on ihana.
- jullikainen
Perunajauho se se kuivaa ja on liukaskin ainakin tanssiparketilla kalossin alla...
- IloinenMuna
Kuten täällä on todettu niin märkyys ei ole mikään "ongelma".
Itsekkin ennen kuin emännän kanssa alan hommiin.. nuolen/runkkaan hänelle orgasmin vaikka ei tuo luivan puoleinen muutenkaan ole.. Minusta tuo olis lähinnä kiihottavaa, kun naisella kunnolla litisevä ja jopa valuva kiimainen pillu.
Märkä pillu on kiihottavampi kuin kuiva, aikoinaan seurustelin yhden naisen kanssa jonka pillu oli niin kuiva eikä meinannut kostua millään sitten alettiin käyttämään liukuvoiteita jotta päästiin kunnolla nauttimaan petipuuhista, nyttemmin kun tapasin hänet hän sanoi pitävänsä liukkarin valmiina käytettäväksi mukanaan meikkilaukussaan.
- Märkänäonhyvä
Ei sellaista ole kuin liian märkä pillu! Se on aivan tavattoman seksikästä katsoa, kun kiima valuu pitkiin kullin vartta ja litisee kunnolla. Ehdotan, että et tee mitään ja toteat miehellesi, että aika hoitaa. Viimeistään 7-kymmisenä et ole enää niin märkä..
- herkästilaukeava
Vaihdas miestä ja säilytä märkyys . sillä kyllä se iän myötä kuivuu jo liiaksi:))
Mulle pitää olla märkä muuten tuleeeliian nopeesti - Varmakeino
Mene naimisiin.
- Naineen
Olen ollut 25 v naimisissa ja edelleen on märkä.
- darurl
meillä taas akka on niin kuiva eikä kostu millään, se itsekään tiedä mikä saa sen kiihottumaan. Musta tuntuu vähän siltä että mun tarttee antaa akkani sun ukolle ja otan sut vaihdossa.
- lotisten
Mainio vaihtokauppa kyllä nauratti : ) . Joo annat miehesi lukea nää kommentit ja sanot : Nii! Mieti vähä ! Märkä olla pitää pimperoinen
Himottaa vaan enemmän kun on märkä pillu...nam...elä tee mitää...oo onnellinen että kastut niin hyvin..mä haluun sua ;)))kiss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121